FANDOM

Nie ma prawdziwej potrzeby, aby mieć powód do wykonywania rzeczy. Ludzie, którzy nie potrafią się zachowywać bez powodu, są śmieciami. Będę robił co będę chciał. To znaczy, mam to cenne życie i wszystko; mam prawo wykorzystać je jak najlepiej, prawda?

—Kichimura Washuu, Tokyo Ghoul:re Rozdział 101

Kichimura Washuu (和修 吉福, Washū Kichimura) jest głównym antagonistą serii oraz obecnym Naczelnikiem Głównego Biura CCG. Jest powiązany z kilkoma organizacjami i odpowiedzialny za kilka głównych wydarzeń w serii.

Oryginalnie, nazywał się Souta Washuu-Furuta (和修旧多 宗太, Washū-Furuta Sōta) i jest prawowitym synem byłego przewodniczącego CCG, Tsuneyoshiego Washuu oraz agentem V, wychowanym w Rozżarzonym Ogrodzie. Pracując jako inspektor Pierwszej Rangi, używał aliasu Nimura Furuta (旧多 二福, Furuta Nimura).

Sprzyjając swojemu programowi, zaczął używać różnorakich tożsamości, aby zinfiltrować organizacje lub w celu zbudowania personalnych sojuszy. Jako członek grupy Clowns, jest znany jako Souta (宗太, Sōta) i był odpowiedzialny za wypadek na placu budowy. Dołączył także do Restauracji Ghuli jako PG oraz był partnerem Akihiro Kanou podczas jego eksperymentów na ghulach. Tak jak Ken Kaneki, jest sztucznym jednookim ghulem, który posiada kagune Rize Kamishiro.

Podczas, gdy z pozoru wyglądał na nijakiego inspektora, był partnerem Shiki Kijimy. Po śmierci swojego zwierzchnika, został partnerem Haise Sasakiego, aby obserwować go dla swoich zwierzchników w V. Podczas Trzeciego Ataku na Cochlei, użył panującego chaosu, aby przeprowadzić zamach stanu na klan Washuu wraz z pomocą członków grup Clowns i V. Wtedy też, zaczął siebie nazywać Królem Washuu (和修の王, Washū no Ō), co kontrastuje z Kanekim, który przyjął tytuł Jednookiego Króla.

Używając Oblężenia Clownów jako przykrywki, udało mu się stworzyć swoje dowództwo i zdetronizować Matsuriego Washuu.

Wygląd Edytuj

Furuta jest wysokim mężczyzną, posiadającym średniej długości, czarne włosy, które są zaczesane od prawej strony. Posiada niewielki pieprzyk w zewnętrznym kąciku prawego oka. Nosi czarny płaszcz na wierzch swojego stroju i zawiązany krawat, tak jak Kijima. Okazjonalnie, nosi też płaszcz inspektorów ghuli.

Jako Clown Souta, zawsze ukrywa swoją twarz pod maską clowna.

Osobowość Edytuj

Nimuta dla większości wydaje się być normalnym i spokojnym inspektorem, który szanuje swojego przełożonego.

Jednak ujawnia, że ma ciemną stronę podczas gdy używa swoich towarzyszy z CCG w roli ludzkiej tarczy. Ma skłonność do manipulacji i nie ma żadnego szacunku do innych. Jest również zimny i sadystyczny, kiedy to szydził z inspektora, który był świadkiem jego gniewu, później brutalnie go zabił. Ma też dziecinną stronę, robi sobie żarty z przełożonego i kręci się na krześle.

Fabuła Edytuj

Prolog Edytuj

Saga Smakosza Edytuj

Saga Aogiri Edytuj

Preludium Operacji Tłumienia Sowy Edytuj

Operacja Tłumienia Sowy Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Trzeci Atak na Cochlei Edytuj

Po Trzecim Ataku na Cochlei Edytuj

Oblężenie Clownów Edytuj

Po Oblężeniu Clownów Edytuj

Relacje Edytuj

Haise Sasaki Edytuj

Rize Kamishiro Edytuj

Shiki Kijima Edytuj

Kishou Arima Edytuj

Matsuri Washuu Edytuj

Koori Ui Edytuj

Tsuneyoshi Washuu Edytuj

Kaiko Edytuj

Akihiro Kanou Edytuj

Nico Edytuj

Roma Hoito Edytuj

Shuu Tsukiyama Edytuj

Eto Yoshimura Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Furuta Nimura (旧多二福) jest grą słów jego daty urodzin: nazwisko Furuta oznacza "jeden dzień więcej", podczas gdy imię Nimura oznacza "29/2". Dokładne znaczenie Furuta jest "wiele razy", a Nimura "dwa błogosławieństwa".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki