FANDOM

Ikuma Momochi (桃 池 育 馬, Momochi Ikuma) to młody ghul, który przeniósł się do Tokio, by realizować swoje marzenia bycia muzykiem. Został zaadoptowany i wychowany przez człowieka. Na ogół woli unikać innych osób ze swojego gatunku na rzecz spokojnego życia.

Wygląd Edytuj

Ikuma jest szczupłym młodym mężczyzną z krótkimi ciemnymi włosami i przyjaznym wyrazem twarzy. Nosi wygodną odzież. Często zakłada czapkę.

Osobowość Edytuj

Ikuma jest dobrodusznym, młodym człowiekiem z pasją do muzyki oraz chęcią spokojnego życia. Jest pełen empatii i smuci go konieczność pożerania ludzi w celu przeżycia. Jak wielu innych ghuli powiązanych z Anteiku żywi się martwymi ludzkimi ciałami i za wszelką cenę stara się unikać konfliktów.

Relacje Edytuj

Chie Hori Edytuj

Spotkali się, kiedy został zaatakowany przez Tsukiyamę, a jej interwencja uratowała go przed dalszymi obrażeniami. Ikuma uważa ją za przyjaciółkę, a ona dzieli się z nim plotkami na temat wydarzeń w Tokio.

Shuu Tsukiyama Edytuj

Ikuma uważa Tsukiyamę za niezwykle niebezpieczną osobę. Brutalny ghul prawie zabił go podczas ich pierwszego spotkania.

Ken Kaneki Edytuj

Po tym, jak został uratowany uratowany przez ghule z Anteiku, spotyka i zaprzyjaźnia z Kanekim.

Hideyoshi Nagachika Edytuj

Obaj zostają przyjaciółmi dzięki ulicznym występom Ikumy i zwierzeniom Hide.

Renji Yomo Edytuj

Potężny ghul z łatwością przestraszył Ikumę, który błagał go o wybaczenie za wtargnięcie na jego terytorium. To Yomo powiedział Ikumie o Anteiku.

Psychika ghula: według jego natury ghula, Ikuma ma kagune koukaku, w każdym razie, jest wyjątkowo słabym ghulem, co zmusza go do unikania konfliktów jak tylko może.

  • Ikuma ma kagune na lewej ręce. Jednakże jest dość słaby, gdyż nie jest przyzwyczajony do walki.