FANDOM

Przeszłość Edytuj

Touka zamieszkiwała 20. dzielnicę ze swoim młodszym bratem Ayato oraz ojcem, Aratą; jej ojciec wtapiał się w ludzkie społeczeństwo poprzez zabieranie dzieci do biblioteki, a nawet uczenie ich jak jeść ludzkie pożywienie. Touka zawsze wydawała się bardziej wierzyć w swojego ojca, niż Ayato. Touka i Ayato rozpoczęli opiekę nad ptakiem; miała ona sentyment do ptaków oraz zbierała dżdżownice dla niego. W noc, kiedy Arata został uprowadzony przez inspektorów, Touka obiecała mu, że nauczy Ayato wielu rzeczy, ponieważ jest jego starszą siostrą.
Arata nigdy nie powrócił do dzieci; Touka wciąż jednak wierzyła, że on żyje oraz zbeształa Ayato za uznanie go za zmarłego. Rodzeństwo odwiedziło Satou, u której musieli zjeść ludzkie jedzenie; w przeciwnym wypadku zostaliby oddani inspektorom. By ochronić siebie i Ayato, Touka użyła swojego kagune po raz pierwszy, zabijając śledczych.
Touka i Ayato natychmiastowo uciekli z domu. Po pewnym czasie natrafili na Anteiku oraz zostali przygarnięci przez Yoshimurę. Kiedy dorastali, rodzeństwo zyskało więcej siły, okazjonalnie walcząc z Shuu Tsukiyamą. Touce zaoferowano szkolne życie oraz - by spłacić pobyt w Anteiku - pracę kelnerki w kawiarni. W szkole poznała Yoriko, Ayato jednak był przeciwny integrowaniu się z ludźmi, mówiąc siostrze, że umrze, jeżeli będzie się z nimi bratać. Po opuszczeniu przez Ayato Anteiku, Touka słyszała o jego działaniach w 14. dzielnicy oraz innych dystryktach Tokio.

Prolog Edytuj

Touka pojawiła się po raz pierwszy jako kelnerka obsługująca Kena Kanekiego oraz Hideyoshiego Nagachikę w Anteiku. Przechodziła także obok Kanekiego i Rize Kamishiro podczas ich randki, kiedy to zatrzymała się na moment i obserwowała parę. Jej przyjaciółka, Yoriko Kosaka, spytała ją, co się stało, nie uzyskała jednak odpowiedzi. Nieco później, ujawniła Kanekiemu swoją naturę ghula (myśląc, że on sam też nim jest), zabijając pijanego mężczyznę, który ją zdenerwował. Zdziwił ją fakt, że Kaneki miał tylko jedno Kagukan oraz był tym samym człowiekiem, na którego polowała Rize. Kiedy spytała go o to, uciekł. Po pewnym czasie, Kaneki sam do niej powrócił, błagając o pomoc. Touka odmówiła mu ze względu na jego dawne człowieczeństwo, twierdząc, że powinien ją zostawić w spokoju i umrzeć. Mimo wszystko, Kaneki został uratowany przez właściciela Anteinku, Yoshimurę, który powstrzymał Toukę i zaoferował nastolatkowi ludzkie mięso.
Pewnego dnia przechodziła w pobliżu miejsca, które służyło Rize za jej teren do polowania, gdzie zobaczyła Nishikiego atakującego Kanekiego i twierdzącego, że teraz jest to jego terytorium. Touka wtrąciła się, oznajmiając, że to miejsce należało do Rize, a nie do niego. Sprzeciwy Nishikiego mówiące, że był właścicielem wspomnianego obszaru jeszcze przed przybyciem Rize nie zdają się na zbyt wiele, ponieważ według Touki terytoria mogą być odbierane słabszym ghulom przez te silniejsze i w tym przypadku wina leży jedynie po stronie Nishikiego. Wściekły ghul zaatakował Toukę, został jednak pokonany przez nią w błyskawicznym tempie.
Pojawiła się ponownie przy Kanekim po zakończeniu walki i pomogła mu powstrzymać się przed poddaniem się szaleństwu i zjedzeniem jego najlepszego przyjaciela, Hide'a. Po fakcie zaprowadziła go do Anteinku. Podczas gdy Yoshimura zaoferował Kanekiemu dołączenie do ich zgromadzenia, Touka leczyła swoje rany odniesione w walce.

Wkroczenie "Gołębi" Edytuj

Po rozpoczęciu przez Kanekiego pracy dorywczą w Anteiku, jego przyjaciel - Hide - przyszedł do niego w odwiedziny. Kiedy Kaneki powiedział mu, by nie przychodził do kafeterii tylko w celu rozmowy i spytał go o zamówienie, Hide wtrącił się twierdząc, że chciał także podziękować Touce za pomoc im przy wypadku samochodowym. Ghul wiedział, że było to kłamstwo menadżera wymyślone na potrzeby wyjaśnienia ran odniesionych przez nich w walce z Nishio. Kiedy Kaneki przygotowywał zamówienie dla Hide'a, Touka kazała mu się upewnić, że jego przyjaciel niczego się nie dowie. W przeciwnym wypadku będzie zmuszona go zabić, by nikt nie dowiedział się o tożsamościach ghuli. Podczas mycia naczyń, Yoshimura poprosił Kanekiego, by poszedł na drugie piętro. W jednym z pokoi, menadżer pokazał mu jak jeść kanapkę i jednocześnie jej nie zwymiotować, czemu przyglądała się Touka. Później, w Anteiku pojawiły się Ryouko Fueguchi i jej córka, Hinami. Kiedy matka zauważyła nowego pracownika, kazała Hinami podejść do niego i przywitać się. Dziewczynka zrobiła to z nieśmiałością. Touka powitała gości, oznajmiając, że jej szef czeka na nie na drugim piętrze. Kaneki dowiedział się, że są ghulami, które nie mogą samodzielnie polować na ludzi.
W pewnym momencie fabuły, kiedy Touka wróciła do Anteiku, dowiedziała się o śmierci matki Hinami. Dziewczyna była zszokowana tą wiadomością i zasugerowała zemstę za jej rodziców, jednak menadżer sprzeciwił się temu. Touka postanowiła samodzielnie się tym zająć poprzez zabicie śledczych, którzy przyczynili się do śmierci matki Hinami. Udało jej się pozbawić życia Ippei Kusabę, jednak mimo wszystko została zraniona przez Kureo Mado. Kiedy powróciła do Anteiku, Kaneki zauważył jej obrażenia i zaczął o tym rozmawiać z Yoshimurą. Po tym wydarzeniu poszedł do Touki i zaoferował jej pomoc w opatrzeniu ran. Kaneki powiedział jej, że nie uważa istnienia inspektorów ghuli za złe, a ona sama nie ma dobrego toku myślenia, jednak mimo to byłoby mu przykro, gdyby umarła i dlatego chciałby jej jakoś pomóc. W zamian poprosił ją o pomoc w treningach. Odbyły się one w podziemiach 24. dzielnicy. Kiedy Kaneki spytał ją powód wybrania właśnie takiego miejsca, Touka powiedziała mu o tym, że kiedyś właśnie tam żyły ghule. Później, oboje udali się do budynku CCG w 20. dzielnicy, by dowiedzieć się czegoś więcej na temat obecnej sytuacji. Wewnątrz zauważyli bramę skanującą poziom RC. Zanim zdążyli zawrócić, Kureo Mado zauważył ich i pomyślał, że czegoś potrzebują, dlatego zaprowadził Kanekiego do skanera. Jednakże, sprzęt ten nie wykazał żadnej reakcji. Kaneki pomyślał, że powodem tego były jego ludzkie części ciała. Kiedy Hinami przebywała w jednym z pokoi w Anteiku, Touka odwiedziła ją i wręczyła jej gazetę z informacją o śmierci śledczego Ippei. Krótko po tym Hinami zniknęła, zmuszając Toukę i Kanekiego do poszukiwań. Touka znalazła ją samotną, trzymającą odciętą rękę swojej matki pod mostem w 20. dzielnicy. Zamierzała poinformować Kanekiego o odnalezieniu Hinami, jednak w tym momencie pojawił się Mado i zaczął z nimi walczyć. W ostatecznym rozrachunku został zabity przez Toukę. Po tym, na miejscu pojawili się Renji Yomo i Kaneki. Kiedy wszyscy byli już bezpieczni, przygotowali się do powrotu do Anteiku. Touka kazała im się pośpieszyć oraz schować ciało, jednak Renji uznał, że w każdej chwili ktoś może tam wrócić. Podczas drogi powrotnej, Hinami spytała, czy na pewno powinna żyć. W odpowiedzi Kaneki przypomniał jej, że to było ostatnie życzenie jej matki.

Kureo using both Ryouko and Fueguchi's Kagune to fight Touka

Touka kontra Mado.

W szkole, Yoriko spytała Toukę, czemu była taka zamyślona podczas zajęć. Dziewczyna stwierdziła, że jest taka z powodu bóli brzucha, w rzeczywistości jednak rozkojarzała ją myśl o śmierci Mado. Hinami zaczęła mieszkać z Touką w jej mieszkaniu, do którego później zajrzał Kaneki w trosce o dziewczynkę. Był zaskoczony nową fryzurą Hinami. Yoriko postanowiła odwiedzić Toukę, a w ramach pocieszenia przygotowała dla niej domowe jedzenie. Kiedy uznała Kanekiego za chłopaka Touki, w pośpiechu zostawiła ich samych. Pomimo świadomości późniejszych szkód, Touka postanawia zjeść cały posiłek zrobiony przez Yoriko.

Saga Smakosza Edytuj

Kiedy Kaneki skończył swoją opowieść o wydarzeniach w Restauracji Ghuli, Touka pojawiła się przy progu drzwi, odmawiając wejścia do środka ze względu na rannego ptaka, którego Hinami zaadoptowała. Po chwili powiedziała Kanekiemu o dziewczynie, która czeka na niego na zewnątrz.

Touka defending from Shuu's attack

Touka kontra Tsukiyama.

Wracającą do swojego mieszkania Toukę zainteresował widok idących
Touka bitting flesh from Kaneki

Touka pożywia się na Kanekim.

razem Kanekiego i Nishikiego, dlatego też z ciekawości postanowiła ich śledzić. Wtrąciła się do ich pojedynku z Tsukiyamą, atakując go z zaskoczenia. Tsukiyama w ciągu kilku sekund wyleczył swoje rany, oznajmiając Touce, że jest o wiele słabsza, niż kiedyś. Udaje mu się prowadzić w walce nawet pomimo połączenia przez Kanekiego i Toukę sił. Sam stwierdza, że w tym przypadku potrzebne jest "paliwo". A nim jest ludzkie mięso. Kiedy obaj są niezdolni do dalszej walki, Kaneki proponuje Touce pożywienie się na nim, by mogła kontynuować
Kimi finding Touka as beautiful

Kimi uznaje niekompletne kagune Touki za "piękne".

pojedynek. Dzięki temu Touka jest w stanie uaktywnić swoje Kagune i pokonać Tsukiyamę. Po zakończeniu walki oznajmia, iż jest zmuszona zabić Kimi Nishino - ludzką partnerkę Nishikiego - by ochronić ich tożsamości. Kaneki próbuje przekonać ją do zmiany zdania, twierdząc, że Kimi jest dla Nishio tak samo ważna jak Hide dla niego oraz Yoriko dla niej. W ostateczności Touka nie zabija Kimi po tym jak ta uznaje jej niepełne Kagune za "piękne".

Saga Aogiri Edytuj

Na rozkaz Aogiri, Banjou przybył wraz ze swoimi podwładnymi do Anteiku w poszukiwaniu Rize. Touka i Kaneki zdecydowali się wysłuchać jego historię, kiedy zaczął opowiadać o czasach, kiedy Rize zamieszkiwała 11. dzielnicę. Po krótkiej chwili Banjou zauważył, że Kaneki pachnie tak samo jak Rize. Podejrzewając, że jest on jej partnerem, zaatakował go, jednak został bardzo szybko pokonany. Kiedy odzyskał przytomność, Kaneki spróbował wszystko mu wyjaśnić. Ukrył informację o jej śmierci twierdząc, że Rize przeniosła się gdzieś indziej. Nieco później, Ayato włamał się do Anteiku, gdzie przed przybyciem Yamoriego i Nico odbył krótką rozmowę z Touką. Ich zadaniem było uprowadzenie Rize lub "osoby, która pachnie tak jak ona". Touka i Kaneki zaczęli z nimi walczyć, jednak Touka została odepchnięta na ziemię przez Ayato. Nastolatek stwierdził, że jego siostra jest tak samo słaba jak ich ojciec. Touka próbowała wyjaśnić mu, że jest w błędzie i że on zawsze chciał ich chronić. Jednakże, w ostateczności dość szybko została pokonana przez swojego brata. Yamoriemu udało się pokonać Kanekiego, co zaskutkowało porwaniem go. Ayato zakazał Yamoriemi i Nico zabrania Touki, ponieważ byłaby dla nich jedynie ciężarem. Krótko po porwaniu Kanekiego, Yoshimura i Yomo powrócili do Anteiku, gdzie zauważyli dotkliwie zranioną Toukę siedzącą na podłodze. Po dowiedzeniu się o ataku, Yoshimura stwierdził, że lokal będzie przez pewien czas zamknięty.
Kiedy wszyscy zebrali się w Anteiku, Nishio powiedział martwiącej się o Kanekiego Touce, by się uspokoiła, ponieważ nie jest on taki słaby na jakiego wygląda. Yoshimura ogłosił, że chciałby coś powiedzieć w tej sprawie. Według niego, nie będą już nigdy w stanie skontaktować się z Kanekim. Touka jest zszokowana tymi słowami. Podczas gdy ona milczy, reszta zebranych zaczyna protestować. Uśmiecha się delikatnie i nieco przerażająco, deklarując menadżerowi, że jeżeli on nie pójdzie go uratować, to ona zrobi to sama. W ostateczności, wszyscy członkowie Anteiku udają się do 11. dzielnicy (pomijając Komę).
Podczas poszukiwań Kanekiego, Touka spotyka na dachu swojego brata - Ayato. Jest ona niezdecydowana oraz nie ma szans z bardziej doświadczonym przeciwnikiem. Ich starcie kończy się porażką Touki, po której Ayato zaczyna wyszarpywać jej kagune. Kiedy dziewczyna zaczyna tracić przytomność, Kaneki pojawia się na miejscu po pokonaniu Yamoriego. Stwierdza, że byłby w stanie zabić Ayato, gdyby nie był on ukochanym młodszym bratem Touki - dlatego postanawia "połowicznie" go zabić poprzez złamanie połowy jego kości.
Po wydostaniu się grupy Anteiku i drużyny Banjou z kryjówki Aogiri, Touka sprawia wrażenie nieśmiałej podczas rozmowy z Kanekim - oferuje mu "naprawę" oraz przefarbowanie jego włosów po powrocie do 20. dzielnicy. Kaneki oznajmia jej jednak, że nie zamierza tam wracać, a następnie powstrzymuje ją przed pójściem z nim, rzekomo ze względu na zbliżające się egzaminy Touki na studia.

Napad na Laboratorium Kanou Edytuj

Po napadzie na laboratorium Kanou, Kaneki powraca do 20. dzielnicy po raz drugi od czasu Sagi Aogiri. W przeciwieństwie do poprzedniego razu, Touce udaje się znaleźć Kanekiego - jest jednak wściekła na niego i zamiast poprosić go o powrót, krzyczy na niego za obciążenie samego siebie problemami, bije go, a na koniec odchodzi, mówiąc, by nie przychodził już więcej do Anteiku, jednak w późniejszym czasie z tego powodu czuje wyrzuty sumienia.

Napad na Anteiku Edytuj

Po operacji oblężenia Anteiku, Kaneki Ken uzyskuje status zaginionego oraz jest uznawany za zmarłego w środku starcia ghuli. Touka mimo wszystko wierzy, że on wciąż żyje, powstrzymując łzy po usłyszeniu wiadomości na temat jego rzekomej śmierci.

Poszukiwania "Dziadka do orzechów" Edytuj

Touka pojawia się jako kelnerka pracująca z Yomo w nowej kawiarni nazwanej ":re". Poucza Renjiego, kiedy ten nie oddaje klientom należytego powitania, a następnie przygotowuje się do przyjęcia zamówienia. Jest zaskoczona nagłym widokiem Haise'a. Krótko po odebraniu zamówienia, Touka powraca z kawą. Po zerknięciu na Haise'a oraz zauważeniu łez w jego oczach uśmiecha się smutno i podaje mu chusteczkę.
Później zauważa Haise'a spoglądającego na książki w kawiarni; proponuje mu podanie jednej. Następnie pyta go, czy jest nauczycielem w jednej ze szkół, ponieważ tak nazywa go jego drużyna. Haise ujawnia, że jest inspektorem CCG oraz mentorem Quinx.
Widzimy ją podczas składania odwiedzin w szpitalu, w którym przebywa Shinohara. Nosi przy sobie kwiaty, a po drodze pozdrawia czekających na korytarzu Ginshiego i Saiko.

Po Aukcji Edytuj

Miesiąc po zakończeniu aukcji, widzimy ją w kawiarni :re z Utą, Nishikim i Yomo, kiedy to Uta decyduje się odwiedzić sklep podczas świąt Bożego Narodzenia. W odpowiedzi na pytanie Uty, co zamierzają zrobić w sprawie Kanekiego, Touka oznajmia, iż zamierza kontynuować swoją pracę; słysząc to, Nishiki i Uta uśmiechają się.

Eksterminacja RóżyEdytuj

Touka jest zdziwiona, widząc w kawiarni Shuu Tsukiyamę , który zniknął z życia na dłuższy czas. Ghul ubolewa nad utraconą pamięcią Kanekiego oraz sugeruje pomoc chłopakowi. Touka i Nishiki sprzeciwiają mu się, twierdząc, że to naprowadzi przeciwko niemu całe CCG. Sama Touka deklaruje chętną pomoc, jeżeli Kaneki powróci do nich sam z siebie oraz krytykuje jego samolubne pobudki. Kiedy Tsukiyama opuszcza budynek, Nishiki zaczyna zastanawiać się, czy zachowanie mężczyzny kiedykolwiek ulegnie zmianie. Touka odpowiada przecząco, dodając, że poniekąd rozumie jego uczucia. 

Jakiś czas później, Chie Hori prosi Toukę i Yomo o pomoc w ratowaniu Tsukiyama. Ghule interweniują na chwilę przed atakiem gołębi - zabierają Tsukiyamę do vana, w którym czekają Hori wraz z jego ojcem. Touka nazywa go idiotą, a następnie stwierdza, że powinien być wdzięczny za ich inicjatywę. 

Po Eksterminacji Edytuj

Podczas pracy, Touka i Yomo oglądają konferencję prasową z udziałem Sen Takatsuki , która wyznaje publicznie, że jest ghulem. 

Trzeci Napad Na CochleęEdytuj

Touka i Yomo przyłączają się potajemnie do Masek Gazowych , by wziąć udział we włamaniu do Cochlei. Po tym jak Arima zaatakował Ayato, dziewczyna ruszyła bratu na ratunek oraz obroniła go przed atakiem Narukamiego . Rodzeństwo i Yomo wspólnie walczyło z Arimą, kiedy jednak sytuacja wymknęła się spod kontroli, cała trójka uciekła na niższy poziom budynku. Kiedy Ayato wyznaje, że znał ich tożsamość od początku, Touka zdejmuje maskę. Między rodzeństwem dochodzi do długo wyczekiwanego pojednania. Touka sugeruje bratu, by więcej polegał na innych, a mniej na sobie samym. W późniejszym czasie pozbywają się personelu i usiłują dostać się do pomieszczenia kontrolnego, gdzie okazuje się, że z karty dostępu usunięto wymagane przyzwolenia. Arima atakuje ich ponownie - mimo prób ochrony Yomo, mężczyzna odpycha Toukę i przyjmuje na siebie cios inspektora.

Touka i Ayato usiłują zaatakować Arimę, jednakże szybko zostają przez niego pokonani. Na miejscu pojawia się Sasaki, który blokuje kolejny cios wymierzony w stronę Yomo i nakazuje Ayato wyprowadzić grupę z budynku. Touka nawołuje Sasakiego jego starym imieniem, oznajmiając, że zobaczą się później. Nie doczekując się odpowiedzi, ruszyła za resztą. Podczas ucieczki udało jej się odnaleźć Hinami, którą uszczypnęła w oba policzki jako karę. Po wyłączeniu zagęszczarki, grupa dołącza do ekipy Banjou i usiłuje wycofać się z pola bitwy. Furuta aktywuje maszynę na nowo, skutkując przygnieceniem wielu ghuli. Ocalała część grupy zostaje znaleziona przez Mougana Tanakamaru i Kiyoko Aurę. Touka ochrania Ayato przed atakiem inspektorów. Jej kagune zdołało znieść cios i tym samym aktywowało aurę przypominającą błyskawice. Kiedy ekipa Banjou ruszyła do walki, a Yomo zaatakował Mougana, Touka wróciła do brata i błagała Banjou o uratowanie go. 

Po Napadzie Edytuj

Miesiąc po ucieczce z Cochlei, Touka przywitała Kanekiego, pytając czy napije się kawy. Chłopak stwierdza, że smakuje ona tak samo jak ta robiona przez Yoshimurę. Po krótkiej rozmowie na temat sklepu, Touka pyta co stało się z włosami młodego ghula - chwilę później w wiadomościach pojawia się informacja, że Kaneki oraz Take Hirako są poszukiwani przez CCG. Dziewczyna zastanawia się jak powinna się teraz zwracać do niego zwracać. Słysząc odpowiedź "Kaneki", Touka uderza swojego rozmówcę twarzą w blat. Yomo zastaje leżącego na podłodze Kanekiego oraz Toukę, która stwierdza, że od razu poczuła się lepiej. Przed wyjściem ze sklepu, Touka zamyka sklep. Po spotkaniu się ze wszystkimi członkami dawnego Anteiku, grupa zebrała się w domu Tsukiyamy. Touka była obecna podczas przemowy Kanekiego dotyczącej jego nowych celów jako Jednooki Król oraz uformowania stowarzyszenia zwanego Kozą . Jakiś czas później, w wiadomościach pojawia się informacja o ataku ghuli - podczas oglądania, Touka zauważa, że jest to sprawka Klaunów. 

Oblężenie KlaunówEdytuj

Podczas przygotowań do ataku na laboratorium CCG , Kaneki przydzielił Yomo i Toukę do oddziału komunikacyjnego, ku zawiedzeniu dziewczyny. Prosi ona Kanekiego o rozmowę na osobności, kiedy misja dobiegnie końca. Nishiki, słysząc to, w żartach sugeruje oświadczyny. 

Kiedy większość grupy przebywała w 22. dzielnicy , a oddział laboratoryjny zdołał odnaleźć substancje tłumiące gaz RC, Yomo obserwował Toukę siedzącą przed paroma ekranami. 

Po Oblężeniu KlaunówEdytuj

Kiedy misja dobiegła końca, Koutarou Amon odwiedził :re, gdzie zamówił filiżankę kawy. Chciał porozmawiać z Touką na temat Akiry Mado - osoby, do której oboje bali się odezwać. Dziewczyna nie chce tego zrobić przed Amonem zważywszy na fakt, że to ona jest zabójczynią ojca inspektorki. Amon wyznaje, że nie ma do Touki urazu za jej dawne czyny - po tym stwierdzeniu menadżerka pyta go, czy kiedykolwiek planował spotkać się z Akirą. Słysząc odpowiedź twierdzącą, Touka zachęciła go jeszcze bardziej, mówiąc, że mimo wszystkich tych wydarzeń, Mado na pewno będzie szczęśliwa. Amon dopija swoją kawę, uznając Toukę za dobrą osobę. 

Po rozmowie Amona z Akirą , Touka także postanowiła ją odwiedzić. Podczas wspólnego spaceru, dziewczyna przyznaje się, że to ona zabiła jej ojca . Następnie zaprowadziła inspektorkę na plac zabaw, na którym przebywała gromadka ghulich dzieci w towarzystwie Hinami . Touka wyjaśnia, że mają coś wspólnego - wszyscy są sierotami. Akira w dalszym ciągu uważała je za potwory, czerpiąc dumę z pracy swojej i taty. Touka sprowadza ją na ziemię historią swojego ojca , który szalenie usiłował pomścić swoją małżonkę , dodając, że wolałaby zamiast tego mieć go przy sobie w domu. Rozmowa kończy się zachęceniem dzieci do przytulenia Akiry oraz popchnięciem jej prosto w ramiona Hinami. 

Przed spotkaniem z Kanekim, Touka przefarbowała swoje włosy na ciemniejszy kolor, co skojarzyło się chłopakowi z dawnymi czasami. Nostalgiczną atmosferę przerywa pytanie Touki o jego dziewictwo. Zauważając reakcję Kanekiego, Touka stwierdza, że zachował się niesprawiedliwie, wyłączając ją z grupy utworzonej po wydarzeniach w kwaterze Aogiri. Kaneki przyznaje się do strachu przed śmiercią Touki, cechującej się zbyt dużą impulsywnością. Dziewczyna zauważa, że role się odwróciły i teraz to ona stara się go trzymać jak najbliżej siebie. Drążąc temat wspomina, że Sasaki często na nią spoglądał - takim samym spojrzeniem, jakim Kaneki obdarzał Rize. Rozmowę przerywa Tsukiyama , informując o ataki Oggai i Furuty na bazę Kozy. Kaneki stwierdza, że od tej pory organizacja musi się cały czas przemieszczać - wyznacza spotkanie na następny dzień. Przed wyjściem z lokalu, Kaneki poprosił Toukę, by poszła za nim. Zgadzając się, dziewczyna idzie zamknąć sklep.

Kaneki wpada na Tooru Mutsukiego, którego Touka zauważa chwilę później. Widząc ją, Mutsuki wścieka się, twierdząc, że od sklepu roznosi się zapach ghuli. Następnie uderza Kanekiego, aplikując w niego substancję zatrzymującą komórki RC za pomocą swoich quinque i wyrzucając poza teren budynku. Touka interweniuje, rzucając się na Mutsukiego i blokując jego kopnięcie. Unika następne uniki, doskakując do sufitu i atakując inspektora ostrymi pociskami. Mutsuki uchodzi cało, w dalszym ciągu atakując Toukę. Udaje mu się chwycić ją za szyję, jednakże próba podduszenia kończy się przebiciem jego torsu przez kagune Touki. Ranny, wyciąga odciętą dłoń z pierścieniem zaręczynowym oraz zdjęcie przedstawiające Toukę i Yoriko

Touka wykopuje go ze sklepu, oznajmiając, że nie zna nikogo o imieniu Yoriko. Na miejscu pojawiają się oddziały Oggai, korzystające z eksplodujących bicykli, jadących w stronę budynku. Touka wydostaje się na zewnątrz i ucieka z Kanekim. W kryjówce, dziewczyna siada przygnębiona, zastanawiając się nad bezpieczeństwem Yoriko. Pyta Kanekiego, co by zrobił na jej miejscu w przypadku Hide'a. Kaneki siada obok, chcąc pocieszyć Toukę. Dziewczyna przyszpila go jednak do ziemi, składając pocałunek. Między parą dochodzi do skonsumowania związku. Po wszystkim, Kaneki zasypia na kolanach Touki, która gładzi go po włosach. 

Następnego dnia, Touka i Kaneki obserwują z oddali ślub Yoriko. Touka dochodzi do wniosku, że ręka pokazana przez Mutsukiego musiała być fałszywa. Następnie wręcza Kanekiemu pierścień z wygrawerowanymi imionami jej rodziców, dodając, że jest to dla niej ważna pamiątka. Kaneki przyjmuje prezent z radością, po czym sugeruje spotkanie się z pozostałymi członkami Kozy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki