FANDOM

Jednooki Król (隻眼の王, Sekigan no Ō) jest tajemniczą postacią w serii Tokyo Ghoul, często kojarzona z rewolucyjną ideologią. Krążą pogłoski, jakoby jest on liderem organizacji ghuli o nazwie Drzewo Aogiri. Jego tożsamość tematem dużej spekulacji oraz głównym celem organizacji V.

W rzeczywistości, jednak Król został ujawniony poprzez nadawanie tytułu z jednej na drugą osobę. Kishou Arima dzierżył tytuł jako część planu wprowadzenia rewolucji. Po jego śmierci, tytuł został przejęty przez Kena Kanekiego.

Tożsamość i podejrzaniEdytuj

Wiele postaci spekulowało na temat tożsamości Jednookiego Króla oraz przedstawiali kilku głównych podejrzanych.

  • Eto Yoshimura - w :re roz. 61, Eto rozwiała wątpliwości, twierdząc, iż nie jest Jednookim Królem. Zamiast tego jest współspiskowcem i partnerem Króla. Jednakże, została posądzona o bycie nim przez:
  • Yoshimura - Kuzen przywdział fałszywą tożsamość Jednookiej Sowy, aby odciągnąć uwagę inspektorów od swojej córki, która była posądzona o bycie Jednookim Królem. Odkąd Jednooka Sowa została porównana do Jednookiego Króla, on w tajemnicy przed wszystkimi zaczął maskować się jako fałszywy Król.
  • Kishou Arima - to poprzedni właściciel tytułu. Eto opisała go jako "zagrzewającego tron" dla swojego następcy.
  • Ken Kaneki/Haise Sasaki - początkowo, Eto poprosiła go, aby zabił Króla, ujawniając później, że był nim Arima. Zaoferowała mu przysłowiony tron, a później podczas starcia z CCG, Ken nadał ów tytuł samemu sobie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki