FANDOM

Mayu (痲ユ, Mayu), znana także pod pseudonimem Nutcracker (ナッツクラッカー, Nattsukurakkā pl. Dziadek do orzechów), była ghulem znanym ze swoich polowań na mężczyzn, podczas których miażdżyła jądra ofiar przed ich zabiciem. Zajmowała się porywaniem ludzi dla podziemnego kręgu "Smakoszów".

Drużyna Suzuyi zajmowała się polowaniem na nią, wraz ze wsparciem w postaci Drużyny Quinx. Została zabita podczas Operacji Zmycia Aukcji przez Ginshiego Shirazu, a jej kagune zostało przerobione na quinque o tej samej nazwie.

WyglądEdytuj

Mayu była atrakcyjną, młodą kobietą posiadającą długie, czarne włosy. Preferowała ubrania z widocznymi elementami damskiej bielizny. Jej zęby były pomalowane na czarno.

OsobowośćEdytuj

Była sadystycznym ghulem, czerpiącym wyraźną przyjemność z torturowania oraz zabijania swoich męskich ofiar. Najprawdopodobniej miała także obsesję na punkcie urody i pieniędzy, co mogło spowodować wcześniejsze życie w skrajnym ubóstwie.

FabułaEdytuj

RelacjeEdytuj

Ginshi Shirazu Edytuj

Wydarzenie, w którym Nutcracker nawiedza Shirazu, gdy dotarło do niego, że nade wszystko otrzymał on broń zrobioną z kogoś, kto był podobnym do człowieka oraz kogo musiał zabić. Ta relacja wydaje się być przeciwieństwem relacji Kanekiego i Rize, gdzie zamiast stania się sposobem radzenia sobie, Nutcracker zafundowała Ginshiemu traumę, która przypomina mu o poczuciu winy oraz zwątpień odnośnie prawdziwej natury ghuli.

Partner Nutcracker Edytuj

Mało jest znane na temat ich relacji, jednak byli widziani razem podczas, gdy Quinx przeprowadzało śledztwo w jej sprawie.

UmiejętnościEdytuj

Nutcracker była potężnym ghulem charakteryzującym się wytrzymałością oraz szybkością, co pozwalało jej, m.in. na bieganie po ścianach i unikanie pocisków nawet z bardzo bliska. Była także dość rzadkim typem ghula, ponieważ posiadała dwa rodzaje kagune.

  • Kagune Bikaku: posiadało postać długiego ogona oplatającego się wokół siebie. Dzięki niemu mogła zwisać z sufitu, wspinać się po ścianach oraz bez problemu blokować nadchodzące ataki. Dodatkowo, potrafiła wykorzystywać je jako pułapkę na wrogów.
  • Kagune Koukaku: posiadało postać pary małych, skrzydlatych kończyn, będących jej atutem w walce.
  • Pułapki Kagune: Nutcracker była w stanie wykorzystać część swojego Bikaku jako wyczuwające wibracje pułapki. Kiedy coś się do nich zbliżało, wibracje aktywowały kagune oraz wywoływały potężną eksplozję.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ostrość wzroku wynosiła 8.0.
  • Lubiła swoje ciało, lecz nie lubiła faktu, iż nie była zbyt mądra.
  • Była praktykantką Ohaguro, co oznacza po prostu zamalowywanie zębów na czarny kolor. Jest to nawiązanie do historii Ohaguro Bettari opowiadającej o urodziwej kobiecie-duchu kpiącej sobie z mężczyzn.
  • Była drugim ghulem w całej historii, który posiadał podwójne kagune. Pierwszym jest Hinami Fueguchi.
  • Jest powiązana z numerem III w talii Tarota - czyli Cesarzową.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki