FANDOM

Touma Higemaru (髯丸 トウマ, Higemaru Tōma) jest inspektorem Rangi Trzeciej oraz jednym z drugiej grupy rekrutów Drużyny Quinx. Pochodzi z bogatej rodziny, powiązanej z kilkoma obowiązkami ratowania życia, np. odpowiedzi na wezwania oraz samoobrony.

Wygląd Edytuj

Higemaru jest młodym mężczyzną, posiadającym falowane i jasnoróżowe włosy. Wydaje się posiadać identyczne znamiona pod oczami, tak jak Urie oraz podobnie jak on ma na sobie prawie zawsze rękawiczki.

Osobowość Edytuj

Higemaru wydaje się być energicznym człowiekiem, będącym zawsze gotowym do pracy.

Fabuła Edytuj

Po Operacji Eksterminacji Rodziny Tsukiyama Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Oblężenie Clownów Edytuj

Po Oblężeniu Clownów Edytuj

Relacje Edytuj

Kuki Urie Edytuj

Higemaru uważa, że jego podwładny jest fajny.

Saiko Yonebayashi Edytuj

Wydaje się podziwiać Saiko jako swoją podwładną i w przeciwieństwie do reszty swojej drużyny zajmował się jej fanaberiami, masował jej plecy i chwalił jej siłę.

Ching-Li Hsiao Edytuj

To dwójka zdaje się posiadać pewien rodzaj rywalizacji pomiędzy sobą, prawdopodobnie ze względu na swoje różniące się osobowości.

Jako hybryda quinx, Higemaru posiada kagune bikaku oraz wysokie zdolności fizyczne.

  • Kagune bikaku: jego kagune przypomina długi ogon, posiadający coś na wzór pazurów u podstawy. Jego kagune było wystarczająco potencjalne, aby odeprzeć Amona na krótki odstęp czasu. Higemaru może aktywować trzy ramy kagune, które przypominają długi, pokryty łuskami ogon, który rozwidla się na końcu. To kagune było na tyle potężne, aby stłumić związać Amona w jego formie kakuji.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego hobby to kolekcjonowanie plakietek, studiowanie historii CCG i rozmyślanie o potworach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki