FANDOM

Nico (ニコ, Niko) jest członkiem The Clowns i bliskim przyjacielem Itori. Kiedyś pracował z Yamorim  i był członkiem Drzewa Aogiri. Jak na razie, stał się bardziej zaangażowany w grupie Clowns.

WyglądEdytuj

Nico ma bardzo kobiecy, skomplikowany i kolorowy styl ubioru. Ma krótkie brązowe włosy, zarost na podbródku i fioletowe oczy. Nosi kolorowe okulary nasunięte na czoło, bluzkę z długim rękawem ozdobioną falbankami, niebieski szal, pomarańczowy pas i czerwone spodnie ze wzorem w róże. Maluje usta różową szminką. Ma maskę klauna.

OsobowośćEdytuj

Nico jest ekstrawagancką i wyróżniającą się osobą z żartobliwą postawą. Jest zafascynowany ryzykiem w życiu, ładnymi rzeczami, jak i przerażającą przemocą. Jego interakcje z Yamorim ujawniają, że jest sado-masochistą, cieszy się własnym cierpieniem, ale lubi też patrzeć na ból innych. Jego sumienie ma jednak jakąś granicę, wyraża obawy o okrucieństwo wobec dzieci, a także wybryki Romy. Jest również całkiem inteligentny i przebiegły, zbiera informacje dla Aogiri, jednocześnie zdobywając zaufanie lidera przy małym wysiłku. Choć mądry, jest też kapryśny.

HistoriaEdytuj

Saga AogiriEdytuj

Napad na Laboratorium KanouEdytuj

Napad na AnteikuEdytuj

Polowanie na Dziadka do OrzechówEdytuj

Nico jest potężnym ghulem. Jest w stanie szybko regenerować poważne obrażenia, ma dobry węch i słuch.

CiekawostkiEdytuj

  • Nico lubi dobrych mężczyzn, piękne rzeczy, zabawę i akcesoria.
  • Jego hobby podkreślają jego kobiecą stronę np. śpiewanie czy moda.
  • Uważa Yamoriego, Tatarę, Ayato czy Kanekiego za atrakcyjnych, ale stwierdził też, że Touka również wygląda dobrze.
  • W Tokyo Ghoul Trump Nico jest Ósemką Kier.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki