FANDOM

Shio Ihei (伊丙 士皇, Ihei Shio) był byłym inspektorem i wychowankiem Rozżarzonego Ogrodu. Służył jako jeden z członków osobistej drużyny Kishou Arimy, do czasu jego pokonania w Cochlei. Wraz ze swoim składem działał jako personalny ochroniarz Kena Kanekiego.

Wygląd Edytuj

Shio był młodym chłopakiem, posiadającym krótkie, białe włosy. Zazwyczaj nosił długi, biały płaszcz, noszony przez członków jego drużyny.

Osobowość Edytuj

Był energicznym i filuternym młodzieńcem, pomimo swojego surowego wychowania. Z pośród swojego składu, wydawał się być najbardziej wygadany i towarzyski.

Relacje Edytuj

Ken Kaneki Edytuj

Shio wraz z innymi byłymi członkami drużyny Arimy, chronił Kanekiego i wykonywał jego rozkazy.

Kishou Arima Edytuj

Take Hirako Edytuj

Yusa Arima Edytuj

Rikai Souzu Edytuj

Jako pół-człowiek, Shio posiadał wysokie umiejętności fizycznie, które pozwalały mu na bycie bardzo efektywnym wojownikiem.

  • Szermierka: pomimo swojego wieku, był doświadczonym użytkownikiem quinque i był w stanie pokonać znacznie bardziej doświadczonych przeciwników. Wyeliminował wiele ghuli w swojej karierze, choć miał zaledwie 14 lat.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo bycia najmłodszym członkiem swojej drużyny, posiadał największy licznik eksterminacji wśród całej trójki.