FANDOM

Hanbee Abara (半兵衛 肋, Hanbee Abara) jest inspektorem ghuli Rangi Drugiej. Jest członkiem Grupy Suzuyi w CCG, przypisanym do 13. dzielnicy. Jest odpowiedzialny za dochodzenie w sprawie Dziadka Do Orzechów.

Wygląd Edytuj

Hanbee jest wysokim, szczupłym mężczyzną o długich czarnych włosach. Często wydaje się mieć zmartwiony wyraz twarzy, a jego oczy są pozbawione tęczówek. Hanbee nosi czarny garnitur oraz opaskę z rzymską trzynastką (XIII). Prawdopodobnie odnosi się ona do imienia Suzuyi - Juuzou, które może być zapisane jako 十三, lub 13.

Osobowość Edytuj

Pomimo przerażającego wyglądu, Hanbee obawia się o swoje życie oraz posiada zaniżone poczucie własnej wartości. Wiąże się ono z faktem, iż często zamiast stawić czoła ghulom, ucieka przed nimi. Suzuya uważa go za "nieprzeznaczonego" do roli inspektora, ponieważ jest zbyt delikatny i niezbyt skory do walki. Hanbee woli zastanowić się nad swoimi decyzjami podczas walki; nieszczęśliwie dla niego, zajmuje mu to zbyt dużo czasu.

Mimo wszystko jednak, osobowość Hanbee znacznie się rozwija. Wykazuje się odwagą, atakując ghula chcącego rzucić się na Suzuyę. Hanbee chciałby mieć chociażby jedną dziesiątą śmiałości, jaką cechuje się Suzuya.

FabułaEdytuj

One-shot JOKEREdytuj

Hanbee jest głównym bohaterem historii; przedstawia w nim charakterystykę ghuli oraz ich ludzkiego przeciwieństwa w postaci inspektorów. Hanbee wspomina o swoim przełożonym i jednocześnie przywódcy drużyny, Juuzou Suzuyi - inspektorze Pierwszej Klasy, którego Hanbee darzy głębokim szacunkiem. Sam nie ma zbyt wysokiej samooceny; opisuje siebie jako "beznadziejnego", ponieważ nie jest w stanie stawić czoła ghulom.

Bierze udział w konferencji, podczas której Akira Mado wyjawia inspektorom informacje na temat lidera "Czaszek"; poszukiwanego przez nich ghula, który grasuje w 11. dzielnicy.

Na ulicy Kurashiki, Abara poszukuje wraz z resztą oddziału wskazówek. Choć jest przerażony, Hanbee wspomina, że lepiej mu się pracuje w samotności. Mimo to, traci całą odwagę, kiedy tylko spotyka ghula.

Widząc starszego mężczyznę zaczepiającego pewną młodą dziewczynę, uznaje sytuację za akt molestowania. Nim interweniuje, do akcji wkracza Suzuya, jednocześnie wytykając Abarze jego zachowanie. Juuzou proponuje, by podążyli za mężczyzną do pociągu. Abara wyznaje, że w dzieciństwie został zaatakowany przez ghule; ojciec, który ruszył mu na ratunek, utracił w rezultacie obydwie nogi. Abara chciał ocalić ojca, jednak i w tamtym momencie zabrakło mu odwagi.

W podziemnej sekcji stacji kolejowej, przywódca Czaszek atakuje wcześniej wspomnianego starca. Ponieważ Hanbee wyglądał na przerażonego, Suzuya postanowił sam wkroczyć do walki. Kiedy jego quinque zostaje zniszczony, Abara bierze się w garść i atakuje przeciwnika, ratując Juuzou życie.

Dochodzenie zostaje zakończone, a Suzuya proponuje towarzyszowi wspólne wyjście do sklepu z pączkami. Abara wyznaje, że chciałby mieć chociażby jedną dziesiątą odwagi Suzuyi, nawet jeśli nie nadaje się na inspektora.

Polowanie na Dziadka Do OrzechówEdytuj

Drużyna Quinx odwiedza Hanbee, by porozmawiać z nim na temat dochodzenia w sprawie Dziadka Do Orzechów. Zapytany o miejsce pobytu Juuzou, Abara stwierdza, że jego przełożony zaspał, po czym kontynuuje rozmowę na temat celu inspektorów.

Pojawia się ponownie w Chateau, gdzie zaprasza Saiko Yonebayashi i Ginshiego Shirazu na obiad, nim odwiedzą przebywającego w stanie śpiączki Yukinoriego Shinoharę.

AukcjaEdytuj

Hanbee bierze udział w misji wraz z resztą Drużyny Suzuyi. Powstrzymuje Big Madam przed zabiciem Kukiego Urie. Jest w stanie zranić przeciwniczkę; zakrywa także uszy swojemu przełożonemu, kiedy Madam zaczyna go obrażać. Jest zdania, że Juuzou nie chciałby tego słuchać. W tym samym czasie, reszta drużyny zabija ghula.

RelacjeEdytuj

Juuzou SuzuyaEdytuj

Abara podziwia swojego przełożonego oraz uważa go za swój wzór do naśladowań. Nie przejmuje się nietypowym zachowaniem partnera i cieszy się z jego szczęścia.

Yukinori ShinoharaEdytuj

Choć nigdy nie spotkali się osobiście, Abara słyszał opowieści z udziałem Shinohary oraz darzy upadłego inspektora szacunkiem. W pewnym momencie odwiedza mężczyznę w szpitalu z nadzieją, że któregoś dnia mu dorówna.

Wygląda na to, że Abara posiada wyczulone zmysły; jest w stanie wyczuć zapach miejsca zbrodni, a podczas polowania na lidera "Czaszek" słyszał oddech każdej osoby przebywającej z nim w pociągu. Jako inspektor ghuli, Abara korzysta z miecza o długim i płaskim ostrzu.

Jak widzimy w "Tokyo Ghoul:re", Abara znacznie rozwinął swoje umiejętności. Jest w stanie zranić Big Badam bez jakichkolwiek wewnętrznych rozterek.

CiekawostkiEdytuj

  • Według jego profilu, ulubionym zajęciem Hanbee jest zarządzanie codziennym życiem Suzuyi.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki