FANDOM

Na tę chwilę, od początku nie potrzebowałem twarzy. Ponieważ wiem, że nie zostałbym zaakceptowany przez ludzi. Nie mogę wierzyć ludziom, którzy posiadają ręce i nogi.

—Karao Saeki, wpis w pamiętniku w :re Tom 4

Karao Saeki (冴木 空男, Saeki Karao) znany także jako Torso (トルソー, Torusō) był ghulem oraz seryjnym mordercą, który znany był z rozczłonkowania swoich ofiar, poprzez odcinanie głowy i zabierania jedynie ich tułowia.
Był ścigany przez CCG, m.in. przez drużyny Mado i Shimoguchi.

Był powiązany z Drzewem Aogiri i wykorzystywał taksówkę do poruszania się po Tokio. Po odkryciu jego tożsamości, stał się dodatkowym dostawcą sprawunków dla organizacji.

Wygląd Edytuj

Karao był chudym mężczyzną o krótkich włosach. Wyglądał na kościstego i niedożywionego. Nosił koszulę z guzikami.

Osobowość Edytuj

Karao ma dosyć dziwną osobowość, nawet jak na ghula. Czasem nawet ma "kochanki", czyli bezgłowe ciała ofiar. Jego pokój zazwyczaj jest zaśmiecony różnymi nożami, nożyczkami czy zdjęciami. Zamieszanie w jego otoczeniu wykazuje brak stabilności umysłu.

W swoich kontaktach z Ayato i Hinami wydaje się łagodny i uprzejmy. Wykazuje też silne poczucie samotności, które stara się załagodzić "kochankami".

Fabuła Edytuj

Przeszłość Edytuj

Polowanie na Torso Edytuj

Aukcja Edytuj

Eksterminacja Rose Edytuj

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Operacja Osadzania Rushimy Edytuj

Relacje Edytuj

Tooru Mutsuki Edytuj

Podczas ich pierwszego spotkania, Torso stał obsesyjny względem Mutsukiego. Fantazjował na temat członka drużyny quinx i odczuwał samotność i frustrację, nie mogąc dopełnić swoich "pragnień". Ta obsesja doprowadziła go doznawania paniki, gdy widział Mutsukiego podczas aukcji i później brutalnie zaatakował Kanae za to, że zraniła go. Torso tracił zmysły, ukazując radość i szczęście, gdy Mutsuki wbił w niego nóż kilka razy, uważając, że połączyli się przez noże. Jego pamiętnik ujawnił, iż Karao czuł, że on i Mutsuki to przeznaczenie.

Hinami Fueguchi Edytuj

Ta dwójka pracowała ze sobą przez pewien czas. Ich interakcje były komfortowe, pomimo brutalności Torso względem kobiet. Hinami także doradzała mu w sprawie jego pojazdu. Po dołączeniu do Aogiri, Torso uważał Hinami za niesamowitą osobę i doceniał jej unikatowe zdolności.

Ayato Kirishima Edytuj

Ayato był osobą, która uratowała go z rąk CCG i zrekrutowała do Aogiri. Początkowo, Torso bał się go, jednak jego gwarancja bezpieczeństwa oraz dobre traktowanie przez Ayato, sprawiły, że Torso zaufał mu. Jako jego podwładny, podziwiał go oraz wypytywał o rady.

Nishiki Nishio Edytuj

Nishiki z nieznanych przyczyn polował na Torso. Jednakże, Torso również go kojarzył i bał się silniejszego od siebie ghula.

Minomi Edytuj

Minomi była pierwszym człowiekiem, którego kiedykolwiek poznał. Podczas spędzonego wspólnie czasu, dziewczynka nauczyła go czytać i pisać. Bardzo się o nią troszczył, obiecując jej nawet wycieczkę na plażę.

Jego ojciec Edytuj

Pomimo faktu, iż ojciec bił go oraz obrażał, Karao nadal go kochał i był do niego przywiązany, dopóki nie odkrył, że to on zabił Minomi. Po chwilowej utracie pamięci zrozumiał, że zabił swojego ojca ze wściekłości.

Jako ghul, Torso posiadał duże umiejętności fizyczne. Był przeciętnie potężnym ghulem, ocenionym przez CCG jako ghul rangi A.

  • Kagune rinkaku: posiadał kagune z kilkoma mackami, które pozwalały mu na ataki z dystansu. Posiadał także silne zdolności regeneracyjne, które pozwalały mu na błyskawiczne leczenie jego urazów.

Ciekawostki Edytuj

  • Wszystkimi jego ofiarami, były kobiety posiadające blizny.
  • Jego obsesja na punkcie Mutsukiego, była bardzo zbliżona do obsesji Tsukiyamy na punkcie Kanekiego.
  • Hooguro nazywał go Torutoru (トルトル, Torutoru).
  • W Tokyo Ghoul Trump, Torso jest Dwójką Kier.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki