FANDOM

Kanibalizm jest aktem, w którym ktoś spożywa mięso bądź organy osobnika tego samego gatunku. W tej historii, sceny, w których ghule pożerają ghule, a ludzie ludzi pojawiają się dość regularnie.

Ściśle rzecz biorąc, jednookie ghule są zmuszone do kanibalizmu, spożywając ludzkie lub ghule mięso. Mimo wszystko jednak, tylko drugi przypadek uważa się za czysty kanibalizm.

Dla ghuli, mięso wywodzące się z ich gatunku smakuje ohydnie, jednakże dalej pozostaje strawne. Dalszy kanibalizm doprowadza do mutacji komórek RC oraz powstania kakuji.

Oprócz tego, jeśli między mężczyzną ghulem a ludzką kobietą dojdzie do spłodzenia dziecka, kobieta jest zmuszona uprawiać kanibalizm jeżeli nie chce żeby dziecko umarło z głodu.

EfektyEdytuj

Jeżeli ghul żywi się na własnym gatunku, wchłania on komórki Rc ofiary. To z kolei doprowadza do ich wzrostu w organiźmie. Częsty kanibalizm doprowadza do mutacji, dzięki której ghul jest w stanie wytworzyć kagune mające formę zbroi. Nosi ona nazwę kakuja. Zbroja ta wzmacnia ghula oraz doprowadza do wzrostu jego siły.

Jednakże, ghule czerpiące moce z kanibalizmu często doprowadzają siebie do szaleństwa. Tylko niektóre z nich są w stanie zachować trzeźwość umysłu.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki