FANDOM

Koori Ui (宇井 郡, Ui Kōri) jest inspektorem Klasy Specjalnej, który był odpowiedzialny za 3. dzielnicę oraz Dowódcą Śledczym I Dywizji, pełniąc także rolę lidera Drużyny S1. Jest byłym protegowanym Kishou Arimy, a także partnerem Hairu Ihei do czasu jej śmierci.

Po Oblężeniu Clownów, został awansowany na doradcę dyrektora biura.

Wygląd Edytuj

Osobowość Edytuj

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

Umiejętności Edytuj

Koori jest wysoce zdolnym inspektorem, nazywanym przez innych "Nadzieją Drużyny Arimy".

Nadludzka Zwinność: W czasie Operacji Rushima, Koori był w stanie unikać jednoczesnych ataków Tsukiyamy i Nakiego. Był również w stanie uniknąć oraz odeprzeć ataki Kayi Irimi i jednocześnie zabić przebywającego w pobliżu ghula.

Szermierka: Posiadając wyjątkowe zdolności z jego quinque, Koori był w stanie przez krótki czas bronić się przed Jednooką Sową, ghulem rangi SSS.

  • Taruhi: to quinque koukaku w kształcie halabardy. Posiada wbudowany chwyt i jest w stanie przemienić jego ostrze w bat podobny do bikaku. Posiada rangę A+.
  • Ajite: to quinque koukaku rangi SS. Jest jego właścicielem, choć jeszcze go nie użył.

Ciekawostki Edytuj

  • Tokyo Ghoul Trump jest ukazany jako Dziewiątka Karo. Jego karta ujawniła, że pali papierosy, lecz nie został ukazany nigdzie paląc w mandze do czasu jego pojawienia się w rozdziale 38 mangi Tokyo Ghoul:re.
  • Jego hobby to tworzenie albumów z wycinkami, tworzenie kolaży oraz jeździectwo.
  • Koori relaksuje się poprzez chodzenie samemu na karaoke, jedzenie yakiniku samotnie oraz picie z Hirako i jednoczesne narzekanie.
  • Jego najbliższa rodzina jest bogata.
  • Pali papierosy marki Hope.