FANDOM

Tsukiyama family.png

Członkowie rodziny Tsukiyama.

Rodzina Tsukiyama (月山家, Tsukiyama ke) jest arystokratyczną rodziną ghuli, posiadającą ogromny majątek oraz wpływy w społeczeństwie. Przewodzą także Grupie Tsukiyamy (月山グループ, Tsukiyama Gurūpu), potężnemu i międzynarodowemu konglomeratu biznesowemu, obejmującym większość sektorów oraz posiadającym więcej niż dwadzieścia jednostek zależnych. W ich towary zalicza się m.in. jedzenie, metale szlachetne, żelazo i stal oraz chemię. Dzierżą także prywatne szpitale oraz Uniwersytet Seinan Gakuin. Ze względu na swoją pozycję w społeczeństwie, wielokrotnie używali swoich wpływów w polityce, biznesie i finansach, aby zamaskować swoją prawdziwą tożsamość. Proceder ten trwał ponad sto lat.

Jednakże, ze względu na swoją historię z zawarciem małżeństw z pokrewnymi osobami, rodzina wydaje się posiadać wady genetyczne, które powodują u osób praktykujących kanibalizm zmiany w ich ciałach.

Zaczęli skupiać się na dochodzeniu prowadzonym przez Komisję Przeciw Ghulom pod kryptonimem Rose (ロゼ, Roze pl. Róża), po odkryciu, że ostatni żyjący członek rodziny Rosewald jest wśród nich.

Po jakimś czasie, grupa została zdemaskowana poprzez porwanie i torturowanie dwóch pracowników rodziny przez Shiki Kijimę. Po tym odkryciu, Tsuneyoshi Washuu dopuścił się do Operacji Eksterminacji Rodziny Tsukiyama, co sprawiło, że rodzina znajduje się na granicy wymarcia.

Rodzina posiada także majątek, ulokowany na 21. dzielnicy oraz kilka pojedynczych rezydencji i nieruchomości komercyjnych na terenie całego Tokio.

Wygląd Edytuj

Służba rodziny nosi różne uniformy, które zależą od obowiązków jakie są im przypisane. Podczas, gdy niektórzy z nich noszą czarno-białe stroje, standardowe dla służących, pozostali noszą koszule z kamizelkami i spodniami w geometryczne wzory. Podczas polowań, służba ubiera ciemne płaszcze oraz woalki, aby ukryć swoją tożsamość. Przynajmniej jedna z osób polujących ma przy sobie walizkę, aby przetransportować ofiary z powrotem do rezydencji.

Członkowie Edytuj

Główna gałąź rodziny Edytuj

Krewni Edytuj

Pracownicy i powiązani Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki