FANDOM

Gdybym urodziła się jako ghul przypuszczam, że musiałabym zabijać ludzi. Ja... urodziłam się jako człowiek przypadkowo i z tego powodu jestem w stanie żyć przyjemnym życiem.

—Kimi Nishino, Tokyo Ghoul Rozdział 35

Kimi Nishino (西野 貴未, Nishino Kimi) jest asystentką Akihiro Kanou w jego badaniach nad ghulifikacją. Dawniej, była ludzką ukochaną Nishikiego Nishio oraz studentką medycyny na Uniwersytecie Kamii. Pomimo bycia świadomą natury ghula swojego ukochanego, była dla niego lojalna oraz utrzymywała jego tożsamość w sekrecie. Po Operacji Tłumienia Sowy, Nishiki opuścił ją, aby ją chronić.

WyglądEdytuj

Ma krótkie włosy ścięte w stylu hime oraz ubiera się jak niczym nie wyróżniająca się studentka uczęszczająca na ten sam uniwersytet co Nishiki, Kaneki i Hide. Nosi także dwie pasujące do siebie bransoletki, podobne do tych posiadanych przez Nishikiego.

OsobowośćEdytuj

Przywiązała się do Nishikiego po tym jak pocieszył ją po utracie rodziny w wypadku samochodowym. Jest także bardzo dyskretna, jeżeli chodzi o dotrzymywanie sekretów dotyczących swoich powiązań z Nishikim i Kanekim, ponieważ pomaganie ghulom (które są uznawane za wrogów ludzkości) jest uznawane za gorsze przestępstwo od pomocy kryminalistom.

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Kimi straciła swoich rodziców oraz młodszego brata w wypadku. Krótko po tym, Nishiki zauważył ją i zaczął z nią chodzić.

Prolog / Pojawienie się "Gołębi"Edytuj

Kimi znalazła Nishikiego w jego mieszkaniu po tym jak został ciężko zraniony przez Kena Kanekiego. W tym momencie dowiedziała się, że jest on ghulem. Nishiki zaatakował ją, jednak szybko utracił siły przez swoje rany. Kimi pozwoliła mu pożywić się na niej, co pozostawiło bliznę na jej lewym ramieniu.

Po wszystkim, to Kimi dostarczyła Hideyoshiemu Nagachice materiały z zeszłorocznego festiwalu.

Saga SmakoszaEdytuj

Po tym jak Kaneki uratował Nishikiego w 14. dzielnicy przed ghulami i zaprowadził do jego mieszkania, Kimi zaatakowała go, myśląc, że jest "narcystycznym mężczyzną". Kiedy Tsukiyama zjawił się na Uniwersytecie Kamii, Kimi pomyślała, że polował on na Nishikiego. Poprosiła Kanekiego, by nikomu nie mówił prawdy na temat Nishikiego - w zamian ona utrzyma w tajemnicy jego rasę.

Później, Kimi odwiedziła Kanekiego w Anteiku z prośbą o pomoc, ponieważ rany Nishikiego nie goiły się. Kaneki obiecał, że pomoże jej znaleźć sposób na wyleczenie go. W drodze do domu, Kimi została zaatakowana i uprowadzona przez Tsukiyamę.

Kaneki i Nishiki udali się do katedry, w której przytrzymywana była Kimi. Na miejscu, Tsukiyama wyjaśnił swoje intencje: chciał pożreć Kanekiego, kiedy on będzie jadł Kimi. Kaneki i Nishiki rozpoczęli walkę z nim, by uratować życie Kimi; później do pojedynku dołączyła Touka Kirishima.

Operacja Tłumienia Sowy Edytuj

Podczas ataku na Anteiku, została na krótko wspomniana przez Nishikiego, który chciał ją zobaczyć jeszcze raz przed odejściem.

Tokyo Ghoul √A (anime) Edytuj

Gdy Kaneki i Hide rozmawiali o tym jakie dawniej życie było lekkie, pojawiło się wspomnienie, w którym pojawiły się wszystkie osoby o które się troszczyli. Wśród nich byli też Kimi i Nishiki siedząc przy stoliku i mając na sobie pasujące do siebie bransoletki.

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Po zakończeniu Operacji Osadzania Rushimy, Dr. Kanou zgromadził się ze swoimi asystentami i Okahirą. Zapytał też Kimi czy przyniosła ze sobą materiały badań, co sama potwierdziła.

CiekawostkiEdytuj

  • Kimi lubi jedzenie, strzelanie z łuku (jako licealistka uczęszczała na zajęcia w specjalnym klubie) oraz kocha Nishikiego.
  • Jej ulubione potrawy to smażona soba i chleb melonowy.
  • Jej imię, Kimi (貴未) jest kompozycją znaków z imion jej rodziców - Takashiego (志) i Mie (恵).
  • W rozdziale 43, zostało powiedziane, że jej rodzina zginęła w katastrofie lotniczej. Natomiast w trzecim tomie powieści, przyczyną ich śmierci był wypadek samochodowy.
  • W Tokyo Ghoul Trump, jest ukazana jako Szóstka Kier.

CytatyEdytuj

  • Do Kanekiego (o zaakceptowaniu Nishikiego): "To prawda, byłam zszokowana... Na początku nie miałam pojęcia, co powinnam zrobić... ale teraz... myślę... myślę, że chcę być przy nim."
  • Do Touki (po ujrzeniu jej kagune): "Jakie piękne..."
  • Do Nishikiego (po ataku na nią): "Nishiki... jesteś ghulem...?"
  • Do Nishikiego (kiedy pożywia się na niej): "Nishiki... Kiedy się poznaliśmy, Nishiki, mój ojciec, matka i trójka młodszych braci zginęli w wypadku samolotowym. Jako jedyna pozostałam w Tokio... Kiedy pomyślałam, że na zawsze pozostanę sama i nie będę w stanie zobaczyć swojej rodziny ponownie, byłam naprawdę smutna. Było ze mną źle i myślałam, że jeżeli ja też umrę, to będę szczęśliwsza... Ale ty, Nishiki, byłeś przy mnie i ocaliłeś mnie... Więc jest dobrze. Żyj."

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki