FANDOM

Kazuichi Banjou (万丈 数壱, Banjō Kazuichi) jest ghulem oraz dawnym liderem 11. dzielnicy. Obecnie przewodniczy 6. dzielnicy. W przeszłości, współpracował z Rize Kamishiro, do której żywił uczucia. To doprowadziło go do igrania z Drzewem Aogiri, w zamiarze ochrony dziewczyny. Po uratowaniu go z Aogiri przez Kena Kanekiego, Kazuichi poprzysiągł mu lojalność oraz dołączył do jego grupy.

Prawie zawsze towarzyszy mu jego świta, Ichimi, Jiro i Sante.

WyglądEdytuj

Wysoki, tęgi mężczyzna z krótkimi, przylizanymi włosami, który zawsze góruje nad innymi, ale mimo wszystko nosi ze sobą silne serce. Miał charakterystyczną bródkę w kształcie "の", jednakże od :re Rozdział 65, jego bródka posiada kształt krzyża.

OsobowośćEdytuj

Banjou jest pacyfistycznym ghulem i nie będącym zbyt dobrym w walce wręcz. Posiada respekt dla tych, którzy są silni i nie poddają się surowym regułom. W przeciwieństwie do większości ghuli z 11. dzielnicy, Banjou wydaje się posiadać współczucie dla innych. Szanuje również tych, którzy okazują mu dobroć, tak jak np. Kaneki. Jest bardzo wrażliwą osobą. Był w stanie wczuć się w rolę Kena, przewidując, że może stracić kontrolę nad sobą, gdyż jego umysł po torturach stał się bardzo niestabilny.

Po przeskoku czasowym, Banjou stał się bardziej charyzmatyczny, inteligentny i zręczny. Udało mu się zjednać ghuli z 6. dzielnicy jako ich lider, stał się także bardziej wyedukowany poprzez nauczenie się czytać. Potrafi także używać swojego kagune w celach leczniczych.

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Kiedy Rize Kamishiro zamieszkiwała 11. dzielnicę, Banjou przemawiał w jej imieniu na spotkaniach miejscowych ghuli. Podziwiał ją i chciał, by to ona została liderką ghuli z 11. dzielnicy. Ona jednak uważała go za irytującego i zagroziła, że zabije go, jeżeli będzie za nią podążał.

Banjou podążył jej na ratunek, kiedy ghule pod władzą Hagiego zaatakowały ją podczas opuszczania dzielnicy. Kiedy jednak był już na miejscu, wszyscy byli zabici przez Rize. Nim na dobre opuściła dzielnicę, nazwała Banjou "liderem".

Ponieważ czuł, że to Rize nadała mu ten status, starał się zjednoczyć ghule z 11. dzielnicy i stać się liderem.

Saga AogiriEdytuj

Ghule należące do organizacji Drzewa Aogiri przybyły do 11. dzielnicy i w łatwy sposób stłumiły Banjou. Otrzymał od nich rozkaz odszukania Rize. Przybył do Anteiku znajdującego się w 20. dzielnicy, ponieważ słyszał, że to właśnie tam kobieta się udała.

Na miejscu, spytał o miejsce zamieszkania Rize. Zauważył, że Ken Kaneki pachnie tak jak ona. Myśląc, że jest on jej partnerem, zaatakował go, jednak został dość łatwo przez niego pokonany. Kiedy odzyskał przytomność, kazał Kanekiemu przekazać, by Rize uciekała stamtąd, ponieważ Aogiri jej szuka.

W tym momencie, Ayato Kirishima włamał się do budynku i złamał ramię Banjou. Wraz z Yamorim i Nico porywa Kanekiego, ponieważ ich zadaniem było odnalezienie Rize lub "człowieka, który pachnie tak jak ona". Banjou i jego podwładni udali się za nimi.

Banjou brał udział w zebraniu Aogiri, podczas którego Kanekiego zaprowadzono do Tatary. Po spotkaniu, odwiedził Kanekiego i zaproponował mu wspólną ucieczkę.

Jeżeli chodzi o siłę, nawet jego podwładni uważają Banjou za słabego. Nie był w stanie używać swojego kagune, a także nie radził sobie zbyt dobrze w sztukach walki. Wygląda na to, że posiada kagune Ukaku. Ze względu na swoją spokojną osobowość, nie jest przyzwyczajony do walk. Jego jedyną pozytywną cechą jest wytrzymałość.

Pod koniec sagi Napadu na Laboratorium Kanou, na jaw wychodzi, że Banjou posiada niezwykłą moc regeneracyjną, nietypową nawet dla ghuli po tym jak zostaje zraniony przez Kanekiego. Nie wiadomo, czy jest to spowodowane przez jego kagune lub inne czynniki.

CiekawostkiEdytuj

  • Banjou zajął dwunaste miejsce na liście najpopularniejszych postaci.
  • Banjou lubi Rize, swoich podwładnych ghuli oraz siłę.
  • Słabości Banjou to sztuki walki, czytanie i pisanie listów oraz insekty.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki