FANDOM

Ryou (リョウ, Ryō) był przyjacielem z dzieciństwa Taishiego Fury i Aki Sasady. Został zabity przez ghula o pseudonimie Latarnia. Jego śmierć wstrząsnęła Furą do tego stopnia, że zaczął szukać mordercy, aby dokonać odwetu.

Wygląd Edytuj

Ryou był wysokim i szczupłym mężczyzną, posiadający ciemne, potargane włosy. Nosił bandanę na szyi oraz kolczyki w lewym uchu. Jego wygląd był bardzo wyluzowany i swobodny.

Osobowość Edytuj

Ryou był zaliczany do przestępców, często wagarując oraz angażując się w rozmaite konflikty. W kontraście, posiadał poczucie sprawiedliwości, twierdząc iż nigdy nie położy ręki na kimś słabszym od siebie. Bardzo wysoko cenił też przyjaźń, co udowodnił poświęcając siebie, aby ochronić Taishiego przed Latarnią.

Fabuła Edytuj

Tokyo Ghoul: Jack Edytuj

W przeszłości, grał w baseball z Furą i Aki Sasadą, będąc z nimi w jednej drużynie. Po jakimś czasie jednak odsunął się od Fury i zaczął spotkać się z Aki. Pewnej nocy, on i jego gang został wciągnięty w obławę, pomiędzy nimi a policją z Tokio. Zarządził, aby ukryć się przed władzami w alejce. Ryou rozmawiał wtedy z Aki o tym jak niektóre rzeczy są złe bez Fury, gdy natknęli się na Latarnię, która zdążyła w tym czasie odciąć głowy dwóm członkom gangu po czym zaatakowała ich. Para zaczęła uciekać w momencie, w którym zjawił się Taishi i kiedy Aki została zraniona w oko przez ghula. Ryou został przebity przez kagune Latarni po odepchnięciu Fury na bok. Następnie powiedział, że powinien grać w baseball i umarł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki