FANDOM

Ikuma Momochi (桃 池 育 馬, Momochi Ikuma) to młody ghoul, który przeniósł się do Tokyo, by realizować swoje marzenia bycia muzykiem. Został uratowany i przyjęty przez człowieka, i na ogół woli uniknąć inne osoby ze swojego gatunku na rzecz spokojnego życia.

Wygląd Edytuj

Ikuma jest szczupłym młodym mężczyzną z krótkimi ciemnymi włosami i przyjaznej twarz. Nosi wygodną odzież. Często nosi czapeczkę.

Osobowość Edytuj

Ikuma jest dobrodusznym, młodym człowiekiem z pasją jego muzyki oraz chęcią pokojowego życia. Ma współczującą naturę i czuje smutek, gdy musi jeść ludzi by przeżyć. Jak wiele innych ghuli jest też powiązany z Anteiku i unika konfliktów najbardziej, jak może.

Relacje Edytuj

Chie Hori Edytuj

Spotkali się, kiedy został zaatakowany przez Tsukiyame, a jej interwencja uratowała go przed dalszym uszkodzeniem. Ikuma uważa ją za przyjaciela, a ona dzielić się plotkami na temat Tokyo.

Shuu Tsukiyama Edytuj

Ikuma uważa Tsukiyame za niezwykle niebezpieczna osobnika ,gwałtowny Ghul, prawie zabił go podczas ich pierwszego spotkania.

Ken Kaneki Edytuj

Po uratowany przez Anteiku spotyka i zaprzyjaźnia z Kanekim.

Hideyoshi Nagachika Edytuj

Obaj stają się przyjaciółmi w wyniku jego występu ulicznego , a on słucha jego zmartwień.

Renji Yomo Edytuj

Ikuma został łatwo przestraszony przez potężnego Ghoula i powołuje się na przebaczenie za wtargnięcie na jego terytorium. To od Yomo, dowiaduje się o Anteiku.

Psychika ghula: według jego natury ghula, Ikuma ma koukaku kagune, w każdym razie, jest wyjątkowo słabym ghulem, co zmusza go do unikania konfliktów najbardziej, jak może

  • Ikuma ma kagune na lewej ręce, gdy jej używa. Jednak, gdy nie jest potrzebna do walki, jest dość słaby.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki