FANDOM

Moją przyjemnością... jest jedzenie włosów klientów... i "wyobrażanie" wyrywania włosów z mieszków włosowych ze skóry głowy, jeden po drugim, mięsiste wnętrze skóry głowy, kawałek po kawałku... ten smak. A zatem, zabijanie i jedzenie klientów oraz ich włosów, szczerze mówiąc polubiłem to... nie ma dla mnie nic lepszego.

—Sumiharu Katou, Tokyo Ghoul: Jack Rozdział 4

Sumiharu Katou (加藤 澄晴, Katō Sumiharu) był ghulem z 13. dzielnicy, który oficjalnie pracował jako fryzjer.

Wygląd Edytuj

Sumiharu był młodym mężczyzną, posiadającym długie, blond włosy, sięgające do policzka i ciemnofioletowe oczy. Będąc w pracy miał na sobie białą koszulę polo z ciemnym kołnierzem lub czarną i przylegającą koszulą, którą nosił z białymi spodniami. Jego maska zakrywała jedynie połowę jego twarzy i była koloru białego, posiadająca bulwiasty nos i krzaczaste brwi. W OVA, jego maska posiadała bardziej groźny wyraz, natomiast w Tokyo Ghoul: Jack posiadała bardziej smutną i zmartwioną ekspresję.

Osobowość Edytuj

Katou był ekstremalnie dwulicowym człowiekiem, skrywając swoją sadystyczną osobowość za maską dobroci. Jego pozycja jako fryzjer, pozwalała mu na polowanie kobiet wciągając je w perwersyjne rytuały jedzenia ich włosów, podczas fantazjowania na temat rozcinania ich ciał.

Fabuła Edytuj

Tokyo Ghoul: Jack Edytuj

Katou został po raz pierwszy ukazany podczas spotkania z Latarnią i Yamorim, dyskutując na temat plotek, krążących wokół dwóch studentów polujących na ghule.

Katou's Death.jpg

Katou zabity przez Arimę.

W swoim salonie, obcinał włosy jednej z kobiet, a później zjadł je, jednocześnie posiadając niepokojące fantazje na temat zabicia jej. Został odwiedzony przez niezamaskowaną Urukę Minami, której nie rozpoznał jako Latarni i uwierzył, że jest ona zwykłym człowiekiem. Z powodu jej zapachu oraz pięknych włosów, zdecydował się zaatakować ją w alejce, tuż po obcięciu jej włosów. Jednakże, Kishou ArimaTaishi Fura przeszkodzili mu w tym i zabili go. Gdy tuż po jego śmierci, maska mężczyzny zsunęła się z jego twarzy, Minami rozpoznała go jako jej fryzjera.

Jako ghul, Katou posiadał kagune oraz zdolności regeneracyjne i nadludzką szybkość.

  • Kagune ukaku: Katou posiadał kagune ukaku, przybierające postać dwóch skrzydeł z wyrastającymi z nich wiertłami. Był w stanie strzelać tymi wiertłami w swoich przeciwników. Odłamki te posiadały wystarczającą koncentrację i siłę, aby przebijać się przez metal.
  • Nadludzka zwinność: szybkość Katou i jego reakcja czasu wystarczyła, aby Arima nazwał go "nieco silnym" i był wystarczająco szybki dla Taishiego, który kompletnie zgubił jego ślad oraz był w stanie biegać po ścianach. Jednakże, nie był wystarczająco szybki, aby uniknąć ataków Arimy za pomocą Yukimury 1/3 lub aby uniknąć rzuconego przez Taishiego kamienia, jak piłkę baseballową.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki