FANDOM

Shunji Shiono (塩野 瞬二, Shiono Shunji) był edytorem w departamencie wydawniczym literatury Shoeishy oraz edytorem Sen Takatsuki, jednej z najpopularniejszych pisarek horrorów w serii.

Wygląd Edytuj

Shunji był człowiekiem, wyglądającym na bardzo nerwowego, posiadającego krótkie, ciemne włosy i okrągłą twarz. Zazwyczaj miał na sobie garnitur służbowy.

Osobowość Edytuj

Shunji był dość nerwowym człowiekiem, często będącym wytrąconym z równowagi ze względu na ekscentryczne zachowanie swojego pracodawcy. Również łatwo się peszył oraz kulił, gdy stawiał czoła wszelakim groźbom. Pomimo swojego tchórzostwa, był człowiekiem godnym zaufania, co potwierdza jego utrzymanie sekretu Eto przed prawie dekadę. jego ostatecznie akcje nie udzielania informacji na temat ostatniej powieści Eto i zapewnianie, iż mogłoby to mieć najszerszą możliwą dystrybucję, dowodzą o jego odwadze.

Fabuła Edytuj

Przeszłość Edytuj

Po Napadzie na Laboratorium Kanou Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Trzeci Atak na Cochlei Edytuj

Relacje Edytuj

Eto Yoshimura Edytuj

Początkowo, spisywał ją na straty, jednak szybko zaczął pracować jako jej edytor. Nawet po odkryciu, że jest ghulem, kontynuował swoją współpracę z nią i pomógł jej stać się pomyślną autorką. Martwiły go jej dziwne zachowania i często pouczał ją, że traci czas lub spóźnia się na spotkania, niemniej jednak wydawał się bardzo ją cenić. Co ciekawe, ta sympatia wydawała się być obustronna. Eto przyjaźniła się z nim przez ponad dekadę i powierzyła mu swój sekret oraz karierę jako pisarz. Po jego okrutnej śmierci z rąk Furuty, Eto wyrwała się ze swojej celi podczas ataku na Cochlei i obrała Furutę jako główny cel zemsty.

Ciekawostki Edytuj

  • Eto niegdyś poprosiła go, aby przeprowadził wywiad z ghulem, idąc powrotną alejką nocą, sprawiając, że wyglądałby "apetycznie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki