FANDOM

Wiesz, pomimo tego, iż liczę się ze statusem i siłą nadaną mi przez moje nazwisko Washuu, naprawdę zazdroszczę Ci wszystkiego. A zwłaszcza bycia zdolnym w pełni do cieszenia się swoim życiem.

—Matsuri Washuu (do Kukiego Urie), Tokyo Ghoul:re Rozdział 61

Matsuri Washuu (和修 政, Washū Matsuri) jest inspektorem Specjalnej Klasy i dowódcą II dywizji oraz dawnym liderem Drużyny S2. Jest najstarszym synem Yoshitokiego Washuu, a także członkiem głównej części klanu Washuu.

Po śmierci ojca, nazwał dowództwo CCG Naczelnictwem Głównego Biura. Jednakże, jego pozycja została zmieniona przez swojego nieprawowitego wuja, Soutę Washuu-Furutę, który stoczył z nim walkę o następstwo. Po próbie zamachu nadzorowanego przez Kaiko, agenta V, Matsuri został uznany za zaginionego i utracił tytuł dowództwa nad CCG.

Wygląd Edytuj

Osobowość Edytuj

Fabuła Edytuj

Przeszłość Edytuj

Aukcja Edytuj

Po Aukcji Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Po Operacji Osadzania Rushimy Edytuj

Oblężenie Clownów Edytuj

Relacje Edytuj

Yoshitoki Washuu Edytuj

Plotkowano w siedzibie CCG, że on i jego syn nie dogadują się ze sobą. Podczas dzieciństwa Matsuriego, był aktywnym ojcem, jednakże wszystkie jego zaproszenia do uczestnictwa w różnych sportach, były odrzucane przez jego syna. Matsuri uznał, iż jego ojciec nie nadaje się do zostania głównym naczelnikiem CCG oraz, że to on powinien nim być. Pomimo tego, po śmierci Yoshitokiego, Matsuri dostał ataku histerii i poprzysiągł Marude zemstę.

Haise Sasaki Edytuj

Otwarcie ukazywał swoją pogardę względem Sasakiego i jego drużyny, będąc jedną z osób sceptycznie nastawioną do projektu Quinx. Jednakże, Matsuri rozpoznał jego wartość jako inspektora, lecz osiągnięcia Haise czyniły niewiele, aby ostudzić jego irytację. Po zostaniu poinformowanym o jego ucieczce z CCG przez pozorne zabicie Kishou Arimy oraz spowodowaniu zamieszek w Cochlei, Matsuri poprzysiągł jego eliminację.

Itsuki Marude Edytuj

Marude nie posiadał pochlebnej opinii o Matsurim, natomiast jego odczucia względem Itsukiego są nieznane. Jednakże, po tym jak Marude odkrył prawdziwą naturę jego rodziny oraz zabił jego ojca, Matsuri poprzysiągł mu zemstę za swojego ojca i poznania sekretu jego rodziny.

Koori Ui Edytuj

Ta para zdaje się żywić do siebie głęboką urazę, gdyż Washuu uważa go za "bachora", a Koori uważa go za "chytrą hienę czyhającą na kredyty". Matsuri ukazał podczas Dochodzenia Rosewalda wielką nadzieję, iż inspektor wreszcie umrze. Odkąd Ui, odniósł porażkę w czasie Operacji Eksterminacji Rodziny Tsukiyama, Matsuri przybierał postawę pasywno-agresywną, nie pozwalając zapomnieć o jego porażce.

Kuki Urie Edytuj

Matsuri dostrzega go jako potencjalnie użytecznego podwładnego, rozpoznając w nim ambitną naturę podobną do swojej. Podczas walki w Budynku L.E. wyraził rozczarowanie, widząc emocjonalną reakcję Uriego na śmierć Ginshiego Shirazu. Jednakże, kilka miesięcy później Matsuri wydawał się być zaintrygowany faktem, że Urie stał się jego najbardziej lojalnym podwładnym i obiecywał mu większą moc w zamian za jego posłuszeństwo. Pomimo małego nawiązania do tego, to zostało ujawnione, iż Matsuri żywi uczucia względem niego, twierdząc, że gdy jest blisko niego ledwo daje radę się kontrolować oraz to, że go kocha.

Iyo Washuu Edytuj

Podczas gdy, Iyo została ukazana jako kochająca żona, która wspiera pracę swojego męża oraz jako bardzo dobra i wspaniała osoba, Matsuri dostrzega ją jako wyjątkowo nudną kobietę. Będąc w jej towarzystwie, zachowuje się jak miły, kochający i dumny ze swojej żony mąż. Jednakże, gdy tylko się oddali, nie waha się wyrażać swojego żalu, że się z nią ożenił, wyznając Uriemu, że był "zmuszany" do pisania z nią listów po ich zaręczynach i wolałby zostać z Niemczech. Zostało ukazane, że nie jest to jedynym powodem, dla którego lekceważy swoją żonę - Matsuri jest homoseksualny i żywi romantyczne uczucia do Kukiego Urie.

Drużyna Quinx Edytuj

Matsuri przywiązuje małą troskę o Quinx, uważając ich za szczególnie zbytecznych. Mimo to, gdy Sasaki zrezygnował z mentorstwa nad grupą, Matsuri przejął nad nią dowodzenie, gdyż udowodnili, że są bardziej niż warci zachodu.

Ciekawostki Edytuj

  • Matsuri jest jedną z ośmiu postaci, które posiadają częściowy zarost twarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki