FANDOM

Rikai Souzu (僧頭 理界, Sōzu Rikai) jest byłym inspektorem i wychowankiem Rozżarzonego Ogrodu. Służył jako jeden z członków osobistej drużyny Kishou Arimy, do czasu jego pokonania w Cochlei. Obecnie wraz ze swoim składem działa jako personalny ochroniarz Kena Kanekiego.

Wygląd Edytuj

Rikai jest poważnie wyglądającym chłopakiem, posiadającym blado lawendowe włosy, ścięte na boba. Zazwyczaj nosi długi, biały płaszcz, noszony przez członków jego drużyny.

Osobowość Edytuj

Rikai jest poważną i zamkniętą w sobie osobą, rzadko rozmawiająca z innymi. Woli trzymać się z ludźmi, których zna i pozwala im wykonywać różne rzeczy i rozmawiać.

Relacje Edytuj

Ken Kaneki Edytuj

Rikai i reszta jego składu respektują i podziwiają Kanekiego, uważając go za następce Arimy. Nazywają go po imieniu. Również sam Kaneki traktuje bardzo dobrotliwie i po ojcowsku Rikai i jego drużynę, gotując nawet dla nich posiłki, tak jak kiedyś robił to dla swoich dawnych "dzieci" z Drużyny Quinx.

Kishou Arima Edytuj

Hirako wspomniał, że Arima był sam w sobie nadzieją dla dzieci z Ogrodu. Rikai posiadał ogromny respekt i uznanie dla Kishou, idola wszystkich młodych wychowanków Rozżarzonego Ogrodu.

Take Hirako Edytuj

Shio Ihei Edytuj

Yusa Arima Edytuj

Jako pół-człowiek, Rikai posiada wysokie umiejętności fizycznie, które pozwalają mu na bycie bardzo efektywnym wojownikiem.

  • Szermierka: jest doświadczonym użytkownikiem quinque oraz specjalistą ciężkich broni, takich jak maczugi i lance.

Ciekawostki Edytuj

  • Rikai jest jedynym członkiem rodziny Souzu, jednej z wielu gałęzi klanu Washuu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki