FANDOM

Rzeczy, które chronimy mają nawyk rozpadania się w kilka chwil. Jak zamki z piasku.

—Kiyoko Aura, Tokyo Ghoul:re Rozdział 104

Kiyoko Aura (安浦 清子, Aura Kiyoko) jest inspektorem Klasy Specjalnej oraz pierwszą kobietą, która zdobyła tą rangę. Jest przypisana do 1. dzielnicy jako szef Dywizji I. Jest opisywana jako ideał kobiecego inspektora oraz jest podziwiana przez wiele kobiet w całej organizacji.

Wygląd Edytuj

Kiyoko jest atrakcyjną kobietą, posiadająca mały pieprzyk przy dolnej wardze. Zazwyczaj standardowy mundur inspektorów, a jej długie włosy są związywane w kok za pomocą dużej wstążki.

Osobowość Edytuj

Kiyoko często zachowuje ekstremalnie profesjonalne maniery, zawsze mówiąc w bardzo kulturalny sposób. Jej zimna postawa, kontrastuje nieco z jej bardziej żywymi współpracownikami, co dodaje jej elegancji. Jednakże, spędzając czas ze swoim siostrzeńcem, okazywała bardziej zrelaksowaną i radosną osobowość.

Fabuła Edytuj

Przeszłość Edytuj

Wiele lat przed wydarzeniami z serii, była razem w klasie wraz z Kasuką Mado podczas nauki w akademii i obie były w niej znane jako bardzo silne i wyjątkowe kobiety.

Atak Na Laboratorium Kanou Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Trzeci Atak Na Cochlei Edytuj

Po Trzecim Ataku Na Cochlei Edytuj

Oblężenie Clownów Edytuj

Jako pierwsza kobieta, która zdobyła rangę Specjalnej Klasy, Kiyoko jest potężnym przeciwnikiem w walce. Jej siła jest godna uwagi i obecnie służy jako głowa oddziału bitewnego CCG, Dywizji I. Według Mougana Tanakamaru, podwójne ostrza są jej mocną stroną.

  • Zebizu: to quinque typu ukaku rangi S+, które przybiera formę wyrzutni rakietowej z ostro zakończoną lufą. Jest w stanie odpalić kilka pocisków, które są w stanie wbić się w cel przed wybuchem. Ponadto, quinque może zostać podzielone na dwie części i być używane jako dwa osobne ostrza.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki