FANDOM

Ryouko Fueguchi (笛口 リョーコ, Fueguchi Ryōko) była matką Hinami. W aktach CCG była znana jako numer 723.

Została zabita przez Inspektora Ghuli Pierwszej Klasy, Kureo Mado.

WyglądEdytuj

Ryouko była delikatną kobietą z miłym wyrazem twarzy. Posiadała brązowe włosy, które były zaplecione w warkocz spoczywający na jej lewym ramieniu, udekorowany trzema wpiętymi w niego kwiatami. Miała na sobie jasną pastelową sukienkę z pomarańczowym pasem, jasnożółty sweter oraz czerwonawy szal.

OsobowośćEdytuj

Niewiele wiadomo na temat osobowości Ryouko. Sprawiała wrażenie osoby sympatycznej oraz łagodnej, a także unikającej konfliktów z innymi ghulami. Bardzo dbała o swoją córkę i starała się trzymać ją z dala od niebezpieczeństw. Była w stanie poświęcić dla niej własne życie. Ponieważ nie posiadała umiejętności bitewnych, nie polowała na ludzi tak jak inne osobniki jej rasy.

FabułaEdytuj

Pojawienie się "Gołębi"Edytuj

Ze względu na brak warunków do polowania, Ryouko przychodzi ze swoją córką - Hinami - do Anteiku, by móc odebrać ludzkie mięso. Po wejściu do budynku zauważa nowego pracownika - Kena Kanekiego. Prosi swoją córkę, by przywitała się z nim. Następnie udaje się na rozmowę z Yoshimurą.

Później, Renji Yomo i Kaneki spotykają ją, wracając samochodem do Anteiku - kobieta powraca samotnie z miejsca, w którym znajdował się grób jej małżonka. Renji ostrzega Ryouko przez poszukującymi ją inspektorami. Fueguchi zgadza się z nim, twierdząc, że powinna być ostrożniejsza dla dobra swojego oraz Hinami.

Jakiś czas później, Ryouko i Hinami opuszczają Anteiku. Dziewczynka opowiada matce o swoich dobrych relacjach z Kanekim, który pomaga jej w nauce czytania. Będąc w mieście, wyczuwa zapach swojego ojca - rozweselona ucieka od matki i podąża za tropem. Kiedy kobieta ją dogania, trafia do ciemnego zaułka - w nim zostaje otoczona przez śledczych. Ryouko aktywuje swoje kagune, tworząc barierę ochronną wokół siebie i Hinami. Prosi córkę, by uciekała i żyła dalej, po czym rozpoczyna walkę. W ostatecznym rozrachunku zostaje zabita przez Kureo Mado.

Ponieważ to jej mąż zajmował się walką, a ona sama nie polowała na ludzi, nie posiada żadnych umiejętności bitewnych.

  • Kagune Koukaku: Posiada ono postać płatków kwiatu rozprzestrzeniających się na cztery boki. Jest w stanie utworzyć z nich tarczę odbijającą ataki każdego kagune. Stanowi rolę atakującą i obronną podczas walk.

PrzypisyEdytuj