FANDOM

Saiko nie chce już niczyjej śmierci.

—Saiko Yonebayashi, Tokyo Ghoul:re Rozdział 111

Saiko Yonebayashi (米林 才子, Yonebayashi Saiko) jest inspektorem Drugiej Klasy, przedstawicielką rasy Quinx oraz zastępczym liderem Drużyny Quinx.

WyglądEdytuj

Saiko posiada długie, cienkie włosy związane w dwie kitki oraz nierówno ściętą grzywkę - co prawdopodobnie jest skutkiem jej lenistwa. Jej kakugan znajduje się w lewym oku ze względu na bycie przedstawicielką rasy Quinx. Sama Saiko wygląda dość młodo i niewinnie. Jej prawdziwa waga nie jest znana, chociaż można się domyślać, że cierpi na nadwagę. Jest widocznie pulchniejsza od pozostałych członków drużyny. Jest też dość niska jak na swój wiek.

Pół roku po Operacji Eksterminacji Rodziny Tsukiyama, jej włosy stały się znacznie krótsze.

OsobowośćEdytuj

Saiko nie lubi pracować i wolałaby, aby jej życie było zawsze spokojne, beztroskie i radosne, składające się głównie z grania i jedzenia. Często zasypia do pracy, co skutkuje brakiem jej udziału w większości misji. Ma wyraźne kompleksy dotyczące swojej wagi oraz stara się ją maskować. Ironicznie, nie stosuje żadnych działań mających na celu jej redukcję.

Pół roku po Operacji Eksterminacji Rodziny Tsukiyama, stała się bardziej pilna w swoich obowiązkach jako Inspektor, pod warunkiem doskonałego przykładu dla nowej Drużyny Quinx oraz stała się wsparciem dla Urie w jego obowiązkach jako zastępca lidera Drużyny Quinx. Okazjonalnie, zwraca się do siebie w trzeciej osobie.

FabułaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Yonebayashisiblings

Rodzeństwo Yonebayashi.

Saiko jest jednym z dwójki dzieci, posiadającą brata o nieokreślonym wieku. Gdy byli młodsi, ich matka porzuciła swojego męża i zabrała swoje dzieci, aby zamieszkały z nią i jej kochankiem. Para otworzyła razem bar, jednak zaczęła też posiadać kłopoty finansowe. Ze względu na tanie czesne, Saiko wraz z bratem zostali wysłani do Akademii Juniorów CCG, zamiast do zwykłej szkoły. Z tego względu, dziewczyna często wagarowała, grała w gry video i kłóciła się z nauczycielami.

Po ukończeniu edukacji, Saiko nie miała zamiaru zostać inspektorem. Zamiast tego, wzięła udział w teście kwalifikacji do zostania quinx i stała się jedną z najlepszych kandydatów. Jej matce zaoferowano pokaźną kompensatę pieniężną w zamian za zgodę wykonania operacji, co sprawiło, że matka zmusiła Saiko do zostania Quinx wbrew własnej woli.

Polowanie na Torso Edytuj

Aukcja Edytuj

Po Aukcji Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Operacja Eksterminacji Rodziny Tsukiyama Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Po Operacji Osadzania Rushimy Edytuj

Oblężenie Clownów Edytuj

Po Oblężeniu Clownów Edytuj

RelacjeEdytuj

Haise Sasaki Edytuj

Ginshi Shirazu Edytuj

Kuki Urie Edytuj

Tooru Mutsuki Edytuj

Touma Higemaru Edytuj

Ching-Li Hsiao Edytuj

Akira Mado Edytuj

Koutarou Amon Edytuj

Kuramoto Itou Edytuj

Takeomi Kuroiwa Edytuj

Koori Ui Edytuj

Wygląda na to, że posiada bardzo rozwinięty słuch. Ponieważ często odmawia pracy, niezbyt wiele wiadomo na temat jej ogólnych umiejętności. Jest mało wytrzymała ze względu na swoją wagę oraz brak uczestnictwa w treningach. Jednakże, jej instynkt jest najwyższy spośród wszystkich członków Quinx.

  • Kagune rinkaku: choć nie wykorzystuje swojego kagune w walkach, to i tak jest w stanie wytworzyć dwie macki. Są wystarczająco silne, by pozostawić olbrzymie obwódki w ścianie.
  • Manipulacja kagune:
  • Nokusatsu No. 2: Saiko posiada quinque utworzone z koukaku, które swoim kształtem przypomina młot.

CiekawostkiEdytuj

  • Shirazu wspomniał, że jej oceny były najniższe z całej grupy w Akademii.
  • Poziom RC Saiko wynosi 852, a więc Saiko jest czwarta na liście najsilniejszych członków Drużyny Quinx.
  • W Tokyo Ghoul Trump, Saiko jest Trójką Kier.
  • Jej towarzysze nazywają ją NEET w ósmym rozdziale. Nazwa ta odnosi się do młodych dorosłych, którzy nie uczęszczają do żadnej szkoły, są bezrobotni, nie szukają zatrudnienia oraz nie zajmują się obowiązkami domowymi.
  • Według omake z pierwszego tomu, Saiko jest typową "otaku" - jest zainteresowana anime, mangą i grami video. Posiada także konto na twitterze.
  • Ze względu na jej zainteresowania, często nawiązuje się do innych znanych serii. W swoim pokoju ma plakat Himouto! Umaru-chan, a podczas rozmawiania przez sen wspomina o grze Final Fantasy XI.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki