FANDOM

Klan Washuu (和修家, Washū-ke) to rodzina kierująca CCG oraz, która jest odpowiedzialna za istnienie organizacji. Jego członkowie polują na ghule od ponad stulecia, eksterminując je za pomocą wyspecjalizowanych metod. W 1890 roku, japoński rząd zwerbował rodzinę do założenia Komisji Liczbowej Ghuli (喰種対策院, Gūru Taisaku in), federalnej agencji rządowej, której zadaniem będzie tropienie i likwidacja ghuli. Od tamtego czasu, członkowie klanu zachowują się jako czołowi funkcjonariusze wraz z organem ścigania.

Zostało zauważone, iż członkowie klanu są znani z bycia poważnymi inspektorami, którzy skoncentrowani są jedynie na rezultatach. Bardzo trudno także jest się z nimi dogadać zważywszy na to, że są skłonni do poświęcania dużej liczby osób, widząc je jedynie jako liczby. Jedynym znanym wyjątkiem był Yoshitoki Washuu, który był bardzo serdeczny i dobrotliwy dla swoich podwładnych.

Eto Yoshimura twierdziła później, iż klan Washuu posiada długoletni sojusz z organizacją ghuli o nazwie V. Dodała też, że klan został wciągnięty w konflikt z potężnym jednookim ghulem, który wynikał z formacji CCG.

Co ciekawe, klan Washuu jest złożony z ghuli udających ludzi. Używając swojego autorytetu, potrafili zachować swoją prawdziwą naturę przed anty-ghulim organem ochrony porządku dziennego, którym zarządzają. Itsuki Marude odkrył ich sekret, poprzez personalne śledztwo członków rodziny. Wyjaśnił, że nie znalazł niczego absolutnie podejrzanego z drobnym detalem: gdy sprawdzał zapisy w Badaniach Poziomu Rc zauważył, że za każdym razem, gdy przechodził przez niego Washuu, uruchamiał się fałszywy alarm.

Podczas Operacji Osadzania Rushimy, wszyscy członkowie głównej rodziny w tym Matsuri, zostali wyeliminowani przez organizacje V, Clowns oraz przez Nimute Furutę.

Gałęzie rodziny Edytuj

Klan Washuu posiada kilka gałęzi rodzinnych, z których każda z nich posiada inne zadania. W te grupy wlicza się linia głównej rodziny, która jest odpowiedzialna za zarządzanie CCG oraz bycie publiczną twarzą większego klanu. W tajemnicy, przydzielają poszczególne jednostki do specyficznych ról, w które zaliczają się m.in. program reprodukcji. Ma on na celu utrzymanie czystej linii krwi lub produkcji pół-ludzi, którzy będą im służyć. Te jednostki są znane jako "Zarodki" i "Łona" i są odpowiedzialne za spłodzenie lub donoszenie potomstwa, aby sprzyjać programowi klanu. Według Furuty, programy reprodukcyjne wikłają kazirodcze i niedobrowolne relacje, pomiędzy pierwszorzędnymi członkami klanu Washuu, a "Łonami".

Powiązania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Członkowie klanu Washuu dodają do swojego imienia znak '吉', który oznacza "powodzenia".