FANDOM

Tatara (タタラ, Tatara) był bezpośrednim podwładnym Jednookiego Króla i jednym z liderów Drzewa Aogiri.

Pochodził z Chin. Dawniej był członkiem chińskiej organizacji ghuli o nazwie Chi She Lian.

Wygląd Edytuj

Tatara miał krótkie, białe włosy i czerwone oczy. Ukrywał usta za czerwoną, żelazną maską. Zazwyczaj nosił charakterystyczny, czerwony płaszcz. Natomiast, gdy przebywał z Eto, miał na sobie długi, fioletowy płaszcz.

Osobowość Edytuj

Jako jeden z liderów Aogiri i zaufany podwładny Jednookiego Króla, wydawał się być lojalnym członkiem. Był przedstawiany jako człowiek stoickiej natury. Często monitorował działania Aogiri, nie wtrącając się. Zabijał jednak z zimną krwią, gdy ktoś stał mu na drodze. Był dumny ze swojej ogromnej wytrzymałości, gdy walczył, raczej nie bronił się specjalnie, ale atakował zanim przeciwnik zdoła zareagować. Nienawidził Kousuke Houji za to, że był jedną z osób, która zabiła członków Chi She Lian, włączając w to jego starszego brata, Yana.

Według Ayato, Tatara uważał swoich podwładnych za zwykłe pionki, coś co on potwierdził ochoczo.

Fabuła Edytuj

Saga Aogiri Edytuj

Napad na Laboratorium Kanou Edytuj

Operacja Tłumienia Sowy Edytuj

Aukcja Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Relacje Edytuj

Fei i Yan Edytuj

Tatara był bardzo blisko z Fei i ze swoim starszym bratem, Yanem, gdy był młodszy i był członkiem Chi She Lian. Ich śmierć były powodem, dla którego nienawidził Kousuke Houji do tego stopnia, że tracił swoją stoicką postawę na widok nawet samego quinque należącego do niego. Jednakże, później okazało się, że to quinque zostało wykonane z Fei.

Eto Yoshimura Edytuj

Ich prawdziwa relacja pozostaje zagadką, jednak wiadome jest iż pracowali ze sobą. Eto prawie zawsze była widywana w jego towarzystwie i często dyskutowali na temat spraw organizacji. Wydawał się doceniać jej rady i chętnie odpowiadał na zadawane przez nią pytania. Ze względu na wiele sekretów związanych z rolą Eto w organizacji, niejasne jest kto miał większy autorytet nad kim. Przed jego walką z Houji i Akirą, myślał o niej, co sugerowało na głęboką relację pomiędzy nimi.

Kishou Arima Edytuj

Podczas, gdy nigdy nie zostały ukazane żadne interakcje pomiędzy nimi, Tatara żywił głębokie uznanie dla Arimy. Jego lojalność do Jednookiego Króla, została ukazana, gdy Tatara uklęknął przed Arimą, gdy dźwigał ciężko rannego po wydarzeniach z Drogi V14, Kanekiego za sobą.

Noro Edytuj

Noro był podwładnym Jednookiej Sowy i wykonywał polecenia Tatary. W omake, zasugerowano, że ta dwójka była ze sobą w dobrych relacjach, co określiła sama Eto, twierdząc, że Noro byłby smutny, gdyby coś przytrafiło się Tatarze.

Ayato Kirishima Edytuj

To właśnie Tatara zwerbował go do Aogiri, po tym jak akty przemocy młodego ghula przykuły jego uwagę. Nie byli ze sobą zbyt blisko, gdyż Tatara widział go jako kolejnego podwładnego do wykorzystania. Jednakże, urosło między nimi napięcie, gdy Ayato stał się bardziej niezależny i poważny w Aogiri. Tatara gwałtownie upomniał go i zarzucił mu tchórzostwo. Jednak, Tatara był z jakiegoś powodu również zaniepokojony faktem, że Ayato dorósł.

Yakumo Oomori Edytuj

Tatarę nie obchodziły czyny Yamoriego, nie ukazując smutku ani żadnej reakcji po usłyszeniu wiadomości o jego śmierci.

Bracia Bin Edytuj

Tatara nie okazywał żadnej troski o nich, odpowiadając twierdząco na pytanie Ayato na temat jego uważania podwładnych za zwykłe pionki.

Ken Kaneki Edytuj

Podczas ich pierwszego spotkania, Tatara uznał Kanekiego za głupiego i bezużytecznego. Po podjęciu decyzji, wyrzucił go, co było kluczową pomyłką, która nękała Aogiri. Później, Eto skrytykowała go za to, twierdząc, że mógł zabić Kanekiego, gdy miał taką okazję.

Akihiro Kanou Edytuj

Pomimo bycia człowiekiem, Tatara wydawał się szanować jego pracę. Posiadali miłą, profesjonalną relację, odkąd doktor dołączył do Aogiri i prowadził eksperymenty na ich korzyść.

Kousuke Houji Edytuj

Tatara żywił do niego ogromną nienawiść, tracąc swoją stoicką postawę na widok quinque powiązanego z nim. Ich dokładna historia nie jest znana, jednak zostało potwierdzone, że podczas swojego pobytu w Chinach, Houji rozbił organizację ghuli, Chi She Lian.

Seidou Takizawa Edytuj

Tatara na początku był zaintrygowany młodym inspektorem, dopóki nie zobaczył jego quinque, rozpoznając je jako te, które Houji wykonał z ghula o imieniu "Fei". Przelał swoją wściekłość na podwładnym Houjiego, przekazując go Noro na pożarcie. Jednak dwa lata później, Takizawa stał się jednookim ghulem i był jednym z kilku inspektorów, których Tatara dostarczył Kanou do eksperymentów.

Matasaka Kamishiro Edytuj

Tatara nazwał go tchórzem, gdy skrytykował Ayato, twierdząc, że chłopak zmiękł pod wpływem Shachiego.

Jako ghul, Tatara posiadał znaczną siłę, kagune oraz kakuję.

  • Nieznane kagune:
  • Nieznana kakuja:
  • Pseudo-pirokineza:
  • Nadludzka zwinność:
  • Nadludzka wytrzymałość:

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszym notowaniu najpopularniejszych postaci, Tatara zajął osiemnaste miejsce. W najnowszym zaś, zajął trzydzieste trzecie.
  • W Tokyo Ghoul Trump, Tatara jest Dwójką Pik.
  • Według kalendarza Tokyo Ghoul, Tatara miał problemy z odczytywaniem japońskich znaków, co powodowało u niego bóle głowy.
  • Jego imię, Tatara (タタラ) to tradycyjne, japońskie palenisko - może być to nawiązanie do zdolności jego kakuji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki