FANDOM

Shio Ihei (伊丙 士皇, Ihei Shio) jest byłym inspektorem i wychowankiem Rozżarzonego Ogrodu. Służył jako jeden z członków osobistej drużyny Kishou Arimy, do czasu jego pokonania w Cochlei. Obecnie wraz ze swoim składem działa jako personalny ochroniarz Kena Kanekiego.

Wygląd Edytuj

Shio jest młodym chłopakiem, posiadającym krótkie, białe włosy. Zazwyczaj nosi długi, biały płaszcz, noszony przez członków jego drużyny.

Osobowość Edytuj

Jest energicznym i filuternym młodzieńcem, pomimo swojego surowego wychowania. Z pośród swojego składu, wydaje się być najbardziej wygadany i towarzyski.

Relacje Edytuj

Ken Kaneki Edytuj

Shio wraz z innymi byłymi członkami drużyny Arimy, chroni Kanekiego i wykonuje jego rozkazy.

Kishou Arima Edytuj

Take Hirako Edytuj

Yusa Arima Edytuj

Rikai Souzu Edytuj

Jako pół-człowiek, Shio posiada wysokie umiejętności fizycznie, które pozwalają mu na bycie bardzo efektywnym wojownikiem.

  • Szermierka: pomimo swojego wieku, jest już doświadczonym użytkownikiem quinque i jest w stanie pokonać znacznie bardziej doświadczonych przeciwników. Wyeliminował wiele ghuli w swojej karierze, choć ma zaledwie 14 lat.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo bycia najmłodszym członkiem swojej drużyny, posiada największy licznik eksterminacji wśród całej trójki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki