FANDOM

Taishi Fura (富良 太志, Fura Taishi) jest inspektorem Pierwszej Rangi. Jest także protagonistą historii pobocznej, Tokyo Ghoul: Jack wraz z Kishou Arimą.

Po ukończeniu Liceum Seishin, kontynuował karierę inspektora ghuli i poślubił swoją przyjaciółkę z dzieciństwa, Aki Sasadę. Jest liderem Drużyny Fury oraz zarządza 7. dzielnicą.

Wygląd Edytuj

W czasach swojej młodości, Taishi był szczupłym, młodym mężczyzną o rudych włosach i ciemnych oczach. Jako uczeń, często nosił mundurek szkolny w dość swobodnym stylu oraz piercing w lewym uchu.

Później, jako inspektor ghuli ma krótkie, ciemne włosy zaczesane do tyłu oraz nosi garnitur i krawat, tak jak większość inspektorów ghuli.

Osobowość Edytuj

Taishi był dość buntowniczym, lecz zdeterminowanym nastolatkiem, będącym także bardzo hucznym i wybuchowym. Ze względu na tak wielką różnicę swoich osobowości, on i Arima często mieli banalne sprzeczki, najczęściej obwiniając w nich Kishou o nie bycie "normalnym" lub nie posiadając "normalnego życia". Taishi nigdy nie lubił nauki i chodzenia do szkoły, dlatego bardzo często wagarował. Wydawał się być także dość pochopny i niecierpliwy, pragnąc wykonać ruch w najmniejszym możliwym znaku podejrzenia, co wyrażał w chęci zemsty, którą zaprzysiągł po śmierci swoich przyjaciół. Został także ukazany jako bardzo troskliwa osoba dla swoich najbliższych.

Tokyo Ghoul:re, przedstawia go jako weterana, który jest niewzruszony na większość rzeczy, włączając w to spotkania lub walki podczas śledztw. Jego wcześniejsze doświadczenia z Arimą i Minami, ukształtowały jego perspektywę na jego profesjonalne życie i ghule. Dla niego, praca w CCG jest niczym innym jak bycie opłaconym odbierać życia innym, gdyż widzi ghuli jako bardzo podobnych do ludzi.

Fabuła Edytuj

Jack Edytuj

Taishi Fura to słaby uczeń szkolny, uczęszczający do klasy razem z Minami, Ryou oraz Aki. Podczas, gdy dodano do jego klasy ucznia z wymiany Kishou Arimę, nic nie zmienia to w jego życiu (Na początku). "To tylko uczeń z wymiany". Jednak, gdy Arima mówi mu, że może pożyczyć mu książkę, ten ucieka ze szkoły. Kishou wielokrotnie polował na Latarnię, w ten raz natknął się na Furę i jego znajomych, oraz uratował go przed atakiem ghula. Fura postanowił współpracować z Arimą, aby pomóc mu odszukać Latarnię. Ich działania przyciągały uwagę ghuli. Wraz z Kishou Arimą uratowali Urukę z rąk ghula udającego fryzjera, w tedy Minami dołączyła do ich śledztwa. Uruka próbowała nimi manipulować. Bardzo dobrze ukrywała swoją prawdziwą tożsamość ghula. Pewnego dnia w jednym z opuszczonych domów, Minami ujawniła Arimie swoją stronę Latarni, próbując zaatakować go swoim kagune. Udało jej się jednak tylko lekko go zadrapać. Arima również zaczął atakować ją swoim quinque, które ukrywał w futerale na gitarę, które zawsze miał na plecach. Gdy Latarnia była już poważnie ranna, Fura zadał ostateczny cios.

Saga Aogiri Edytuj

Atak na Laboratorium Kanou Edytuj

Operacja Tłumienia Sowy Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Relacje Edytuj

Kishou Arima Edytuj

Fura i Arima są dawnymi kolegami z klasy, dlatego znają się bardzo dobrze. Pomimo faktu, iż incydent z Latarnią zbliżył ich do siebie, to jednak na przestrzeni lat oddalili się od siebie. Fura najwyraźniej wydawał się zrozumieć swojego starego przyjaciela. Jednakże, gdy Sasaki wypytywał go o to, jaką osobą był Arima, Fura przyznał, że niewiele wie na jego temat.

Aki Sasada Edytuj

Aki, Fura i Ryou byli przyjaciółmi z dzieciństwa. Po śmierci Ryou, ta dwójka zbliżyła się do siebie, a po jakimś czasie zakochali się w sobie. W pewnym momencie, wzięli ślub i wychowują razem córkę, Natsu. Wydaje się być bardzo szczęśliwy w swoim małżeństwie i miłuje czas, który spędza ze swoją rodziną.

Natsu Fura Edytuj

Taishi jest bardzo aktywnym ojcem, uwielbiając bawić się ze swoją córką i nie chowa urazy do swojej żony, która zabrania mu palić w domu, ze względu na młody wiek ich córki.

Ryou Edytuj

Aki, Fura i Ryou byli przyjaciółmi z dzieciństwa. Fura grał z Ryou w amatorski baseball, jednak porzucił to hobby na rzecz gangu motocyklowego. Fura jednak odszedł z grupy sam z siebie i zaczął znowu chodzić do szkoły. Pomimo tego, Fura i Ryou nadal widzą siebie nawzajem jako najważniejsze osoby w ich życiu.

Uruka Minami Edytuj

Początkowo, Fura dostrzegał Minami jako nową i piękną uczennicę, przez którą zaczął częściej chodzić do szkoły. Po uratowaniu jej od ghula, utworzyli spółkę wraz z Arimą, aby wykrywać aktywności ghuli. Fura był wdzięczny, lecz także było mu przykro, że Arima nie zgodził się na łapanie ghuli razem z nimi, a zamiast tego na zdobywanie informacji. Tuż przed jej śmiercią, Fura poczuł, że nie zalicza się ona do ludzi ze względu na jej drapieżną naturę; jednakże, w późniejszych latach swojego życia, zrozumiał jej uczucia i mógł uznać zabijanie ghuli za to samo co zabijanie ludzi.

Hairu Ihei Edytuj

Fura i Hairu są bardzo do siebie podobni. Pomimo tego, że szanuje jej moc, to nie waha się się doradzać jej przeciwko robieniu złych uwag.

Koori Ui Edytuj

Ich opinie o Sasakim różnią się, co ukazuje sytuacja, gdy Fura pochwalił plan Sasakiego mówiąc, że jest dobry i osądzając Ui o odrzucenie go, aby Sasaki nie odniósł kolejnego sukcesu.

Haise Sasaki Edytuj

Fura zdaje się dobrze go znać. Wydaje się także mieć bardziej tolerancyjną opinię o nim, niż Ui, uważając plan Sasakiego za dobry, oskarżając Ui, o odrzucenie go ze względu na to, iż nie chciał, aby Sasaki odnosił więcej sukcesów.

Juuzou Suzuya Edytuj

Fura jest świadomy jego zachowań z przeszłości, co w rezultacie skutkuje tym, że nie pozwala Juuzou zbliżać się do jego motocykla.

Ginshi Shirazu Edytuj

Fura znał i rozumiał ból Shirazu do bycia niezdolnym używania quinque, stworzonego ze swojego pierwszego, zabitego ghula. Zapewnia go, że będzie w stanie go używać, gdy nadejdzie odpowiedni czas.

Jako inspektor Pierwszej Rangi oraz osoba, która walczy z ghulami od ponad dekady, Taishi jest bardzo sprawnym śledczym.

  • Szermierka: jest sprawny w eksterminacji ghuli za pomocą quinque, co zawdzięcza wielu lat doświadczenia, które zdobył jako nastolatek.
  • Latarnia: quinque typu bikaku, rangi A+, stworzone z Uruki Minami o pseudonimie Latarnia. Była pierwszym ghulem, którego zabił. Latarnia była odpowiedzialna za śmierć przyjaciela Fury oraz za okaleczenie oka jego żony.
  • Steiner: to quinque typu koukaku, rangi S.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego hobby to: amatorski baseball, oglądanie baseball'u, majstrowanie przy swoim motocyklu i bawienie się z córką.
  • Myśli, że świat stał się trudniejszym miejscem dla palaczy.
  • Posiada motocykl, do którego nie pozwala się zbliżać Suzuyi ze względu na wcześniejszy wypadek z motorem Marudy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki