FANDOM

Yusa Arima (有馬 夕作, Arima Yusa) jest byłym inspektorem i wychowankiem Rozżarzonego Ogrodu. Służył jako jeden z członków osobistej drużyny Kishou Arimy, do czasu jego pokonania w Cochlei. Obecnie wraz ze swoim składem działa jako personalny ochroniarz Kena Kanekiego.

Wygląd Edytuj

Yusa jest młodym i szczupłym chłopakiem, posiadającym krótkie, czarne, falowane włosy. Zazwyczaj nosi długi, biały płaszcz, noszony przez członków jego drużyny.

Osobowość Edytuj

Yusa jest delikatnym i kulturalnym chłopcem, często zachowującym się jako głos rozsądku w swojej drużynie. Uwielbia marzyć i fantazjować, jednak ukrywa swoje zainteresowania związanie z zewnętrznym światem i rzeczami niezwiązanymi z walką przed innymi.

Relacje Edytuj

Ken Kaneki Edytuj

Yusa i reszta jego składu respektują i podziwiają Kanekiego, uważając go za następce Arimy. Nazywają go po imieniu. Również sam Kaneki traktuje bardzo dobrotliwie i po ojcowsku Yusę i jego drużynę, gotując nawet dla nich posiłki, tak jak kiedyś robił to dla swoich dawnych "dzieci" z Drużyny Quinx.

Kishou Arima Edytuj

Hirako wspomniał, że Arima był sam w sobie nadzieją dla dzieci z Ogrodu. Yusa posiadał ogromny respekt i uznanie dla Kishou, idola wszystkich młodych wychowanków Rozżarzonego Ogrodu.

Take Hirako Edytuj

Shio Ihei Edytuj

Rikai Souzu Edytuj

Jako pół-człowiek, Yusa posiada wysokie umiejętności fizycznie, które pozwalają mu na bycie bardzo efektywnym wojownikiem.

  • Szermierka: Yusa jest doświadczonym użytkownikiem quinque i specjalistą w technikach wymagających długich ostrzy.

Ciekawostki Edytuj

  • Należy do rodziny Arima, choć nie jest zbyt blisko spokrewniony z Kishou Arimą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki