FANDOM

Itori (イトリ, Itori) jest dawną przyjaciółką Yomo i Uty. Najczęściej widywana jest w barze Helter Skelter, gdzie przekazuje innym ghulom informacje na temat podziemnego świata. Jest także członkinią grupy Clowns.

WyglądEdytuj

Itori jest atrakcyjną kobietą o długich, czerwonych włosach, które zazwyczaj pozostają rozpuszczone. Posiada figurę klepsydry i najczęściej jest widywana w obcisłych spódniczkach oraz sukniach z głębokimi dekoltami. W anime, nosi na sobie czarną tunikę z przejrzystym materiałem okrywającym szyję i ramiona, potarganą spódniczkę i oryginalne buty. W latach młodości, jej włosy były krótsze, a ubrania odkrywały więcej ciała, niż powinny - miało to na celu odwrócenie uwagi przeciwników.

Jej maska ghula jest pozbawioną nosa karnawałową maską z wymalowanym grymasem. W miejscu prawego oka namalowano serce z trzema kropkami, a przy lewym - koniczynę. Broda jest dłuższa i wystająca.

OsobowośćEdytuj

Itori jest przyjazna i gadatliwa. Lubi dobrą zabawę oraz robienie żartów innym. Jej negatywną cechą może być fakt, że czasami używa ludzi jako swoje zabawki do zdobywania informacji. Kiedy zostaje ujawniona jej prawdziwa tożsamość, ukazana zostaje jej okrutniejsza i bardziej sadystyczna strona osobowości. Jak wszyscy członkowie Klaunów, dąży do chaosu i destrukcji. Dość często popija krew, co może sugerować pewne podobieństwo pomiędzy nią a Tsukiyamą.

FabułaEdytuj

Saga SmakoszaEdytuj

Itori pojawia się w barze Helter Skelter oraz nawiązuje umowę z Kanekim - w zamian za informacje na temat tego, kto jest odpowiedzialny za wypadek jego i Rize prosi go o odkrycie, czym zajmuje się Restauracja Ghuli za pośrednictwem Smakosza.

Saga AogiriEdytuj

RelacjeEdytuj

Uta i Renji YomoEdytuj

Itori, Uta i Yomo byli przyjaciółmi przez długi czas. Itori nazywa ich pieszczotliwie "U-chan" i "Ren-chan". Opisuje ich relację jako "niepożądaną" i jednocześnie "nierozłączną" po tym jak Yomo przybył do 4. dzielnicy.

Ken KanekiEdytuj

Dowiedziała się o nim, słysząc informacje na temat osoby o pseudonimie "eyepatch-kun" pracującej w Anteiku; wówczas bardzo chciała się z nim spotkać. Itori komplementuje jego miłe i czyste serce, które inne ghule utraciły. Kiedy Kaneki odwiedził jej sklep po raz pierwszy, Itori przekazała mu informacje na temat Jednookiego Ghula. Wylała drink na jego twarz, by zobaczyć jego kagukan.

Podobnie jak Uta, Itori jest całkiem dobra w manipulowaniu innymi i oszukiwaniu.

Jej główną zaletą jest wydobywanie przydatnych informacji. Mimo to, jest szanowana w swoim zawodzie, a od swoich klientów otrzymuje mnóstwo upominków.

CiekawostkiEdytuj