FANDOM

Mayuhara (眉原, Mayuhara) jest uczennicą Liceum Kiyomi oraz koleżanką z klasy Touki i Yoriko. Pojawia się jedynie w powieści.

Wygląd Edytuj

Mayuhara jest nastoletnią dziewczyną, posiadająca różowe włosy stylizowane na boba, spięte po jednej stronie za pomocą spinki do włosów. Nosi ten sam standardowy mundurek, co inni uczniowie należący do Liceum Kiyomi.

Osobowość Edytuj

Mayuhara jest głównie znana ze swojej małostkowej natury, dokuczając innym uczniom, których uważa za słabych. Jest wspomagana przez kilka dziewcząt, będąc silniejsza w grupie, gdy atakuje innych. Jednakże, jest także tchórzliwa i łatwo onieśmielona każdym, kto się jej przeciwstawi. Wydaje się być także analitykiem, ponieważ zauważyła walkę Touki ze zjedzeniem posiłku przygotowanego przez Yoriko, co łatwo zdradza jej naturę ghula.

Fabuła Edytuj

Po tym, gdy kilku chłopaków z klasy pochwaliło potrawy przygotowane przez Yoriko, Mayuhara stała się zazdrosna i zaczęła atakować dziewczynę. Te zaczepki doprowadziły do kłótni pomiędzy Yoriko a Touką, powodując napięcie w ich przyjaźni.

Ostatecznie, Touka przeciwstawiła się i nastraszyła Mayuharę, aby zostawiła Yoriko w spokoju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki