FANDOM

Saiko Yonebayashi (米林 才子, Yonebayashi Saiko) jest inspektorem Drugiej Rangi, przedstawicielką rasy Quinx oraz zastępczym liderem Drużyny Quinx.

WyglądEdytuj

Saiko posiada długie, cienkie włosy związane w dwie kitki oraz nierówno ściętą grzywkę - co prawdopodobnie jest skutkiem jej lenistwa. Jej kakugan znajduje się w lewym oku ze względu na bycie przedstawicielką rasy Quinx. Sama Saiko wygląda dość młodo i niewinnie. Jej prawdziwa waga nie jest znana, chociaż można się domyślać, że cierpi na nadwagę. Jest widocznie pulchniejsza od pozostałych członków drużyny. Jest też dość niska jak na swój wiek.

Pół roku po Operacji Eksterminacji Rodziny Tsukiyama, jej włosy stały się znacznie krótsze.

OsobowośćEdytuj

Saiko nie lubi pracować i wolałaby, aby jej życie było zawsze spokojne, beztroskie i radosne, składające się głównie z grania i jedzenia. Często zasypia do pracy, co skutkuje brakiem jej udziału w większości misji. Ma wyraźne kompleksy dotyczące swojej wagi oraz stara się ją maskować. Ironicznie, nie stosuje żadnych działań mających na celu jej redukcję.

Pół roku po Operacji Eksterminacji Rodziny Tsukiyama, stała się bardziej pilna w swoich obowiązkach jako Inspektor, pod warunkiem doskonałego przykładu dla nowej Drużyny Quinx oraz stała się wsparciem dla Urie w jego obowiązkach jako zastępca lidera Drużyny Quinx. Okazjonalnie, zwraca się do siebie w trzeciej osobie.

FabułaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Aukcja Edytuj

Po Aukcji Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Operacja Eksterminacji Rodziny Tsukiyama Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

RelacjeEdytuj

Wygląda na to, że posiada bardzo rozwinięty słuch. Ponieważ często odmawia pracy, niezbyt wiele wiadomo na temat jej ogólnych umiejętności. Jest mało wytrzymała ze względu na swoją wagę oraz brak uczestnictwa w treningach. Jednakże, jej instynkt jest najwyższy spośród wszystkich członków Quinx.

  • Kagune Rinkaku: choć nie wykorzystuje swojego kagune w walkach, to i tak jest w stanie wytworzyć dwie macki. Są wystarczająco silne, by pozostawić olbrzymie obwódki w ścianie.
  • Manipulacja Kagune:
  • Nokusatsu No. 2: Saiko posiada quinque utworzone z koukaku, które swoim kształtem przypomina młot.

CiekawostkiEdytuj

  • Shirazu wspomniał, że jej oceny były najniższe z całej grupy w Akademii.
  • Poziom RC Saiko wynosi 852, a więc Saiko jest czwarta na liście najsilniejszych członków Drużyny Quinx.
  • Jej towarzysze nazywają ją NEET w ósmym rozdziale. Nazwa ta odnosi się do młodych dorosłych, którzy nie uczęszczają do żadnej szkoły, są bezrobotni, nie szukają zatrudnienia oraz nie zajmują się obowiązkami domowymi.
  • Według omake z pierwszego tomu, Saiko jest typową "otaku" - jest zainteresowana anime, mangą i grami video. Posiada także konto na twitterze.
  • Ze względu na jej zainteresowania, często nawiązuje się do innych znanych serii. W swoim pokoju ma plakat Himouto! Umaru-chan, a podczas rozmawiania przez sen wspomina o grze Final Fantasy XI.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki