FANDOM

Ojciec Tooru Mutsukiego był ojcem inspektora Tooru Mutsukiego. Rzekomo został zabity przez ghule wraz ze swoją żoną i synem.

Wygląd Edytuj

Był mężczyzną o masywnej budowie ciała i nie posiadającym włosów.

Osobowość Edytuj

Był agresywnym i okrutnym człowiekiem, który terroryzował swoją rodzinę. Wydawał się także być alkoholikiem, co dowodzi jego częste picie i żądanie szacunku od innych ludzi.

Fabuła Edytuj

Przeszłość Edytuj

Pił alkohol i wykrzykiwał wyzwiska na swoją posiniaczoną córkę. Następnie chwycił Tooru za grzywkę i zaciągnął ją do łazienki podczas, gdy jego żona przyglądała się temu w milczeniu. Zważywszy, iż jego córka spojrzała na niego wzrokiem przepełnionym "brakiem szacunku", zaczął podtapiać ją w wannie i zmuszać ją do wychwalania go za bycie dobrym ojcem. Bo byciu trzymaną pod wodą, Tooru uległa i zaczęła go chwalić. Usatysfakcjonowany tym, mężczyzna rzucił pożądliwe spojrzenie na jej mokrą koszulkę, podczas gdy dziewczyna skuliła się na podłodze.

Jakiś czas później, został zabity wraz ze swoją żoną i synem. Podczas, gdy za oficjalną przyczynę morderstwa uznaje się atak ghula, plotki sugerują, że winnym zabójstwa jest sam Tooru.

Relacje Edytuj

Tooru Mutsuki Edytuj

Znęcał się nad swoją córką za nie posiadanie wystarczającego szacunku względem niego, dopóki nie zmusił jej do wychwalania siebie za bycie najlepszym ojcem. Ta wynaturzona relacja pomiędzy ojcem a dzieckiem, miała ogromny wpływ na życie Mutsukiego i może wyjaśniać niektóre jego zachowania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki