FANDOM

Nimura Furuta (旧多 二福, Furuta Nimura) jest inspektorem ghuli oraz byłym partnerem Shiki Kijimy. Aktualnie jest partnerem Sasakigo Haise. Jest znany również jako klaun Souta.

WyglądEdytuj

Furuta posiada ciemne włosy średniej długości, z przedziałkiem na lewą stronę. Jest ubrany w garnitur z muszką, podobny do stroju Kijimy. Podczas misji, tak jak inni inspektorzy, nosi na sobie specjalny płaszcz. Jako Souta zawsze ukrywa twarz pod maską Klauna.

OsobowośćEdytuj

Nimura dla większości wydaje się być normalnym i spokojnym inspektorem, który szanuje swojego przełożonego. Jednak ujawnia, że ma ciemną stronę podczas gdy używa swoich towarzyszy z CCG w roli ludzkiej tarczy. Ma skłonność do manipulacji i nie ma żadnego szacunku do innych. Jest również zimny i sadystyczny, kiedy to szydził z inspektora, który był świadkiem jego gniewu, później brutalnie go zabił. Ma też dziecinną stronę, robi sobie żarty z przełożonego i kręci się na krześle.

FabułaEdytuj

Polowanie na RosewaldaEdytuj

RelacjeEdytuj

Haise SasakiEdytuj

Shiki KijimaEdytuj

Kijima jest obecnym partnerem Furuty. Będąc upojonym alkoholem wspomniał, że Kijima go irytuje.

CiekawostkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki