FANDOM

Ken Kaneki Edytuj

Na samym początku historii, Touka jest wrogo nastawiona do Kanekiego - w szczególności po stwierdzeniu, że nie jest taki sam jak "potwory" jej pokroju. Zdziwił ją widok pół-ghula, któremu odmówiła jakiejkolwiek pomocy ze względu na dawną ludzką naturę. Podczas pierwszych dni Kanekiego w Anteiku, Touka często rozrzucała go po kątach oraz karciła za nawet najmniejsze błędy. Drażnił ją praktycznie każdy jego ruch. Wbrew negatywnym uczuciom jednak, Touka zdecydowała się trenować Kanekiego i nauczyć go jak korzystać z kagune. Po ich wspólnym pomszczeniu Ryouko, relacje tej dwójki znacznie się ociepliły, a sama Touka zaczęła traktować Kanekiego jak przyjaciela (wciąż jednak zachowując pewien dystans). Stała się dla niego jedną z najważniejszych osób w Anteiku, które pomogły mu przyzwyczaić się do nowego życia. Często martwi się o bezpieczeństwo Kanekiego w świecie ghuli i jest gotowa nadstawić dla niego karku w sytuacji zagrożenia. Po odejściu Kanekiego z Anteiku, Touka często zastanawiała się nad jego obecnym położeniem i liczyła, że jeszcze kiedyś się spotkają. Mimo to, znienawidziła osobę, jaką się stał po torturach. Żałuje jednak swojego zachowania podczas spotkania na moście i wciąż ma nadzieję, że Kaneki do nich wróci. 

Kilka lat później, poznaje Kanekiego w :re pod postacią Sasakiego. Mężczyzna w pewien sposób ją rozpoznaje - pijąc kawę od niej zaczyna płakać, twierdząc że przypomina mu kogoś. Touka jest zdania, że Sasaki powinien zapomnieć o swojej przyszłości, aczkolwiek - jeżeli kiedykolwiek odzyska wspomnienia, przyjmnie go w :re z otwartymi ramionami. 

Następne spotkanie ma miejsce w Cochlei, kiedy to Kaneki broni ghuli przed atakiem Arimy. Touka żegna się z nim mówiąc, że zobaczą się później. Po wydarzeniach w więzieniu, para rozmawia ze sobą po przyjacielsku na chwilę przed uderzeniem Kanekiego w głowę o ławę. Kiedy zostają sami, Touka pyta Kanekiego o jego dziewictwo. Krótko po tym wyznaje swoje prawdziwe uczucia - oznajmiając, że role się odwróciły i teraz to ona musiała być ratowana przed niebezpieczeństwem. Wspomina następnie o odwiedzinach Sasakiego w :re, podczas których spoglądał na nią tak jak Kaneki niegdyś na Rize. Dodaje przy tym, że podobało jej się to spojrzenie - tym samym przyznając się do romantycznych uczuć. 

Po ucieczce z zasadzki zastawionej przez Mutsukiego, Aurę i członka drużyny Oggai, Touka i Kaneki znaleźli schronienie w opuszczonym budynku, gdzie też skonsumowali swój związek. Podczas, gdy byli świadkami ślubu Yoriko, obserwując całe zdarzenie z daleka w sekrecie, Touka podarowała Kanekiemu obrączkę należącą niegdyś do jej rodziców, dodając, że to jej skarb. Nieco później zostało ujawnione, że Touka jest w ciąży z jego dzieckiem. 

Arata KirishimaEdytuj

W dzieciństwie, Touka uważała ojca za swój autorytet oraz popierała jego sposób na życie. To za jego namową spożywała przynoszone przez sąsiadów ludzkie jedzenie, będąc jednocześnie świadomą jego szkodliwości. Do tej pory wierzy, że Arata kiedyś do niej wróci. Zgodnie z nawykami ojca, Touka była w stanie zjeść potrawy przygotowane przez Yoriko, nawet jeśli po fakcie źle się czuła. Na obelgi Ayato odnośnie taty reagowała gniewem.

Mimo tak długiej nieobecności, w dalszym ciągu pamięta najdrobniejsze szczegóły dotyczące ojca. Każda drobnostka wprawia ją w nostalgię - m.in. postawa Kanekiego podczas gotowania, czy też wiek ojca Shouty.  

Hikari Kirishima Edytuj

Ayato Kirishima Edytuj

Ponieważ jest jedynym ocalałym członkiem jej rodziny, Touka bierze odpowiedzialność za dobro swojego młodszego brata. Kiedy Arata zaginął, wzięła na swoje barki ciężar wychowania go, idąc w ślady ojca. Mimo wszystko, Ayato jest zdewastowany i oschły w stosunku do ludzi, ponieważ ich niechęć do ghuli zniszczyła jego rodzinę. Miał inny punkt widzenia, niż jego ojciec i siostra. Początkowo, rodzeństwo współpracowało ze sobą podczas polowań i walk - było to, zanim Ayato postawił na indywidualne działania. Opuścił Toukę, kiedy ta postanowiła pójść do szkoły i żyć w pokoju z ludźmi - dziewczyna często słyszała doniesienia o jego działaniach w innych dzielnicach miasta, co zaskutkowało obawą przed utratą bliskich osób.

Mimo sprzecznego punktu widzenia i dołączenia do Aogiri, Ayato wciąż troszczy się o bezpieczeństwo swojej siostry. Dowiódł tego, nie pozwalając Yamoriemu i Nico na zabranie jej i potraktowanie tak jak Kanekiego. Jak Kaneki zauważył, postawienie się przeciwko swojej własnej rodzinie przez Ayato bardzo zraniło Toukę. Pierwsze spotkanie brata i siostry po latach otworzyło dawne rany i było przepełnione złością. Dopiero podczas oblężenia Cochlei walczyli ramię w ramię - broniąc Ayato przed Arimą, Touka radzi bratu, by następnym razem polegał trochę więcej na niej.

Yoshimura Edytuj

Kiedy Touka była młodą nastolatką, Yoshimura miał na oku ją oraz jej brata, Ayato. Podczas wizyt dziewczyny w Anteiku często ją pouczał ze względu na nocne polowania rodzeństwa. Touka zwykła zbywać te porady, niekiedy uważając je za irytujące. Krótko przed odejściem Ayato, Yoshimura zaoferował jej pracę oraz szansę na życie w ludzkim społeczeństwie (m.in. poprzez chodzenie do szkoły). Mimo początkowego szoku, dziewczyna skorzystała z okazji i z czasem zaczęła doceniać ten dar od losu. Od tamtej pory też pracowała dorywczo jako kelnerka w Anteiku, okazjonalnie wykonując związane z organizacją zadania (np. zbieranie "jedzenia"). Wbrew dawnym zgrzytom, Touka obdarza go szacunkiem oraz uważa za drugiego ojca. 

Renji Yomo Edytuj

W obawie przed podejrzeniami ze strony CCG, Yomo często sprzątał to, co pozostawiło po sobie rodzeństwo na miejscach zbrodni. Jego relacje z Touką ociepliły się dopiero po dołączeniu dziewczyny do Anteiku - wówczas zaczęli ze sobą częściej rozmawiać. Touka nie jest świadoma faktu, że Yomo jest w rzeczywistości młodszym bratem Hikari (jej matki). To właśnie był trenerem dziewczyny w kwestii walki, dzięki czemu doskonale zna jej wszystkie zalety i z łatwością zauważa niedoskonałości (np. słabość po zjedzeniu ludzkiego jedzenia). Wspólnie dostarczali do Anteiku "jedzenie" dla ghuli, które nie były w stanie polować. Podczas rozmów, Yomo pozostaje szczery i nie oszczędza mocnych słów. 

Dwa lata po zniszczeniu Anteiku, Yomo i Touka wspólnie otwierają kawiarnię :re, podając się za rodzeństwo. 

Hinami Fueguchi Edytuj

Hinami widzi ją jako swoją starszą siostrę oraz bardzo ją kocha, więc można uznać, że są ze sobą bardzo blisko. Wiedząc, że Hinami także straciła swoich rodziców przez śledczych, Touka troszczy się o nią i jest w stanie zrobić dla niej wszystko. Między innymi to ona pomściła jej matkę oraz zaatakowała grupę ludzkich chłopaków, którzy chcieli się do niej dobrać (prawie ich zabijając na oczach tłumu). 

Nishiki Nishio Edytuj

Początkowo, relacje Touki i Nishikiego - ze względu na kwestię terytorium - nie były zbyt przyjazne. Nawet po dołączeniu Nishikiego do Anteiku wciąż dochodzi do częstych kłótni, mających jednak przyjaźniejsze zabarwienie. Po przeskoku czasowym, wciąż sobie dogryzają - mimo to, ich relacja jest stabilniejsza, niż wcześniej.

Hideyoshi Nagachika Edytuj

Będąc stałym klientem w Anteiku, Hideyoshi zachował z Touką dobre relacje. Często próbuje ją poderwać, co prowadzi do komicznych sytuacji. Kiedy Kaneki pracował w Anteiku, Hide często żartobliwie kłamał odnośnie swoich wizyt w kawiarni, podczas których wypatrywał Touki. Dziewczyna, choć zirytowana, w dalszym ciągu zachowywała profesjonalizm przy odbieraniu jego zamówień. Po odejściu Kanekiego, ich rozmowy stały się mniej komiczne - Touka zdziwiła się na wieść, że Hide nie ma ze swoim przyjacielem żadnego kontaktu. 

Shuu Tsukiyama Edytuj

Touka żywi wobec Tsukiyamy negatywne uczucia, opisując go jako "paskudę" w Sadze Smakosza. Jeszcze współpracując z Ayato, rodzeństwo często napotykało tego ghula na swojej drodze. Podczas wydarzeń w :re, Touka traktuje go przystępniej, a podczas rozmów zachowuje cierpliwość (np. sugerując, że przywrócenie wspomnień Kanekiego siłą jest złym pomysłem). Prawdopodobnie przestała widzieć w Tsukiyamie wroga, co udowodniła, ratując mu życie podczas operacji mającej wyniszczyć jego rodzinę.

Yoriko Kosaka Edytuj

Yoriko jest najlepszą przyjaciółką Touki z liceum. Touka zawsze spożywa przyrządzone przez nią jedzenie, nawet, jeżeli jej ono szkodzi. By chronić Yoriko, Touka nigdy nie wyznała jej swojej prawdziwej tożsamości. Obiecały sobie, że ich przyjaźń będzie trwać nawet po ukończeniu szkoły. Po kilku latach Yoriko wspomina Toukę, z którą nie widziała się od zniszczenia Anteiku. 

Koutarou Amon Edytuj

Akira Mado Edytuj

Shouta Edytuj

Tooru Mutsuki Edytuj

Podczas, gdy Touka nawiązała z nim jedynie relacje na zasadzie klient-sprzedawca, Mutsuki żywi do niej głęboką urazę. Jest to spowodowane sekretną obsesją Mutsukiego nad jego mentorem Haise Sasakim. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki