FANDOM

Taro (タロ, Taro) był zniekształconym i niepełnosprawnym intelektualnie wojownikiem w Restauracji Ghuli, należącym do Madam A.

Wygląd Edytuj

Taro był wysokim, grubym mężczyzną o masywnej budowie ciała. Nie wiadomo jak wyglądała jego twarz, gdyż osłaniał ją czerwony kaptur z czarnymi dziurami na oczy, przypominający maskę średniowiecznego kata, odsłaniająca jedynie jego nos i spiczaste uszy. Górna część jego ciała była naga z wyjątkiem dłoni odzianych w czerwone rękawice i szelek łączących jego kaptur z czarnymi spodniami. Zamiast butów nosił bandaże, a przy spodniach tasak. W prawej ręce, nosił ogromną piłę.

Osobowość Edytuj

Taro był człowiekiem o niskim ilorazie inteligencji i nie potrafiącym wypowiedzieć jednego zdania bez pomocy jednej lub kilku osób. Najczęściej wypowiadał jedno słowo, które często też powtarzał. Nazywał Madam A "mamą", która również zwracała się do niego jak do małego dziecka.

Fabuła Edytuj

Taro był nieudanym eksperymentem Kanou. Miał on na celu stworzenie z niego jednookiego ghula. Po porażce został oddany Madam A, a ona zaczęła wykorzystywać go w Restauracji Ghuli.

Został zabity przez Tsukiyamę, aby nie zabił Kanekiego, gdy spostrzegł, że ten ma tylko jeden kakugan.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki