FANDOM

Maski Gazowe to gang ghuli, obecnie rezydujący w 6. dzielnicy i dowodzony przez Kazuichi Banjou. Ich charakterystycznym znakiem jest nietypowy styl ubierania się, który składa się z bluz z kapturem i numerami naszytymi na nich oraz maski, stylizowane na maski gazowe.

Członkowie Edytuj

Lider Edytuj

Członkowie Edytuj

Historia Edytuj

Grupa oryginalnie składała się z Banjou oraz trójki jego podwładnych, w czasie zamieszkiwania 11. dzielnicy. Po tym jak dzielnica została przejęta przez Drzewo Aogiri, grupa została schwytana i zmuszona do współpracy z organizacją, podczas gdy w sekrecie utworzyła z kilkoma więźniami grupę o nazwie Anty-Aogiri. Próba ucieczki niestety zakończyła się klęską, która spowodowała też śmierć kilku członków oraz rozpad grupy. Wtedy też, czwórka ocalałych członków trafiła pod dowództwo Kena Kanekiego, pomagając mu w utworzeniu jego własnej grupy. Jednak również i ta grupa wkrótce się rozpadła, a ów członkowie zostali bez lidera oraz bez jakiegokolwiek celu.

Trzy lata później, Banjou przejął władzę nad 6. dzielnicą. Obecny gang składa się z nieznanej liczby ghuli. Kilku członków dołączyło, aby pomóc Ayato Kirishimie i Banjou, w celu dokonania napaści na Cochleę, aby uratować Hinami Fueguchi.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie wiadomo czy maski gazowe faktycznie posiadają jakąś funkcję, czy są jedynie dodatkiem kosmetycznym do stroju.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki