FANDOM

Rikai Souzu (僧頭 理界, Sōzu Rikai) był inspektorem i wychowankiem Rozżarzonego Ogrodu. Służył jako jeden z członków osobistej drużyny Kishou Arimy, do czasu jego pokonania w Cochlei. Wraz ze swoim składem działał jako personalny ochroniarz Kena Kanekiego.

Wygląd Edytuj

Rikai był poważnie wyglądającym chłopakiem, posiadającym blado lawendowe włosy, ścięte na boba. Zazwyczaj nosił długi, biały płaszcz, noszony przez członków jego drużyny.

Osobowość Edytuj

Rikai był poważną i zamkniętą w sobie osobą, rzadko rozmawiająca z innymi. Wolał trzymać się z ludźmi, których znał i pozwalał im wykonywać różne rzeczy i rozmawiać.

Relacje Edytuj

Ken Kaneki Edytuj

Rikai i reszta jego składu respektowali i podziwiali Kanekiego, uważając go za następce Arimy. Nazywali go po imieniu. Również sam Kaneki traktował bardzo dobrotliwie i po ojcowsku Rikai i jego drużynę, gotując nawet dla nich posiłki, tak jak kiedyś robił to dla swoich dawnych "dzieci" z Drużyny Quinx.

Kishou Arima Edytuj

Hirako wspomniał, że Arima był sam w sobie nadzieją dla dzieci z Ogrodu. Rikai posiadał ogromny respekt i uznanie dla Kishou, idola wszystkich młodych wychowanków Rozżarzonego Ogrodu.

Take Hirako Edytuj

Shio Ihei Edytuj

Yusa Arima Edytuj

Jako pół-człowiek, Rikai posiada wysokie umiejętności fizycznie, które pozwalają mu na bycie bardzo efektywnym wojownikiem.

  • Szermierka: jest doświadczonym użytkownikiem quinque oraz specjalistą ciężkich broni, takich jak maczugi i lance.

Ciekawostki Edytuj

  • Rikai był jedynym członkiem rodziny Souzu, jednej z wielu gałęzi klanu Washuu.