FANDOM

Ukina (憂那, Ukina) była ludzką ukochaną Yoshimury oraz matką Eto Yoshimury. Pracowała jako kelnerka w kawiarni, ale potajemnie, pod przykrywką dziennikarki śledczej, ścigała organizację ghuli o nazwie V. W końcu została zamordowana przez jej członków, którzy chcieli chronić swoje tajemnice.

Wygląd Edytuj

Ukina była atrakcyjną, młodą kobietą o szczupłej budowie ciała oraz ciepłej postawie. Jej włosy miały odcień piaskowego blondu i były ścięte na boba sięgającego do brody.

Osobowość Edytuj

Ukina była sympatyczną i towarzyską kobietą, charakteryzującą się wrażliwością oraz ciekawością. Choć na ogół była osobą radosną, jej intuicja pozostawała niezawodna. Była w stanie rozpoznawać osobowości ludzi. Podczas okresu spędzonego z Yoshimurą, wykazała się silnym instynktem macierzyńskim, który zmusił ją do spożywania ludzkiego mięsa, aby jej nienarodzone dziecko mogło przetrwać.

Jednakże, biorąc pod uwagę przemyślenia Eto po przeczytaniu pamiętnika jej matki, Ukina była obłudna w swoich działaniach, ponieważ najwyraźniej stała się ukochaną Kuzena tylko po to, aby odkryć sekrety organizacji ghuli o nazwie V. Również najwidoczniej zdecydowała się urodzić Eto, uważając to za konieczność, znacznego zbliżenia się do Kuzena.

Fabuła Edytuj

Ukina eating meat

Ukina spożywa ludzkie mięso, aby dodać sił swojemu nienarodzonemu dziecku.

W przeszłości, Ukina pracowała jako kelnerka w kawiarni, którą Yoshimura często odwiedzał. Ukina ostatecznie, zbliżyła się do samotnego Yoshimury, ukazując mu nowe spojrzenie na życie. Kiedyś, Ukina dostrzegła, że Yoshimura nie jest tym za kogo się podaje i w końcu odkryła jego tożsamość ghula. Nie uciekła, a zamiast tego objęła go, dodając, że widzi jak samotny był w ciągu swojego życia. Po tym wydarzeniu, zostali parą i zaszła w ciąże. Pomimo faktu, że oboje chcieli mieć dziecko, Yoshimura poinformował Ukinę, że hybrydy ghula i człowieka są bardzo rzadkie i sama kobieta może umrzeć przed porodem, ponieważ ludzka matka nie może utrzymać ghulego dziecka i vice versa. Początkowo, Ukina zaakceptowała ten fakt, lecz później zgodziła się na jedzenie ludzkiego mięsa, aby ocalić swojego dziecko przed niedożywieniem. Jej determinacja i poświęcenie sprawiły, że dziecko urodziło się całe i zdrowe.

Podczas wychowywania dziecka, Yoshimura odkrył pamiętnik Ukiny, w którym pisała, że nie była kelnerką lecz dziennikarką śledczą, która tropiła organizację ghuli o nazwie V, do której należał Kuzen jako "czyściciel". Nie miała bladego pojęcia o powiązaniach Yoshimury z V. Jednak członkowie organizacji odkryli ich związek oraz to co kobieta wie na ich temat. Uznając ją za zagrożenie, V rozkazało Yoshimurze podjąć decyzję: zabić Ukinę lub zginąć razem z nią. Po tym jak Yoshimura wraz z V zwabił Ukinę w odosobnione miejsce, kobieta wiedziała już, że umrze i zaakceptowała swój los. Została zabita przez Yoshimurę po stwierdzeniu, że jak męczący mógłby być fakt, że Yoshimura będzie samotny po jej śmierci.

Relacje Edytuj

Yoshimura Edytuj

Ukina poznała go w kawiarni, którą często odwiedzał. Po jakimś czasie zaczęli spędzać ze sobą coraz więcej czasu. Choć nigdy o tym nie wspomniano, to Ukina żywiła głębokie uczucia do Kuzena, co świadczy fakt, że po odkryciu jego tożsamości ghula, nie uciekła i obiecała zostać z nim. Później, Ukina zaszła w ciąże, jednak Yoshimura wspomniał, że potrzebują cudu, aby urodzić dziecko. Ukina wykonała ten cud, poprzez konsumowanie ludzkiego mięsa co miało sprawić, że ich nienarodzone dziecko przeżyje.

Eto Yoshimura Edytuj

Ukina była zdeterminowana, aby ocalić swoje dziecko, posuwając się nawet do spożywania ludzkiego mięsa, aby mogło przeżyć. Po urodzeniu swojej córki, została ukazana jak uśmiecha się szczęśliwa, nosząc ją na rękach. Wiadome jest także, że bardzo ja kochała. Po śmierci Ukiny, jej pamiętnik został podarowany Eto.

Zostało ukazane, że Eto wysoko ceni swoją matkę, szanując jej odwagę i sądząc, że nie uciekłaby tak jak zrobił to jej ojciec.

Ciekawostki Edytuj

  • W mandze, jej oczy nigdy nie zostały ukazane. Jednak w Tokyo Ghoul √A, jej oczy mają kolor szary.
  • W Tokyo Ghoul √A, została zabita przez członków V, zamiast przez Yoshimurę.