FANDOM

Roma Hoito (帆糸 ロマ, Hoito Roma) jest ghulem, który niegdyś pracował dla Anteiku oraz członkinią grupy Clowns.

WyglądEdytuj

Roma jest szczupłą dziewczyną o krótkich włosach. Po lewej stronie jej grzywki przypięta jest niewielka spinka. W anime, jej włosy mają odcień czerwonawej sienny oraz pasują do koloru oczu. Jej włosy są spięte do tyłu, przez co odsłaniają czoło. Często widzimy ją ze spuszczonym wzrokiem, zważywszy na częste błędy.

Jej maska jest wystylizowana na klauna i zakrywa jedynie górną część twarzy. Przypomina kreskówkową wersję królika lub innego zwierzęcia tego typu. Na masce narysowano parę ogromnych oczu, z czego przy jednym znajduje się gwiazda.

OsobowośćEdytuj

Roma jest przedstawiona jako osoba niezdarna i bujająca w obłokach. Nishiki często karci ją za zbijanie naczyń i innych rzeczy.

Kiedy zostaje ujawniona jej prawdziwa tożsamość, staje się bardziej sadystyczna i oschła. Narzeka na zniknięcie Kanekiego, twierdząc, że zasługuje na coś bardziej "dołującego". Z radością także patrzy na ofiary podczas aukcji. Po incydencie z Aogiri opisuje Kanekiego jako "pięknego" i w pewien sposób atrakcyjnego.

Podczas ataku CCG na Aukcję zauważamy, że nie obchodzi ją ludzkie życie. Z radością bawiła się inspektorami, udając osobę słabą i niezdolną do walki. Kiedy jej rinkaku przebiło jej brzuch, nie ukazała żadnego sygnału bólu.

FabułaEdytuj

Napad na Laboratorium KanouEdytuj

Przeniosła się do Anteiku z sąsiedniej 19. dzielnicy, licząc na to, że spotka Kanekiego, który jakiś czas temu zaatakował Restaurację Ghuli.

Napad na AnteikuEdytuj

Zostaje ujawnione, że Roma należy do Clowns. Widzimy ją wraz z innymi członkami zgromadzenia.

Polowanie na Dziadka Do OrzechówEdytuj

Roma i Nico obserwują Drużynę Quinx. Pomimo przebrań, zdołają rozpoznać lidera - Haise Sasakiego. Zdegustowana jego radością i pozytywną aurą, Roma życzy mężczyźnie "śmierci", mając na myśli powrót dawnego, obłąkanego ciągłymi problemami Kanekiego. Tym samym ujawnia swoje psychodeliczne zainteresowania. Wspomina także, że będą się dobrze bawić na nadchodzącej Aukcji.

AukcjaEdytuj

Roma pojawia się na Aukcji, gdzie wraz z Ganbo rozbawia publiczność. Na scenie znajduje się także Uta, prowadzący całe wydarzenie. Kiedy przedstawia ludzkie dobra, Roma zaczyna naśmiewać się z ofiar.

Kiedy Juuzou Suzuya ujawnia się i rozpoczyna atak, Roma szybko ucieka ze sceny. Widzimy ją później w pobliżu oddziału dowodzonego przez Take Hirako i Nobu Shimoguchiego; zostaje zaatakowana przez Shunichiego Shibashiego. O mały włos nie zostaje przecięta na pół. Kiedy Shimoguchi podchodzi do rzekomo osłabionego ghula, dziewczyna rzuca się na niego i tym samym pożera przeciwnika. Ucieka w stronę Uty, kiedy znowu znajduje się na celowniku.

Pojawia się ponownie podczas walki między Utą a Hirako. Kuramoto Itou i Takeomi Kuroiwa są w stanie powstrzymać ghula na czas, zgodnie z rozkazem przywódcy. Roma atakuje Kuramoto oraz zaprasza go do "zabawy". Nim grupa S3 wtrąca się do walki, Roma i Uta uciekają z pola bitwy.

RelacjeEdytuj

NicoEdytuj

Oboje należą do tego samego ugrupowania. Ich relacja wygląda na całkiem przyjazną - razem uczestniczą w zabawach i od czasu do czasu rozmawiają.

SoutaEdytuj

Oboje należą do tego samego ugrupowania.

UtaEdytuj

Oboje należą do tego samego ugrupowania. Zachowują przyjazne relacje; Uta troszczy się o jej bezpieczeństwo, co pokazują jego ostrzeżenia odnośnie silniejszych przeciwników.

Jako ghul, Roma posiada nieludzką tolerancję na ból i wytrzymałość oraz umiejętność regeneracji i kagune.

  • Nieznane Kagune:
  • Nadludzka Wytrzymałość:
  • Oddzielanie Kagune:

CiekawostkiEdytuj

  • Roma jest jedną z trzech ghuli rangi SS, uwolnionych przez Aogiri. Możemy zauważyć jej zdjęcie w rozdziale 86, kiedy Itori przegląda listę więźniów oraz zauważa, że jeden z nich jest klaunem.
  • W Tokyo Ghoul Trump, została przedstawiona jako Ósemka Pik.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki