FANDOM

Haru Shirazu (不知 ハル, Shirazu Haru) jest młodszą siostrą zmarłego inspektora oraz lidera Drużyny Quinx, Ginshiego Shirazu.

Cierpi na chorobę zwaną Nadmierną Wydolnością Komórek RC i z tego też powodu przebywa w szpitalu.

WyglądEdytuj

Przed rozwinięciem się choroby, Haru niczym nie różniła się od zwyczajnej dziewczyny. Dopiero z czasem uległa drastycznej mutacji. Obecnie jest przykuta do łóżka ze względu na wyrastający z jej twarzy gigantyczny guz, który musi być utrzymywany przez specjalną linę zamontowaną w suficie jej pokoju.

OsobowośćEdytuj

Niezbyt wiele wiadomo na temat jej osobowości. Haru zachowuje się jak normalna osoba w jej wieku.

FabułaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

W dzieciństwie, matka Haru porzuciła swoją rodzinę i zniknęła w tajemniczych okolicznościach. W pewnym momencie, ojciec popełnił samobójstwo, tym samym pozostawiając swoje dzieci na pastwę losu. Od tamtej pory, Haru znajdowała się pod opieką swojego starszego brata. Z czasem w jej organizmie doszło do rozwoju guza RC, co zmusiło ją do hospitalizacji. By zapłacić za leczenie siostry, Shirazu zgodził się na operację Quinx oraz zostanie inspektorem ghuli.

Eksterminacja RoseEdytuj

Haru zostaje nam przedstawiona po raz pierwszy we wspomnieniach Shirazu z dzieciństwa; dziewczynka skarżyła się bratu na ból oczu. Ginshi zauważył niewielką wypukłość w okolicach jej prawego oka - nie zdawał sobie wówczas sprawy, że jest to początek poważnej choroby. Później widzimy jej obecny stan zdrowia. Haru jest przykuta do łóżka wraz z wyposażeniem, które pozwala jej na normalne funkcjonowanie i jednocześnie przytrzymuje gigantyczny guz wyrastający z jej oka.

Po Eksterminacji Rose Edytuj

Każdy z członków Drużyny Quinx obiecał opłacać pobyt szpitalu Haru za Ginshiego.

RelacjeEdytuj

Ginshi ShirazuEdytuj

Rodzeństwo łączyły bliskie relacje. Dbali o siebie nawzajem po zaginięciu matki oraz śmierci ojca. To właśnie ze względu na chorobę siostry, Ginshi zdecydował się na udział w projekcie Quinx, aby dzięki polowaniu na ghule zarobić na leczenie Haru. Tuż przed jego śmiercią, wspomniał, że łatwiej byłoby pozwolić Haru umrzeć, aby nie musiała już więcej cierpieć.

CiekawostkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki