FANDOM

Washuu clan

Klan Washuu (和修家, Washū-ke) to rodzina kierująca CCG oraz, która jest odpowiedzialna za istnienie organizacji. Jego członkowie polują na ghule od ponad stulecia, eksterminując je za pomocą wyspecjalizowanych metod. W 1890 roku, japoński rząd zwerbował rodzinę do założenia Komisji Liczbowej Ghuli (喰種対策院, Gūru Taisaku in), federalnej agencji rządowej, której zadaniem będzie tropienie i likwidacja ghuli. Od tamtego czasu, członkowie klanu zachowują się jako czołowi funkcjonariusze wraz z organem ścigania.

Zostało zauważone, iż członkowie klanu są znani z bycia poważnymi inspektorami, którzy skoncentrowani są jedynie na rezultatach. Bardzo trudno także jest się z nimi dogadać zważywszy na to, że są skłonni do poświęcania dużej liczby osób, widząc je jedynie jako liczby. Jedynym znanym wyjątkiem był Yoshitoki Washuu, który był bardzo serdeczny i dobrotliwy dla swoich podwładnych.

Eto Yoshimura twierdziła później, iż klan Washuu posiada długoletni sojusz z organizacją ghuli o nazwie V. Dodała też, że klan został wciągnięty w konflikt z potężnym jednookim ghulem, który wynikał z formacji CCG.

Co ciekawe, klan Washuu jest złożony z ghuli udających ludzi. Używając swojego autorytetu, potrafili zachować swoją prawdziwą naturę przed anty-ghulim organem ochrony porządku dziennego, którym zarządzają. Itsuki Marude odkrył ich sekret, poprzez personalne śledztwo członków rodziny. Wyjaśnił, że nie znalazł niczego absolutnie podejrzanego z drobnym detalem: gdy sprawdzał zapisy w Badaniach Poziomu Rc zauważył, że za każdym razem, gdy przechodził przez niego Washuu, uruchamiał się fałszywy alarm.

Podczas Operacji Osadzania Rushimy, wszyscy członkowie głównej rodziny w tym Matsuri, zostali wyeliminowani przez organizacje V, Clowns oraz przez Nimute Furutę.

Gałęzie rodziny Edytuj

Branches of the Washuu Clan

Furuta objaśnia gałęzie rodziny klanu Washuu.

Klan Washuu posiada kilka gałęzi rodzinnych, z których każda z nich posiada inne zadania. W te grupy wlicza się linia głównej rodziny, która jest odpowiedzialna za zarządzanie CCG oraz bycie publiczną twarzą większego klanu. W tajemnicy, przydzielają poszczególne jednostki do specyficznych ról, w które zaliczają się m.in. program reprodukcji. Ma on na celu utrzymanie czystej linii krwi lub produkcji pół-ludzi, którzy będą im służyć. Te jednostki są znane jako "Zarodki" i "Łona" i są odpowiedzialne za spłodzenie lub donoszenie potomstwa, aby sprzyjać programowi klanu. Według Furuty, programy reprodukcyjne wikłają kazirodcze i niedobrowolne relacje, pomiędzy pierwszorzędnymi członkami klanu Washuu, a "Łonami".

Członkowie Edytuj

Główna rodzina Edytuj

Gałęzie rodziny Edytuj

Rodzina Arima Edytuj

Rodzina Ihei Edytuj

Rodzina Souzu Edytuj

Nieznani Edytuj

Powiązania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Członkowie klanu Washuu dodają do swojego imienia znak '吉', który oznacza "powodzenia".