FANDOM

Shikorae (死堪, Shikorae) jest ghulem oraz członkiem Drzewa Aogiri. W przeszłości, był więźniem Cochlei, jednak udało mu się uciec w czasie ataku Aogiri na więzienie, a następnie dołączył do organizacji.

Wygląd Edytuj

Osobowość Edytuj

Fabuła Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Shikorae został uznany przez inspektorów za ghula o średniej sile, pomimo swoich niesamowitych zdolności regeneracyjnych oraz szybkości. Potrafił błyskawicznie zregenerować kilka dziur w swoim ciele i jest wystarczająco zdolny, aby kilkakrotnie zastawiać pułapki na swoich wrogów. Jednakże, okazuje się być znacznie silniejszy niż przewidywano ze względu na posiadanie aż trzech typów RC.

  • Kagune Bikaku: przybiera kształt masywnego ogona, stworzonego z kilku pasm mięsa, wyplatanych razem. Dzięki niemu, może przebijać ziemię i zastawiać pułapki na swoje ofiary.
  • Kagune Ukaku: zademonstrował umiejętność wytworzenia ukaku, uformowanego z kilku "skrzydeł", pojawiających się na jego plecach. Posiadają strukturę podobną do kryształu i dzięki nim może wystrzeliwać ich odłamkami na dużą odległość.
  • Kagune Koukaku: jest w stanie stworzyć koukaku w kształcie miecza i uformować go wokół swojej ręki.
  • Nadludzka Wytrzymałość:

Relacje Edytuj

Seidou Takizawa Edytuj

Roma Hoito Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Shikorae jest pierwszym, ukazanym ghulem, posiadającym trzy typy kagune.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki