FANDOM

Hakatori (墓盗り, Hakatori), znany także jako Łowca Quinque (クインケ狩り, Kuinke Gari) jest członkiem Drzewa Aogiri oraz bezpośrednim podwładnym Tatary.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

Hakatori ma nawyk do kolekcjonowania quinque, ponieważ korzystanie z potrójnego bikaku jest bardziej męczące od zwykłego, pojedynczego bikaku.

Podoba mu się także perspektywa walki z innym ghulem typu Bikaku, toteż osobą rasy quinx o podobnym typie Rc.

FabułaEdytuj

Hakatori jest jednym z ghuli, które Kanae von Rosewald wynajmuje do wyeliminowania Drużyny Quinx. Jako część pułapki, czeka na opuszczonym parkingu.

Kiedy Karao Saeki zostaje zraniony przez Tooru Mutsukiego, Hakatori wkracza na pole bitwy.

RelacjeEdytuj

Karao SaekiEdytuj

Hakatori przybył na miejsce bitwy, kiedy Karao został zraniony.

Hakatori jest utalentowanym ghulem, posiadającym potężne kagune typu Bikaku. Jednakże, ze względu na nietypowy poziom komórek Rc, Hakatori preferuje korzystanie z ukradzionych quinque.

QuinqueEdytuj

Hakatori jest nietypowym ghulem, preferującym walkę z użyciem quinque. Widzimy go z quinque przypominającym katanę - sam jednak twierdzi, że posiada całą kolekcję.

KaguneEdytuj

Hakatori posiada potrójne kagune typu Bikaku o niesamowicie ostrym cięciu. Jego jedyną wadą jest szybka utrata energii przez właściciela. Z tego też powodu, Hakatori unika korzystania z kagune w walce wręcz.

CiekawostkiEdytuj

  • Hakatori oznacza "złodzieja grobów".
  • Hooguro nazywa go "Małym Binem" (小瓶, Kobin), co może być nawiązaniem do Braci Bin.
  • Ze względu na nietypowy wygląd zewnętrzny, jego płeć pozostaje nieznana.
  • Hakatori jest podobny pod pewnymi względami do niektórych postaci: Kureo Mado (jako kolekcjoner quinque) oraz Mizy (jako ghul o potrójnym kagune).
  • Podobnie jak w przypadku Ukaku, komórki Rc u Hakatoriego słabną po użyciu kagune. To także przyczyniło się do kolekcjonowania przez niego quinque.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki