FANDOM

Hajime Hazuki (葉月 ハジメ, Hazuki Hajime) jest liderem Drużyny A, złożonej z oggai.

Przeniknął do Kozy pod tożsamością Kou (甲, ), młodego ghula, który uciekł ze szponów CCG wprost do bazy organizacji w 24. dzielnicy.

Wygląd Edytuj

Osobowość Edytuj

Jako sierota, który stracił swoich rodziców z rąk ghuli, żywi do nich głęboką nienawiść i poszukuje odwetu za śmierć najbliższych.

Fabuła Edytuj

Pojawienie się "Gołębi" Edytuj

Koutarou Amon wchodził z Hazukim do siedziby CCG w 20. dzielnicy.

Po Oblężeniu Clownów Edytuj

Hajime był jednym z kilkoro dzieci, które zostały przedstawione jako nowo stworzona Drużyna Quinx oraz ściął głowę fałszywemu Kanekiemu oraz kilku innym członkom Clowns.

Relacje Edytuj

Naki Edytuj

Został zaatakowany przez inspektorów z CCG, lecz zanim udało im się go zdjąć, został uratowany przez członka Kozy, Nakiego, który zabił trzech inspektorów. Chłopiec był wdzięczny Nakiemu za uratowanie mu życia i po odbyciu krótkiej rozmowy, został zabrany do bazy Kozy w 24. dzielnicy.

Hazuki posiada genialny wzrok oraz szybki refleks, nabyty dzięki identycznemu treningowi, który posiadała Drużyna Arimy.

Jako oggai, Hazuki posiada kakuhou Rize Kamishiro, które nadaje mu ponadprzeciętne zdolności regeneracyjne oraz kagune rinkaku.

  • Kagune rinkaku: Hazuki zademonstrował swoje kagune podczas walki z Shuu Tsukiyamą, posiadając wtedy dwie macki. Obecnie potrafi wytworzyć od czterech do pięciu macek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki