FANDOM

jest sekretną organizacją, która działa w ukryciu i stara się utrzymać "równowagę". Niestety, ta "równowaga jest zakłócana przez Drzewo Aogiri,dlatego też dążą do wyeliminowania ich oraz Jednookiej Sowy

V.png

Członkowie V

InformacjeEdytuj

Yoshimura, dawniej znany jako Kuzen, był jednym z ich czyścicieli, osób mających za zadanie pozbywać się tych, którzy zagrażają organizacji, włącznie z ludźmi, ghulami czy innymi organizacjami. Potem poznał ludzką kobietę o imieniu Ukina, w której się zakochał. Później okazało się, że Ukina była dziennikarką poszukującą informacji o V. V odkryło jej tożsamość i kazało mu ją zabić. Kuzen nie chciał tego zrobić, ale po przeczytaniu jej listu, zrobił to. Wkrótce potem, Kuzen uciekł z V, oraz z obawy o swoją córkę, porzucił ją w 24.dzielnicy wraz z pamiętnikiem Ukiny, gdzie mogła być poza zasięgiem V. Jednak jego córka niedługo później zaatakowała siedziby CCG i w tym sposobem stała się celem V. Yoshimura próbował wcielić się w jej tożsamość Jednookiej Sowy i działać na miejscu swojego pobytu. Tuż przed napadem na Anteiku, Kaiko i inni członkowie V zaoferowali mu ułaskawienie, pod warunkiem, że obróci się przeciwko swojej córce, jednakże odmówił. Kaiko powiedział mu, żeby umarł, bo nie ma ucieczki z klatki dla ptaka takiego jak on.

Zajęcia V w tej chwili nie są znane.

Eto oznajmiła, że Rize Kamishiro była ghulem, który uciekł z V. Twierdzi także, że na ghule, które są częścią V nie działają Bramy Skanujące Komórki RC.

CzłonkowieEdytuj

Różnice w animeEdytuj

W anime wydarzenia rozegrały się trochę inaczej. Podczas gdy V dowiedziało się o zdradzie Yoshimury, chciało wyeliminować jego, Ukinę i ich córkę. Kuzen wraz z Eto uciekł, ale Ukina zginęła. W ostateczności, Kuzen zostawił dziecko w opuszczonym domu, lecz kiedy do niej wrócił, jej już tam nie było. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki