FANDOM

Misato Gori (五里 美郷, Gori Misato) jest inspektorem Rangi Drugiej. Była powiązana z 13. dzielnicą pod dowództwem Iwao Kuroiwy, w czasie wydarzeń z Tokyo Ghoul. W Tokyo Ghoul:re, nadal pracuje pod komendą Kuroiwy.

Wygląd Edytuj

Misato jest bardzo wysoką, posiadają srogi wyraz twarzy kobietą o androgenicznym wyglądzie i krótkich, ciemnych włosach. Posiada znamię znajdujące się na czubku swojego czoła i najczęściej posiada poważną minę. Tak jak większość inspektorów, zazwyczaj nosi formalny garnitur i optuje nosić spodnie, aniżeli spódnicę.

Osobowość Edytuj

Fabuła Edytuj

Saga Aogiri Edytuj

Po Operacji Tłumienia Sowy Edytuj

Po Trzecim Ataku na Cochlei Edytuj

Oblężenie Clownów Edytuj

Po Oblężeniu Clownów Edytuj

Relacje Edytuj

Koutarou Amon Edytuj

Dziewczyna jest w nim w skrycie zakochana, jednak nie jest w stanie wyznać mu swoich uczuć. Gdy pracowali razem podczas walki w 11. dzielnicy, jej zakłopotanie spowodowało jej nieuprzejme zachowanie względem niego, aby ukryć swoje prawdziwe uczucia. Po tym wszystkim, poświęciła czas na naukę gotowania, mając nadzieje na przekazanie mu swoich uczuć, lecz nawet wtedy nie była w stanie mu ich wyznać. Po tym jak został uznany za martwego podczas Operacji Tłumienia Sowy, stała się histeryczna i nie była w stanie uwierzyć w raporty.

Ciekawostki Edytuj

  • Misato lubi dziewczęce rzeczy, trening mięśni i Koutarou Amona.
  • Podziwia Iwao Kuroiwę i jej marzeniem jest być chronioną przez mężczyznę, którego kocha.
  • Osobą, która wymyśliła Misato jest przyjaciel Sui Ishidy. Jest to ta sama osoba, która wymyśliła postać Donato Porpory.
  • Znak na jej czole, jest tak naprawdę znamieniem.
  • Jej historia poboczna ukazała, że nie posiada talentu do gotowania, lecz nie jest tego świadoma. Jednakże, Iwao był jedyną ujrzaną osobą, która próbowała jej jedzenia i o dziwo, mężczyzna nie pochorował się po nim.
  • W Tokyo Ghoul Trump, Misato jest Piątką Trefl.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki