FANDOM

Kanae von Rosewald (カナエ=フォン・ロゼヴァルト, Kanae fon Rozevaruto) była ghulem oraz ostatnią ocalałą z rodziny Rosewald. Po operacji eksterminacji jej rodziny przez Matsuriego Washuu, Kanae została zabrana w charakterze pracownicy przez rodzinę Tsukiyama.

Kanae urodziła się jako Karren von Rosewald (カレン=フォン・ロゼヴァルト, Karen fon Rozevaruto) i była najmłodszym dzieckiem oraz jedyną córką głowy rodziny Rosewald

Po ujawnieniu dowodów, że jest członkiem rodziny Rosewald, został jej nadany pseudonim Rose (ロゼ, Roze pl. Róża) i stała się jednym z ważniejszych celów inspektorów

WyglądEdytuj

Kanae była młodą, atrakcyjną dziewczyną o androgenicznym wyglądzie oraz bardzo podobną do swojego kuzyna, Tsukiyamy, jak i swojej matki Emmy. Miała krótkie, fioletowe włosy z długą grzywką i bardzo szerokie brwi. Zwykle nosiła standardowy uniform dla sług rodziny Tsukiyama, jednak na co dzień preferowała raczej spodnie i koszule. Jej maniery i styl ubierania się były typowo męskie, w celu ukrycia jej prawdziwej płci.

W czasie polowań, nosiła czarny płaszcz i welon noszony przez służby rodziny. Jej osobista maska jest wykonana w stylu domino, zakrywająca górną połowę jej twarzy. Po torturach zadanych przez Eto, jej styl znacznie się zmienił. Nosiła długą pelerynę, masywne buty oraz owalną maskę zakrywającą całą twarz, z wyszczerzonymi zębami i oczami rozrzuconymi po powierzchni białej maski. Ubiór ten bardzo przypominał odzież i maskę noszoną przez Noro, członka Drzewa Aogiri.

OsobowośćEdytuj

Była ukazywana jako osoba niespokojna, płacząca z powodu złego stanu Tsukiyamy. Rozmawiała także z różą, na co Chie Hori skomentowała, że miała w zwyczaju to robić. Podobnie jak Tsukiyama, miała nawyk używania obcych zwrotów w swoich wypowiedziach, szczególnie tych niemieckich. Wydawała się też być ekstrawagancka i dramatyczna w swoich słowach czy gestach. Jednak Kanae była też bardzo oddana swojej rodzinie i była w stanie poświęcić swoją tożsamość kobiety, aby pomóc spełnić przedśmiertne życzenie jej ojca: utrzymać linię rodziny Rosewald na miejscu jej braci. 

Kanae też bardzo współczuła Tsukiyamie. Posunęła się nawet do "wulgarnych manier" i próbowała ukraść Mutsukiego podczas akcji, aby poprawić mu humor. 

Jednakże, jej osobowość została spaczona pod wpływem Eto, gdyż zaczęła pokazywać wyraźne oznaki niestabilności psychicznej. Jednak, pomimo tego nadal żywiła silne uczucia względem Shuu po tym, gdy po zabiciu Shimoguchiego nadal procedowała poszukiwania dla swojego pana. Wyraźne znaki jej przemiany zostały ukazane, gdy zaadresowała odciętą głowę jako różę i odszukiwała Tsukiyamy, aby podarować mu "różę". Ta osobliwa myśl była wynikiem zadawanych na niej tortur. 

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Polowanie na TorsoEdytuj

AukcjaEdytuj

Po Aukcji Edytuj

Eksterminacja RoseEdytuj

RelacjeEdytuj

Shuu TsukiyamaEdytuj

Jako pracownica i krewna rodziny Tsukiyama, Kanae była bardzo przywiązana do swojego pana/kuzyna. Jego potrzeby zawsze stawiała przed swoimi i zawsze okazywała swoje wsparcie dla jego decyzji. Jej uczucia względem niego posiadały romantyczną naturę, jednak wiedząc, że ich nie odwzajemni, zaczęła być po jego stronie jedynie jako służąca i była ostrożna, aby nie okazywać ich w niczyim towarzystwie. Pomimo tego, okazywała silną zazdrość dla osób, które posiadały bliską relację z jej panem, a zwłaszcza Chie. Później, Eto skorzystała z jej nieodwzajemnionych uczuć, używając ich, aby napełnić ją gniewem do Sasakiego. Oprócz opieki nad nim i załatwianie spraw, naśladowała także nie tylko styl ubioru Tsukiyamy, ale też jego dziwne zachowania.

Chie HoriEdytuj

Chie zwracała się do niej poprzez japoński, zaszczytny zwrot "-kun". Pomimo, iż obie były blisko z Shuu, to nie pozostawały ze sobą w dobrych stosunkach. Kanae patrzyła z góry na ludzką dziewczynę i zwracała się do niej w nieuprzejmy sposób, nazywając ją "szczurzą przybłędą", "świnką morską" lub obrażając ją w języku niemieckim. Kanae była bardzo zazdrosna o jej relację z Tsukiyamą. Pomimo faktu, iż Chie była ogromnym wsparciem dla cierpiącego na depresję Shuu, dziewczyna nie była jej za to wdzięczna. Jednakże, Chie była świadoma jej intencji i z łatwością udawało jej się ją przechytrzyć, co tylko sprawiało większe żywienie urazy względem siebie.

Nieco później, jej nastawienie do Chie zmieniło się, gdy stan Tsukiyamy zaczął się pogarszać. Z powodu desperacji, zaczęła konsultować się z Chie o rady i nareszcie zaczęły się ze sobą zgadzać. Zaczeła doceniać jej intelekt i podziwiać ją jako prawdziwą przyjaciółkę Tsukiyamy.

Ken KanekiEdytuj

Kanae żywiła głęboką urazę i żal do Kanekiego, obwiniając go o zły stan zdrowia Tsukiyamy. Wierzyła, że jedynymi rzeczami jakie jej pan potrzebuje to zdrowe posiłki oraz nie mówienie mu o osobie, którą opłakiwał, że przeżyła. Jej uraza do niego zmieniła się w pragnienie zabicia go, po torturach i prania mózgu zadanych przez Eto.

Mirumo TsukiyamaEdytuj

Mirumo był osobą, która przygarnęła Kanae do siebie, gdy ta była dzieckiem oraz, gdy jej rodzina została wymordowana przez CCG. W podzięce za to, Kanae pracowała jako jedna z jego służących.

MatsumaeEdytuj

Kanae i Matsumae wydawały się dzielić pozytywną i profesjonalną relację. Jako iż była ona osobą, która ocaliła Kanae podczas akcji, wydawała się dbać o nią. Również i Kanae zdawała się martwić o jej stan zdrowia, gdy Matsumae została ranna przez CCG i pytała ją o rady.

Eto YoshimuraEdytuj

Kanae zdobyła jej zainteresowanie, ze względu na jej uczucia do Shuu, czyli coś, czego Eto postanowiła się uczepić. Eto użyła ich przeciwko samej Kanae, zmuszając ją do konfrontacji z jej prawdziwymi uczuciami względem Tsukiyamy. Podczas tortur, Eto wmówiła jej, że potrzebuje działać dla swojego pana.

Jako ghul, Karren posiadała wysokie zdolności fizyczne wraz z kagune rinkaku. Po torturowaniu przez Eto, zdobyła niespotykaną umiejętność regeneracji.

  • Kagune Rinkaku: Kanae była w stanie wytworzyć sześć macek podobne do bicza, w kształcie kokardy, które oplatała wokół siebie jak pnącze. Podczas eksterminacji, jej kagune zmieniło wygląd w jedną, masywną mackę z uformowanymi ustami na niej.
  • Nadludzka Regeneracja: podczas walki z Sasakim, Karren była w stanie zregenerować swoją głowę w kilka sekund.

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki