FANDOM

Quinx jest rasą człowieka, w którego ciało zostało wszczepione zmodyfikowane quinque. Ponieważ przypomina ono zwyczajne kagune, Quinx są często myleni z ghulami lub Jednookimi Ghulami.

CharakterystykaEdytuj

PrzykładyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Według doktora Shiby, pod względem regulacji kakuhou, rozwijający się Quinx jest w stanie wykorzystać 40% potencjału tejże kości. Kończą się ona na punkcie F2, jednakże pewne eksperymenty są w stanie dodatkowo zwiększyć kakuhou. Mimo wszystko jednak, są one bardzo ryzykowne.
  • Doktor Shiba twierdzi, że Quinx są w stanie spożywać ludzkie jedzenie, dopóki ich poziom komórek RC jest niższy od 1000 (co z kolei stanowi minimum dla normalnego ghula). Na chwilę obecną nie wiadomo, co dzieje się po przekroczeniu granicy.
  • Specjalna powłoka nałożona na kakuhou wbudowane w quinque ma zapobiec przed przeobrażeniem się osoby rasy Quinx w jednookiego ghula.
  • Według Sasakiego, siła Quinx dorównuje tej posiadanej przez ghule. To wyjaśnia, jakim cudem Kuki Urie był w stanie odrzucić Big Madam na daleką odległość oraz przeszyć brzuch Tooru Mutsukiego.
  • Ginshi Shirazu jest w stanie wykonywać bardzo wysokie skoki oraz tworzyć pociski dzięki kagune.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki