FANDOM

Kasuka Mado była (真戸 微, Mado Kasuka) była Inspektorem Klasy Specjalnej. Została zabita podczas śledztwa w 24. dzielnicy przez Jednooką Sowę.

Wygląd Edytuj

Pomimo, że jej twarz nigdy nie została kompletnie ukazana, zostało powiedziane, że jest bardzo podobna do swojej córki, Akiry. Tak jak większość inspektorów CCG, najczęściej nosiła mundur służbowy.

Osobowość Edytuj

Pomimo niewielkiego ukazania jej charakteru, Kasuka została przedstawiona jako silna i uparta osoba, gdyż nie bała się samodzielnie stawić czoła Jednookiej Sowie. Jest także wiadome, że bardzo troszczyła się o swoją rodzinę.

Fabuła Edytuj

Kasuka prepares to fight the One-Eyed Owl

Kasuka przygotowuje się do walki z Jednooką Sową.

Tak jak jej mąż, Kasuka również była Inspektorem CCG. Oboje zostali wysłani na misję w 24. dzielnicy pod komendą Itsukiego Marude, dziesięć lat temu. Niestety napotkali Jednooką Sowę podczas głębokiego śledztwa na 124. piętrze. Znając niewielką szansę dla nich na pokonanie ghula, po kilku pierwszych ofiarach, Itsuki zlecił jej zajęcie się Jednooką Sową samodzielnie, gdyż była najlepszym inspektorem w ich drużynie. Została zabita i pożarta, a rozpierzchnięte pozostałości jej ciała zostały później znalezione przez jej męża. Jej śmierć bardzo wpłynęła, zarówno na Kureo, jak i Akirę.

Relacje Edytuj

Kureo Mado Edytuj

Dzieliła z mężem związek pełen miłości i oddania. Jej brutalna śmierć sprawiła, że Kureo zaczął gardzić egzystencją wszystkich ghuli oraz szukać odwetu na Jednookiej Sowie.

Jednakże, ze wcześniejszych latach, Kasuka na początku odrzuciła zaręczyny Kureo, ponieważ nie chciała zmieniać swojego nazwiska.

Akira Mado Edytuj

Posiadały silną i kochającą relację. Jej śmierć bardzo nią wstrząsnęła.

Kiyoko Aura Edytuj

Były razem w klasie podczas nauki w akademii i obie były w niej znane jako bardzo silne i wyjątkowe kobiety.

Akira wspomniała, że jej matka była Inspektorem Klasy Specjalnej, co oznaczało, że posiadała znaczną siłę i umiejętności, które pozwoliły jej na uzyskanie wysokiej rangi w dość młodym wieku. Będąc w drużynie ze swoim mężem oraz Itsukim Marude, była opisywana jako najbardziej uzdolniony członek ich składu.

Ciekawostki Edytuj

  • Kureo przyjął jej nazwisko po ślubie. Również Mado, jest jej panieńskim nazwiskiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki