FANDOM

Matka Kena Kanekiego samotnie wychowywała syna, aż do czasu swojej śmierci z przepracowania, gdy Kaneki miał 10 lat.

Wygląd Edytuj

Była smukłą kobietą z krótkimi, czarnymi włosami. Nosiła również okulary.

OsobowośćEdytuj

Była osobą inteligentną i miłą. Wierzyła, że tacy ludzie zaznają szczęścia oraz, że lepiej być zranionym, niż kimś, kto rani innych. Była w stanie pomóc każdemu, kto był w potrzebie. Jako matka, dbała o swojego syna oraz nigdy mu nie ubliżała. W halucynacjach Kanekiego, Rize uznała dobroć jego matki za słabość, twierdząc, że była zbyt naiwna, co z kolei doprowadziło ją do bardzo szybkiej śmierci.

Kaneki Mother

Kaneki bity przez swoją matkę.

Pomimo swoich prób bycia dobrą i hojną osobą, czasami znęcała się fizycznie nad swoim synem. Opis jego matki jest bardzo zniekształcony; wspomnienia Kanekiego o niej ukazują ją jako znęcającą się nad nim zarówno fizycznie jak i emocjonalnie, poprzez bicie go oraz stawianie potrzeb innych nad jego zdrowie psychiczne wraz z jej zdrowiem fizycznym.

Fabuła Edytuj

Saga Aogiri Edytuj

Young Kaneki with his mother

Młody Kaneki ze swoją matką.

Matka Kanekiego pojawiła się parę razy w iluzjach monitorowanych przez Rize. Była zapamiętana jako ciężko pracująca matka; pracowała na dwa etaty oraz była też gospodynią domową. To jednak spowodowało, że zaczęła czuć się coraz gorzej i być zmęczona przez większość czasu. Wydawała się być też za słaba na kompromis, uważając, że lepiej być zranionym niż ranić innych. Przykładowo, dawała swojej starszej siostrze pieniądze, choć była samotną matką, która musiała też utrzymać siebie i syna. Ze względu na ilość pracy, matka Kanekiego prawie nigdy nie spędzała z nim czasu, co sprawiało, że czuł się samotny i zostawał w gabinecie swojego ojca. Po śmierci matki, Kaneki dumnie podtrzymywał jej ideologie. Do czasu, aż nie zmierzył się z manifestacją Rize, która wytknęła to jak bardzo słabą osobą była jego matka. Po tym wszystkim, Kaneki przeżył głębokie załamanie nerwowe, krytykując ją za to, że nie żyła dla niego. Ostatecznie, Kaneki uwolnił się od ideologii swojej matki i zaczął sam podejmować decyzje.

Saga Eksterminacji Tsukiyamy Edytuj

Podczas kolejnej podróż wgłąb swojego strapionego umysłu, Sasaki pamiętał, że często był bity przez swoją matkę. W tym czasie, miał przeprosić za domaganie się rzeczy i obwiniać siebie za tę przemoc.

Relacje Edytuj

Ken Kaneki Edytuj

Samotnie wychowywała swojego syna po śmierci męża, jako samotna matka. Na początku, Kaneki sugerował, że ich relacja była prawdziwie kochająca, choć w rzeczywistości czasami się nad nim znęcała, a sam syn żywił do niej głęboką urazę.

Starsza siostra Edytuj

Jej starsza siostra zawsze prosiła ją o pieniądze i tworzyła wymówki dlaczego ich potrzebowała. Matka Kanekiego wspomagała ją finansowo, lecz stres przyczynił się do jej śmierci. Pomimo pomocy z jej strony, jej siostra źle o niej myślała.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki