FANDOM

Nashiro Yasuhisa (恭久 ナシロ, Yasuhisa Nashiro) była sztucznym jednookim ghulem, który przeszkodził Kanekiemu w pościgu za Madam A, wraz ze swoją siostrą bliźniaczką, Kuroną. Znana była pod pseudonimem Shiro (シロ, pl. Biała).

Podczas walki, została ciężko ranna i porzucona przez Akihiro Kanou na pewną śmierć. Jej siostra deklarowała, że przeżyła jako pasożyt umieszczony w jej brzuchu, jednak Kanou stwierdził, że to nic innego jak urojenie, które ma jej pomóc zmierzyć się ze śmiercią Nashiro.

WyglądEdytuj

Nashiro i Kurona są jednojajowymi bliźniaczkami. Gdy były dziećmi, obydwie posiadały czarne włosy i oczy. Jednakże, po eksperymentach Kanou i przemianie w ghule, obydwie otrzymały kakugan. Kakugan Nashiro znajdował się w jej prawym oku z małym, czarnym znamieniem pod nim. Włosy Nashiro uzyskały biały kolor i były średniej długości. Zazwyczaj była ubrana była w długi, biały płaszcz z jednym rękawem, posiadający symbol podobny do oka na kapturze. Jej maska ghula była czarno-biała z dziurą przy prawym oku.

OsobowośćEdytuj

Jako dziecko, Nashiro była radosna i optymistyczna do czasu doświadczenia brutalnego morderstwa na swoich rodzicach z rąk ghula. Trauma sprawiła, że Nashiro stała się oschła, odizolowana i nihilistyczna. Postanowiła zostać ghulem, gdyż ludzkie życie w tak "szalonym" świecie przynosiło jej jedynie nieszczęście. Ten tok myślenia nabyła przez manipulację Akihiro.

Jedyną osobą, którą Nashiro uważała za bliską, była jej siostra Kurona, która wspierała ją od czasu śmierci rodziców. Była w stanie zrezygnować z każdej misji, jeżeli miałoby to ją zranić (i vice versa). Podczas walki z Suzuyą, Nashiro została przez niego ciężko zraniona. Kurona w rezultacie zrezygnowała z dalszej walki i uciekła z ranną siostrą na rękach.

FabułaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Napad na Laboratorium Kanou Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

RelacjeEdytuj

Kurona Yasuhisa Edytuj

Starsza siostra bliźniaczka Nashiro. Odkąd zostały osierocone w dzieciństwie, łączyła je mocna i nierozerwalna więź.

Akihiro Kanou Edytuj

Lekarz, który przeprowadził operację przeszczepienia kakuhou na niej i na jej siostrze bliźniaczce. Zmanipulował ją, zmuszając do myślenia, że troszczy się o nią. Zwracała się do niego "papa".

Juuzou Suzuya Edytuj

Były kolega z klasy w akademii, Nashiro uważała go za dziwnego i niepokojącego. Po jakimś czasie od ukończenia akademii, spotkała Juuzou w podziemiach laboratorium Kanou, dziwiąc się, że ktoś taki jak on stał się inspektorem.

Koutarou Amon Edytuj

Amon często dawał rady Nashiro. Dziewczyna podziwiała go jako nauczyciela i zawsze przychodziła do niego po rady. Amon był świadkiem jak Kurona wynosiła ją na rękach z laboratorium i uciekł, gdy został przez nie zauważony.

Ken Kaneki Edytuj

Prototyp eksperymentów Kanou, tuż zanim przeprowadzono operację przeszczepu kakuhou na Nashiro. Walczyli ze sobą kilka razy, aby utrzymać z daleka Kanekiego od doktora. Zwracała się do niego "starszy bracie".

Madam A Edytuj

Nashiro pracowała jako jej ochroniarka, powstrzymując Kanekiego i jego gang od schwytania jej.

Nawet po zostaniu ghulem, Nashiro była obiecującą kandydatką na inspektora CCG, co świadczyło o tym, że posiadała znaczną siłę i inteligencję w dość młodym wieku. Po zostaniu sztucznym jednookim ghulem, Nashiro posiadła zwiększoną szybkość, siłę i zdolności regeneracyjne ghula.

Po przeszczepie kakuhou Rize, prezentowała unikatowe zdolności regeneracyjne, kagune rinkaku oraz zwiększone zdolności fizyczne. Ze względu na swój wigor hybrydy, zdolności Nashiro były bardziej potencjalne od tych, które posiadają zwykłe ghule.

  • Kagune rinkaku: była zdolna wytworzyć dwie macki, które wyrastały z jej talli. Tak jak wszystkie typy rinkaku, mogła obezwładniać swoich przeciwników brutalną siłą. Dodatkowo, najczęściej walczyła u boku swojej siostry bliźniaczki, co sprawiało, że ich ataki były podobne do tych, których używali bracia Bin.

Ciekawostki Edytuj

  • W Tokyo Ghoul Trump, została ukazana jako Siódemka Kier wraz z Kuroną Yasuhisą.
  • Według Kanou, Nashiro zaliczała się do jego nieudanych eksperymentów, choć nie posiadała żadnych defektów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki