FANDOM

Uruka Minami (三波 麗花, Minami Uruka) była koleżanką z klasy Taishiego Fury. Wkrótce ujawniono, że była również ghulem oraz seryjną zabójczynią o pseudonimie Latarnia.

WyglądEdytuj

Minami była niesamowicie piękną nastolatką, posiadającą długie, brązowe włosy, uczesane w klasyczny sposób. Zazwyczaj była widywana w swoim szkolnym mundurku. Wiele osób podziwiało jej radosną postawę oraz wygląd.

Jako Latarnia, nosiła na sobie maskę o kształcie halloweenowej dynii w stylu Jack-o'-lantern oraz duży płaszcz. Całkowicie zakrywała swoją twarz i ciało, przez co wiele osób uważało zabójcę za mężczyznę.

OsobowośćEdytuj

Minami była przykładem ghula posiadającego dwie osobowości, starannie rozdzielane między żywotem ludzkim, a światem ghuli. Jako człowiek, była ciężko pracującą i radosną dziewczyną, która łatwo zawierała nowe znajomości. Jako Latarnia z kolei, była okrutną morderczynią, znaną ze swojego apetytu oraz brutalnych metod zabijania. Minami podziwiała ludzi wiodących spokojny żywot i starała się doświadczyć tego samego poprzez uczęszczanie do szkoły. Jednocześnie żywiła wobec nich ogromną zazdrość, ponieważ sama nie mogła obyć się bez problemów. Taki tok myślenia doprowadził ją do dziwnej formy samoobrony. Wierzyła, że większość ludzi nie zasługuje lub nie docenia daru ludzkiego życia. Była więc szczególnie drobnostkowa i okrutna wobec nieletnich przestępców i recydywistów, ponieważ zakłócają porządek społeczeństwa. Uważała, że robi ludziom przysługę poprzez eliminację "niegodnych" podmiotów.

Prawdopodobnie posiadała ciężką i trudną przeszłość - kiedy opowiadała o tym jak trudne jest życie ghula, zaczynała płakać. Jej relacja z innymi osobnikami tej rasy była napięta ze względu na jej łakomstwo oraz brak szacunku. Manipulowała innymi z zamiarem osiągnięcia swoich celów. Poświęcała innych z zamiarem sprawdzenia siły Arimy i wrabiała Yamoriego w załatwianie jej własnych spraw.

FabułaEdytuj

JackEdytuj

Po raz pierwszy widzimy ją podczas polowania jako Latarnia. Ucieka z miejsca zbrodni po zabiciu trójki przyjaciół Taishiego (w tym Ryou ) oraz uszkodzeniu oka Aki . Później pojawia się podczas ucieczki przed innym ghulem - podszywającym się pod fryzjera, który uznał ją za człowieka. Z opresji ratują ją Arima i Taishi. Korzystając z łatki człowieka, oferuje nastolatkom pomoc w zebraniu informacji na temat ghuli. Podczas poszukiwań, Taishi oddziela się od grupy, co daje Minami idealną okazję do zaatakowania Arimy. Mężczyzna wygrywa walkę, pozostawia jednak dziewczynę przy życiu. Krótka rozmowa kończy się atakiem ze strony Minami i w konsekwencji, jej śmiercią. 

Kagune Minami zostaje wykorzystane do stworzenia quinque klasy A+ dla Furuty, nazwanego jej pseudonimem - Latarnią.

Jak większość ghuli, Minami posiadała ponadprzeciętną siłę oraz kagune Bikaku.

Kagune Bikaku: kagune Minami przypominało jaszczurzy ogon oraz posiadało bardzo dużą elastyczność. Dziewczyna używała go jako bat lub miecz, owijając je wokół własnej ręki. Była także zdolna do przekopywania nim ziemi, aby atakować ofiary od dołu.

CiekawostkiEdytuj

  • Arima zauważył, że numer jej buta wynosi 22 cm. Jest to jeden z elementów, które nakierowały go do odkrycia prawdziwej tożsamości ghula.
  • Taishi Fura wspomniał, że jego quinque zostało z niej wykonane, dodając, że była pierwszym ghulem, jakiego kiedykolwiek zabił. Ta informacja została potwierdzona na profilu jego postaci.
  • Typ gazu RC wydzielanego przez Minami został przedstawiony na kilka różnych sposobów. W oryginalnej serii Jack, jej kagune wytwarza się z górnej części pleców, odrobinę pod ostrzami z ramion. W OVA z kolei ładuje się od kości ogonowej, co nadało mu miano Bikaku. Nieznane są dokładne przyczyny takiej zmiany. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki