FANDOM

Kie Muramatsu (村松 キエ, Muramatsu Kie) znana bardziej pod pseudonimem Applehead (アップルヘッド, Appuruheddo pl. Jabłczana Głowa) była postacią poboczną w serii. Dokonała około pięćdziesięciu morderstw w ciągu jednego roku. Jej głowa była czerwona o kształcie jabłka oraz pokryta szwami. To doprowadziło inspektorów do myślenia, że był to wygląd jej maski, lecz tak naprawdę nosiła maskę na co dzień, która sprawiała, że wyglądała jak niewinna staruszka.

Wygląd Edytuj

Appleheadghoul.png

Prawdziwy wygląd Kie.

Na pierwszy rzut oka, Kie wyglądała jak miła starsza pani, którą nikt nigdy nie posądziłby o bycie ghulem. W rzeczywistości, wygląd kobiety był zupełnie inny, ponieważ będąc na zewnątrz miała na sobie przebranie i maskę dla kamuflażu. Będąc w swojej "prawdziwej formie", Kie miała czerwoną głowę w kształcie jabłka, przez którą zawdzięczała swój sławny alias. Oprócz tego nie posiadała włosów na głowie, którą w większości zdobiły szwy.

Fabuła Edytuj

Kie Muramatsu attacks Amon.png

Kie Muramatsu atakuje Amona.

Po przydzieleniu razem Koutarou Amona i Kureo Mado, ich pierwszym dochodzeniem była sprawa dotycząca ghula "Applehead". Główną podejrzaną była Kie Muramatsu, która była widziana podczas jednego z morderstw. Aby udowodnić swoją niewinność, Muramatsu pokazała im swoje zaświadczenie lekarskie, które wskazywało na to, iż poziom jej Rc był na poziomie typowym dla człowieka. Jednakże, Mado odkrył, że zaświadczenie było fałszywe. Postanowił więc zastawić na nią pułapkę: udał, że kobieta została oczyszczona ze wszystkich zarzutów, po czym zaczekał na jej kolejny ruch. Kiedy Amon ponownie ją spotkał, zaproponował jej pomoc z niesieniem bagażu. Gdy zorientował się, że z jednej z toreb wypływa krew, Kie zaatakowała go. Po krótkiej walce, została zabita przez Mado.

Kagune Rinkaku: Kie posiadała swoje kagune umiejscowione przy swojej talli.

Ciekawostki Edytuj

  • Pod koniec tomu 3, Kie Muramatsu pojawia się, relaksując się w kąpieli wraz z Oumi i Kazuo Yoshidą. Spokojną kąpiel została zakłócona, gdy wszedł Kureo Mado.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki