FANDOM

Miza Kusakari (草刈 ミザ, Kusakari Miza) jest ghulem oraz byłą Egzekutorką w Drzewie Aogiri. Jest znana pod pseudonimem Trzy Ostrza (三枚刃, Sanmaiba) ze względu na kształt swojego kagune. Była liderką 18. dzielnicy, a obecnie dowodzi organizacją o nazwie Ostrza.

Wygląd Edytuj

Miza jest dość niezwykle wyglądającą kobietą, ze specyficzną fryzurą. Jest niskiego wzrostu. Nosi szaty typowe dla członków Aogiri.

Osobowość Edytuj

Miza jest rozsądna i bardzo poważna, stara się załagodzić zachowanie bardziej nieokrzesanych członków organizacji, takich jak Naki.

Fabuła Edytuj

Polowanie na Dziadka Do Orzechów Edytuj

Eto wspomniała o Mizie jako o jednej ze strażników Big Madam, mającej chronić ją podczas nadchodzącej Aukcji.

Aukcja Edytuj

Miza po raz pierwszy pojawia się na dachu karcąc Nakiego, gdy był "emocjonalnie niestabilny". Kiedy Naki rusza lekkomyślnie do walki, nazywa go idiotą. Następnie prowadzi własną grupę do walki. Wkrótce po tym, jest poirytowana, że Naki krzyczy jej imię w ciągu bitwy.

Kiedy Naki jest poraniony za sprawą Akiry Mado, Miza odbywa z nią krótką rozmowę i stwierdza, że byłoby dla niej problemem, gdyby Naki zginął. Akira odpowiada, że zamierza zabić go teraz. Miza angażuje się w starcie z Akirą. Gdy ponosi rany, Hinami prosi ją o odwrót.

Podczas gdy Ayato poszedł pokonać członków CCG, aby pomóc Nakiemu, oznajmia, że to była jego decyzja, aby porzucić Big Madam i pomóc kolegom z drużyny. Gdy Hinami staje do walki z Takizawą, przejmuje niektóre obowiązki kierownicze.

Relacje Edytuj

Naki Edytuj

Jego zachowanie często irytuje Mizę, za co ona gani go za głupie słowa i zachowania. Miza jest jednak w nim zakochana odkąd zobaczyła, jak bardzo troszczy się o swoich towarzyszy.

Hinami Fueguchi Edytuj

Miza wydaje się szanować Hinami, mówiąc do niej z uprzejmością i przepraszając za rzeczy wymykające się spod kontroli. Stara się też wspierać Ayato próbującego nakłonić Tatarę do odbicia Hinami z Cochlei.

Ayato Kirishima Edytuj

Ich relacja nie wydaje się być zażyła, Miza traktuje Ayato jak kolegę, ale wykazuje aprobatę dla jego niektórych decyzji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki